Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція («Реконструкція Північно-Дарницького меліоканалу» на ділянці від озера Лісове до вул. Маршала Жукова (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція))
Очікувана вартість
41 154 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003883-a 83501a13fcdc4cdc90f8b54316d13533
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 15:43
Очікувана вартість: 41 154 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 205000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
120-149 днів: 30%
150-179 днів: 20%
180-209 днів: 10%
210 і більше днів: 0%
24 листопада 2018 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2018 20:58
Договір-нова редакція-СДК.doc
24 листопада 2018 20:55
ДКТ_-ДСК_-Нова редакція.docx
24 листопада 2018 20:54
зміни.docx
16 листопада 2018 21:43
ДКТ_-ДСК_.docx
16 листопада 2018 21:43
Договір-нова редакція.doc
24 листопада 2018 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2018 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 21:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2018 20:58
Договір-нова редакція-СДК.doc
24 листопада 2018 20:55
ДКТ_-ДСК_-Нова редакція.docx
24 листопада 2018 20:54
зміни.docx
16 листопада 2018 21:43
ДКТ_-ДСК_.docx
16 листопада 2018 21:43
Договір-нова редакція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000026 ● 09ff61ab3fa04c648b594e4527bc5123
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-11-16-003883-а 16.11.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-15 18:23:24

Заперечення до висновку

Висновок за результатами моніторингу, проведеного Північним офісом Держаудитслужби у відповідності до наказу від 25.04.2019 № 90 є необґрунтованим

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок моніторингу є необгрунтованим

2019-12-20 12:56:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція («Реконструкція Північно-Дарницького меліоканалу» на ділянці від озера Лісове до вул. Маршала Жукова (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція))» виданий Державною аудиторською службою України
Дата публікації: 26 грудня 2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Інторе Груп" 41 092 016,22
UAH з ПДВ
41 092 016,22
UAH з ПДВ
1.4285714286 28 764 411.35 Документи
ТОВ ТПК Олімп 41 153 157,10
UAH з ПДВ
41 153 157,10
UAH з ПДВ
1.1428571429 36 009 012.46 Документи

Публічні документи

08 грудня 2018 20:54
Електронний підпис
07 грудня 2018 22:42
Сертифікат_інженер.PDF
07 грудня 2018 22:42
Цінова_пропозиція.pdf
07 грудня 2018 22:42
Документы_переможець1.pdf
30 листопада 2018 19:39
Електронний підпис
30 листопада 2018 19:33
Цінова_пропозиція.pdf
30 листопада 2018 19:33
Фін_звітність.pdf
30 листопада 2018 19:33
Типовий_договір.pdf
30 листопада 2018 19:33
Тендерна_пропозиція.PDF
30 листопада 2018 19:33
Статут_оригінал.pdf
30 листопада 2018 19:33
Сертифікат_інженер.PDF
30 листопада 2018 19:33
Персонал.pdf
30 листопада 2018 19:33
Матеріально-технічна_база.pdf
30 листопада 2018 19:33
Довідки.pdf
30 листопада 2018 19:33
Графік_виконання_робіт.pdf
30 листопада 2018 19:33
Відомість_обсягів.pdf
30 листопада 2018 19:33
Аналогічні_договори.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 19:57
Електронний підпис
30 листопада 2018 19:38
План-графік.pdf
30 листопада 2018 19:38
Проект_договору.pdf
30 листопада 2018 19:38
23340_ТПК_Олімп_Гарантія_28_11_18.rar
30 листопада 2018 19:38
Статут_завір.pdf
30 листопада 2018 19:38
Статут_Ориг.pdf
30 листопада 2018 19:38
Аналогічні_договори.pdf
30 листопада 2018 19:38
Установчі_дозволи_ориг.pdf
30 листопада 2018 19:38
Довідки_всі.pdf
30 листопада 2018 19:38
Мат_тех_база_оренда.pdf
30 листопада 2018 19:38
Фін_звіт_17-18.pdf
30 листопада 2018 19:38
Тендерна_пропозиція2.PDF
30 листопада 2018 19:38
Основні_засоби.pdf
30 листопада 2018 19:38
Тендерна_пропозиція1.PDF
30 листопада 2018 19:37
Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інторе Груп"

ТОВ ТПК Олімп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інторе Груп"
#39989978
Переможець 41 092 016,22
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 20:31

