Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання (Лот 1 - інтерактивний комплекс, Лот 2 - комп'ютерне обладнання (3 найменування), Лот 3 - комп'ютерне обладнання (принтер), Лот 4 - ноутбуки, мультимедійний проектор, Лот 5 - комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
442 270,99 UAH
UA-2018-11-17-000128-a a99d5ced632642ddaf7cc2dbc63182de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Овчаренко

+380534791254 kseniya-kolyada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145694
Місцезнаходження: 38800, Україна , Полтавська обл., смт. Чутове, вул. Центральна, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Овчаренко
+380534791254
kseniya-kolyada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2018 21:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 23:00
Очікувана вартість: 442 270,99 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 листопада 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 16:58
Тендерна документація (зі змінами).docx
19 листопада 2018 16:58
зміни до Тендерної документації.doc
17 листопада 2018 21:01
Проект договору.docx
19 листопада 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 16:58
Тендерна документація (зі змінами).docx
17 листопада 2018 21:01
Тендерна документація.docx
19 листопада 2018 16:58
зміни до Тендерної документації.doc
17 листопада 2018 21:01
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 20 листопада 2018 13:35
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:16
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, з метою надання роз’яснення щодо тендерної документації повідомляє наступне: на даний момент запропонованого до поставки обладнання немає, оскільки строк надання пропозицій від учасників ще не завершений. У мовами тендерної документації передбачається надання документів про підтвердження якості обладнання, яке пропонується учасником. Дані вимоги визначені у Додатку 5 тендерної документації. Звертаємо вашу увагу що пропозиції повинні відповідати вимогам замовника визначеним у тендерній документації. У разі якщо пропозиція не буде відповідати умовам визначеним замовником у тендерній документації, замовник, в такому випадку буде змушений, відхилити таку пропозицію учасника (згідно до п.4 ч. 1 ст. 30 Закону).
Додатково, вважаємо зауважити, що учасникам не забороняється надання документів, що можуть підтвердити кваліфікацію підприємства та працівників, досвід співпраці з іншими організаціями, та документи, які на думку учасника можуть свідчити про якість товару та його функціональні характеристики, що в подальшому буде розцінено замовником як гарантія стабільності підприємства та відповідальне ставлення до своїх зобов’язань в частині постачання якісного товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-17-000128-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 листопада 2018 13:36
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 17:16
Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік).
Відповідно до пункту 5 Типового переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації з огляду на наступне.
Наказ Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року є спеціальним та встановлює вимоги до обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, у тендерній документації не зазначено, що предмет закупівля є обладнанням навчального і загального призначення саме для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; інструкції про використання та зберігання викладенні українською мовою, та обов’язкове методичне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми повинні бути наявні у постачальника на момент поставки.
У пункті 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року, та у самому переліку не встановлено вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України.
Порядок, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України», визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому така умова Закону не є імперативною.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін, а замовник, в свою чергу, на має права порушувати один із принципів здійснення закупівлі застосовуючи дискримінаційний підхід до учасників, встановлюючи особливі вимоги до змісту тендерних пропозицій. У зв’язку з цим, ваша вимога відхилена.
Номер вимоги: UA-2018-11-17-000128-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 грудня 2018 16:47
Доброго дня Шановний Тендерний Комітет!
Доброго дня Шановний Тендерний комітет!
Ознайомившись з Вашим рішенням відповідно до протоколу №64 засідання Тендерного комітету Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації про дискваліфікацію
ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» хочемо внести уточнення по кожному з пунктів.
1)На зауваження стосовно «підпункту 1.2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації» ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» додав документ, що повністю відповідає вимогам Замовника ( відповідно до Додатку 1.1 до Тендерної документації)
2) Зауваження щодо оформлення довідки « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та не надання детального технічного опису взагалі не є підставним, так, як ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» у складі своєї Тендерної пропозиції додав довідку,яка повністю відповідає вимогам Замовника. Товар, що запропонував Учасник, повністю є аналогом товару, який вимагав Замовник. На підтвердження цього ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»в Довідці «Технічні характеристики» додали повністю описані характеристики запропонованого товару, запропоновану версію Програмного забезпечення Intboard Prostir з детальним описом його можливостей та вказаною інформацією, про те, що дане ПО не потребує оновлення.
3) На вимогу»Надати Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ноутбук, системний блок , інтерактивну дошку, короткофокусний мультимедійний проектор, мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій, принтер” Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” додав “Інформаційний лист про ISO” в якому чітко пояснив, що Сертифікати ISO 9001, ISO 14001 не є обовʼязковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти інауки України від 22.06.2016 року No704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання ,що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вище зазаначеного, повідомляємо, що у складі Тендерної пропозиції будуть подані документи для підтвердження якості товарів: Декларації відповідності, Сертифікати якості, та Висновки Санітарно- Епідеміологічної експертизи. Дане зауваження взагалі безпідставне!
