Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп*ютери в комплекті для потреб місцевих загальних судів Київської області
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003753-a 69f535a118e94414a2c7d4064bff3f3e
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Медведєва

2340501 orgotdel@ko.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
Код ЄДРПОУ: 26268119
Вебсайт: http://ko.court.gov.ua/tu10/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
Контактна особа: Тетяна Медведєва
2340501
orgotdel@ko.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 15:44
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Очікувана вартість на додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 одиниця
Персональні компютери в комплекті для потреб місцевих загальних судів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2018  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 18:11
Проект договору.docx
16 листопада 2018 18:11
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 21 листопада 2018 13:12
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання вимог ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом вирішено не вносити зміни в тендерну документацію по порушеному Вами запитанню.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-003753-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 грудня 2018 13:16
Шановний Замовнику
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній пропозиції надано материнську плату «ASRock A320M-DGS 1», яка має роз’єм DVI і монітор «PHILIPS 223V5LSB/00/01», який комплектується VGA-кабелем. В пропозиції відсутня інформація стосовно надання Учасником окремого додаткового DVI-кабеля, що, відповідно, робить неможливим підключення монітора до материнською плати і збірка є непрацездатною.

Інформація щодо комплектації (Кабели в комплекте): https://www.distri.mti.ua/monitors/displays/2300070.html

Крім того, запропонований Учасником корпус «Vinga CS105B-450W» має менше місць для встановлення вентиляторів і менше внутрішніх відсіків 5,25 (лише 1) на відміну від зазначеного в вимогах корпуса «Delux ATX DLC-MD216», що є погіршенням.

Посилання для порівняння: https://www.vinga.ua/ua/korpusi/cs105b-450w.html
https://elmir.ua/housing/housing_delux_dlc-md216_450w_black.html

Також в проекті договору, наданого Учасником, не заповнено акт приймання-передачі (Додаток 2 до Договору).

Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 360 404,00
UAH з ПДВ
1 329 974,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 399 941,00
UAH з ПДВ
1 329 975,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 531 982,16
UAH з ПДВ
1 531 982,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 18:41
ДФС адміністрації.jpg
06 грудня 2018 11:35
МВС 16.11.2018.pdf
01 грудня 2018 18:32
Електронний підпис
01 грудня 2018 18:31
технічна документація.pdf
01 грудня 2018 18:31
ТЧ довідка виробник .pdf
01 грудня 2018 18:31
Проект договору.pdf
01 грудня 2018 18:31
копія статуту.pdf
01 грудня 2018 18:31
Biдповідність ст 17.pdf
01 грудня 2018 18:31
8930764_пропозиція.pdf
01 грудня 2018 00:51
Лист для клієнтів.7z
01 грудня 2018 00:51
Довіреність.7z
01 грудня 2018 00:51
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2018 00:51
7564-18.7z

Публічні документи

29 листопада 2018 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 17:24
Забезпечення пропозиції.zip

Публічні документи

01 грудня 2018 18:43
Електронний підпис
01 грудня 2018 18:41
Несертифікація.pdf
01 грудня 2018 18:41
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 329 974,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 15:45

Документи

05 грудня 2018 15:45
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:44
131Untitled.FR10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 329 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 15:45
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:44
131Untitled.FR10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:56
7,3Untitled.FR12.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:05
1600.pdf укладений
17 грудня 2018 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дозавантаження пропущеної сторінки договору (механічна помилка)
Номер договору про закупівлю: 06-22/472
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-22/472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 329 974,00
UAH з ПДВ