Документи

03 грудня 2018 20:31
Електронний підпис
03 грудня 2018 20:30
акцепт СДК03122018182144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 20:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інторе Груп"
#39989978
41 092 016,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2018 20:31
Електронний підпис
03 грудня 2018 20:30
акцепт СДК03122018182144.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 23:47
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 16:37
ДУ №7 від 09.10.19 до дог №3617 Північ Дарниц.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 15:07
ДУ №6 від 19.08.19 до дог №3617 Північно Дарн меліокан.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 14:41
ДУ № 5 від 11.07.19 до дог № 3617 від 22.12.18 Північно-Дарницький.pdf зміни до договору
11 липня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 18:21
ДУ № 4 від 02.05.19 до дог 3617(1).pdf зміни до договору
02 травня 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 17:26
ДУ № 3 до дог 3617.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 19:49
ДУ № 2 до дог № 3617 від 19.03.2019.pdf зміни до договору
20 березня 2019 19:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 22:12
Інторе груп.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 22:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2018 19:36
Дог 3617 від 22.12.18 Рек Північно Дарн Інторку Груп(1).pdf укладений
23 грудня 2018 19:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна "форми" надання забезпечення виконання договору
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: 3617
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни пов'язані із наявним фінансуванням у замовника
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: 3617
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не було передбачено асигнувань на березень місяць 2019 року. На виконання рішення Київської міської ради від 13.12.2018 № 415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 № 30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році», у зв’язку з наявністю бюджетних асигнувань на квітень 2019 року сторони уклали додаткову угоду № 3 та внесли зміни до додатку № 2 виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: 3617
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради від 04.04.2019 № 510/7166 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049» збільшено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: 3617
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призупинення дії договору до моменту вирішення питання щодо виділення бюджетних коштів
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3, 13.1 Договору від 22.12.2018 №3617 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1. Цiна цього залишається незмінною. 2. У зв'язку iз наявнiстю бюджетних призначень Сторони домовились поновити дію Договору з дати підписання Додаткової угоди. 3. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 24.07.20l9 № 1311 «Про перерозподiл деяких видаткiв бюджетy міста Києва, передбачених Управлiнню екологiї та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) на 2019 рік», у зв’язку із наявністю бюджетних призначень за об’єктом «Реконструкція («Реконструкція Північно-Дарницького меліоканалу» на ділянці від озера Лісове до вул. Маршала Жукова (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція))», оплата за роботи, що будуть виконані у 2019році збільшується на 22192016,22 грн. 4. Фінансування робіт буже здійснюватись за рахунок коштів міського бюджету по КПКВ 2818311, КЕКВ 3210. 5. Викласти додаток №2 до Договору «Графік виконання роббіт» у новій редакції. 6. Bci iншi умови Договору, не змінені цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивiльного кодексу Украiни, статтею 36 Закону України «Про публічні закупiвлi», пунктами З.2, l2.2, 13.1 Договору №3617 вiд 22.12.2018р. (далі - Договiр), Сторони уклали цю Додаткову угоду (надалi - Додаткова угода) про наступне: l. Зменшити цiну Договору по об’єкту «Реконструкція Північно-Дарницького меліоканалу» до розмiру фактично виконаних робiт що становить 23 959 201,8l грн, (двадцять три мільйони дев'ятсот п'ятдесят дев'ять тисяч двiстi одна гривня 81 копiйка), у тому числі ПДВ 20% - 3 993 200,30 грн. (три мiльйони дев'ятсот дев'яносто три тисячi двiстi гривень 30 копiйок), викласти пункт 3.1. Договору у настyпнiй редакцiї: «3.1. Ціна цього договору є твердою та становить 23 959 201,8l грн, (двадцять три мільйони дев'ятсот п'ятдесят дев'ять тисяч двiстi одна гривня 81 копiйка), у тому числі ПДВ 20% - 3 993 200,30 грн. (три мiльйони дев'ятсот дев'яносто три тисячi двiстi гривень 30 копiйок) згiдно договiрної цiни, яка є невід’ємним додатком до Договору». 2. Додаток №1 «Договірна ціна» викласти у новiй редакцii, що додається до цієї Додаткової угоди та її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 3617
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 959 201,81
UAH (в тому числі ПДВ 3 993 200,30 UAH)