Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Пимоненка, 5, під'їзд 1 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 101 389,00 UAH
UA-2018-11-17-000043-b 4e06d5933036483d83dd3199c5f6e9af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2018 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 14:10
Очікувана вартість: 2 101 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою:вул. Миколи Пимоненка, 5, під'їзд 1 у Шевченківському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Пимоненка, 5, під'їзд 1 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Пимоненка, 5, під'їзд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2018 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2018 18:29
Тендерна документація по ліфтам Пимоненка 5 п.1.pdf
17 листопада 2018 18:28
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ Пимоненка 5 п.1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НООСФЕРА 2 099 462,40
UAH з ПДВ
2 099 462,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДМОНТАЖ - ВВС" 2 100 596,40
UAH з ПДВ
2 100 596,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 22:07
документация-.pdf
29 листопада 2018 22:07
r_79_ДЦ_ССР ПЗ.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ССР.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС3_2-1-5.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС2_2-1-6.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ИВР.xls
29 листопада 2018 22:07
79_ДЦ_ДЦ.xls
29 листопада 2018 22:07
трудові книжки.pdf
29 листопада 2018 22:07
Статут(повна редакція).pdf
29 листопада 2018 22:07
протоколи перевірки знань.pdf
29 листопада 2018 22:07
протокол на інструмент.pdf
29 листопада 2018 22:07
посвідчення.pdf
29 листопада 2018 22:07
ліцензія на АВК.pdf
29 листопада 2018 22:07
дозволи на виконання робіт.pdf
29 листопада 2018 22:07
дозвіл2.pdf
29 листопада 2018 22:07
дозвіл1.pdf
29 листопада 2018 22:07
договірна ціна.pdf
29 листопада 2018 22:07
довідка на право власності2.pdf
29 листопада 2018 22:07
довідка на право власності1.pdf
29 листопада 2018 22:07
виписка с ЄДР.pdf
29 листопада 2018 22:07
Виписка з ЄДР.pdf
29 листопада 2018 22:07
будліцензія перелік робіт.pdf
29 листопада 2018 22:07
будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НООСФЕРА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДМОНТАЖ - ВВС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП НООСФЕРА
#31985520
Переможець 2 099 462,40
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НООСФЕРА
#31985520
2 099 462,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 09:26
Звіт про виконання договору № 97-18-КТ від 22.12.2018 Пимоненка, 5.pdf укладений
29 грудня 2019 09:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 09:24
Додаткова угода №4 від 27.12.2019 до дог. №97-18-КТ від 22.12.18 вул. М. Пимоненка, 5, п. 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 13:42
додаткова угода 3 від 24.04.2019 до дог 97-18-КТ вул. Миколи Пимоненка, 5.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 13:40
Key-6.dat зміни до договору
24 квітня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:36
додаткова угода 2 від 28.12.2018 до дог 97-18-КТ вул. Миколи Пимоненка, 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:35
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 12:27
Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору № 97_18-КТ від 22.12.2018.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 12:26
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 14:37
договiр_№_97-18_вiд_22.12.2018_вул._Миколи_Пимоненка,_5.pdf укладений
22 грудня 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 5 "Поряок розрахунків" договору відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами). Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 97/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 97/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, внено зміни у Договір, а саме: у Розділ 2 «Терміни виконання робіт», в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 3 від 24.04.2019 року
Номер договору про закупівлю: 97/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням виконаних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 4 від 27.12.2019
Номер договору про закупівлю: 97/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 970 606,89
UAH (в тому числі ПДВ 328 434,48 UAH)