Просимо Звернути увагу на дані пояснення та переглянути Ваше рішення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 14:00
Ознайомившись з Вашою вимогою, надаємо уточнення відповідно до протоколу №64 засідання Тендерного комітету Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації про дискваліфікацію ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», а саме:
1) Щодо зауваження стосовно «підпункту 1.2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації» ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» зазначає, про те, що додав документ, що повністю відповідає вимогам Замовника (відповідно до Додатку 1.1 до Тендерної документації)
Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником, не надано копію завірену у відповідності до вимог цієї документації аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного предмету закупівлі зазначеного під порядковим №3 згідно з тією інформацією, яка зазначена учасником на вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, що не відповідає умовам Тендерної документації.
2) Щодо зауваження ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» оформлення довідки «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та не надання детального технічного опису зазначає про те, що зазначена не відповідність взагалі не є підставною, так, як ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» у складі своєї Тендерної пропозиції додав довідку, яка повністю відповідає вимогам Замовника. Товар, що запропонував Учасник, повністю є аналогом товару, який вимагав Замовник. На підтвердження цього ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»в Довідці «Технічні характеристики» додали повністю описані характеристики запропонованого товару, запропоновану версію Програмного забезпечення Intboard Prostir з детальним описом його можливостей та вказаною інформацією, про те, що дане ПО не потребує оновлення.
Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не у відповідній формі передбаченій вимогами Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що за запропонованими технічними характеристиками предмету закупівлі Учасника маються не відповідності технічному завданню яке вимагається Замовником, а саме: висота запропонованої дошки становить 126,1 см за вимогами Замовника повинна становити (не менше) 165 см, Учасником взагалі не запропонований комплект поставки за вимогами Замовника «.. інтерактивна дошка, 2 стійких до пошкоджень маркера, лоток для зберігання маркерів, настінне кріплення, кабель USB (довжиною не менше 4,5 м), кабель живлення довжиною не менше 1,5 м, комплект програмного забезпечення для роботи з інтерактивною дошкою..», а також Учасником не підтверджено терміну безкоштовної підтримки програмного забезпечення, не менше 12 місяців, що в свою чергу не відповідає умовам Тендерної документації.
3) Щодо зауваження Учасником надання Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ноутбук, системний блок, інтерактивну дошку, короткофокусний мультимедійний проектор, мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій, принтер” Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” зазначає про те, що додав “Інформаційний лист про ISO” в якому чітко пояснив, що Сертифікати ISO 9001, ISO 14001 не є обов’язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року No704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання ,що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, на підставі вище зазначеного, повідомляє, що у складі Тендерної пропозиції будуть подані документи для підтвердження якості товарів: Декларації відповідності, Сертифікати якості, та Висновки Санітарно-Епідеміологічної експертизи. Та вважає, що дане зауваження взагалі безпідставне.
Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником в складі своєї пропозиції, не надано копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на інтерактивну дошку та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, що не відповідає умовам встановлених в пункті 2 розділу «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати» Додатку 5 Тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: інтерактивний комплекс
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 331 326,97 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 656,63 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 грудня 2018 13:09
Закінчення: 04 грудня 2018 13:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 комп
інтерактивний комплекс
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38800, Україна, Полтавська область, смт Чутове, вул. Центральна, 4
Дата доставки: 20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 330 984,00
UAH з ПДВ
330 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтер Системс" 216 828,00
UAH з ПДВ
216 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 231 066,00
UAH з ПДВ
231 066,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 330 998,40
UAH з ПДВ
330 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 09:06
Пропозиція_лот_4.pdf
14 грудня 2018 09:04
Пропозиція_лот_3.pdf
14 грудня 2018 09:03
Пропозиція_лот_2.pdf
14 грудня 2018 09:02
Пропозиція_лот_1.pdf
02 грудня 2018 10:58
Електронний підпис
02 грудня 2018 10:55
!ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 16:32
Довідка ЄДР юр особа.pdf
03 грудня 2018 18:53
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2018 18:53
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2018 18:53
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 18:53
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 16:39
Виписка.pdf
03 грудня 2018 16:39
ВИТЯГ ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ.pdf
03 грудня 2018 16:39
НАКАЗ.pdf
03 грудня 2018 16:39
пасорт код.pdf
03 грудня 2018 16:39
Довідка з кодом.pdf
03 грудня 2018 16:39
Паспорт для дошки.pdf
03 грудня 2018 16:39
Довідка з податкової.pdf
03 грудня 2018 16:39
Довідка ліцензування.pdf
03 грудня 2018 16:39
Про санкції.pdf
03 грудня 2018 16:39
Стаття 17.pdf
03 грудня 2018 16:39
договір.pdf
03 грудня 2018 16:39
Стаття 188 ГКУ.pdf
03 грудня 2018 16:39
СТАТУТ.pdf
03 грудня 2018 16:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 20:09
UA-2018-11-17-000128-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 216 828,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:55
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 231 066,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 330 984,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
330 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:56
Договір.pdf укладений
22 грудня 2018 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 330 984,00
UAH з ПДВ