«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
Очікувана вартість
568 632 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003489-a 125b7cbdf3184c95bb5e20581034e3f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 12:33
Очікувана вартість: 568 632 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 686 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 16 листопада 2018 16:41
Enquiries until: 11 грудня 2018 23:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2018 23:00

Information

Estimated total value: 568 632 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 686 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Поставка товару здійснюється згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars over 26 meters long with a floor surface of 100%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 29 листопада 2018 15:11
Дата відповіді: 04 грудня 2018 14:40
Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%) 1) Приложение № 2 к тендерной документации, Таблица 4 Просим подтвердить, что в соответствии со статьёй 15 Договора между Польшей и Украиной о юридической помощи и правовых отношениях по гражданским и уголовным делам, заключенного в Киеве 24 мая 1993 г., Заказчик не будет требовать клаузулы апостиле на документах, оформленных нотариусом и присяжным переводчиком, которые будут представлены в рамках тендерной процедуры участником, который является резидентом Республики Польша. 2) Тендерная документация, раздел III, пункт 2 Для того, чтобы участники-нерезиденты могли участвовать в тендере, просим отказаться от «забезпечення тендерної пропозиції» или сделать возможным оплату забезпечення наличными. Финансовые институции в стране участника-нерезидента не оформляют банковских гарантий в соответствии с требованиями, указанными в тендерной документации, a получение нерезидентом банковской гарантии, оформленной украинским банком, связано с рядом длительных процедур, которые делают невозможным получение гарантии в указанный срок внесения предложений. В случае, если бы Заказчик согласился на внесение оплаты, то из-за очень ограниченной доступности гривен на межбанковском рынке просим позволить внести эквивалент суммы, указанной в разделе III, пункт 2 тендерной докуметации, в валюте Евро, пересчитанной в соответствии с правилами, указанными в разделе I, пункт 6 тендерной документации, т.е. в соответствии с официальным курсом обмена, установленным Национальным банком Украины на день объявления тендера, то есть 16 ноября 2018 года. 3) Приложение № 5 к тендерной документации, пункт 89 Просим разъяснить, сумма 3 миллиона UAH, указанная как минимальная стоимость запчастей, инструментов и оборудования – это стоимость нетто или брутто (с пошлиной и НДС)? 4) Тендерная документация, приложение № 5 п. 48: Просим разъяснить текст данной записи «Конструкція вагонів передбачає можливість їх з’єднання у поїзд з двох вагонів цього типу за окремою заявкою Замовника» и ожидания Заказчика в связи с этим пунктом. 5) Есть ли возможность изменить критерии оценки предложения, на пример: кроме цены, ввести оценку дополнительных технических решений (приспособление эксплуатации трамваев в системе многих единиц).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
1. Договором між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних і кримінальних справах було скасовано вимогу в легалізації документів між учасниками договору. Це означає, що достатньою умовою для прийому офіційних паперів є їх переклад на офіційну мову країни, в яку вони подаються, і нотаріальне завірення даних документів українським нотаріусом.
2. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3. Вимога пункту 89 додатку 5 до тендерної документації: «Запасні частини, інструмент та пристосування (ЗІП) для технічного обслуговування і діагностики - перелік погоджується при укладанні договору на суму не менше 3 млн грн». Оскільки цей перелік формується під час підписання договору, з урахуванням пропозицій учасника, щодо запасних частин з обмеженим ресурсом, які використані при виробництві трамвая, Замовник не має можливості завчасно, навіть орієнтовно, визначити вартість податків та транспортування. Тому, перелік запасних частин та пристосувань на суму 3 млн грн надається учасниками без урахування мита, ПДВ, вартості доставки. В той же час ці складові загальної вартості пропозиції повинні бути передбачені загальною специфікацією договору.
4. Згідно вимог пункту 4 додатку 5 до тендерної документації габаритна довжина вагона повинна перевищувати 26 метрів. Цю вимогу задовольняють вагони довжиною 26,1 м, 30 м, 34 м і т.п. Враховуючи той факт, що довжина платформ трамвайної лінії складає 60 метрів, потужність пасажирського потоку, особливо в години «пік», потребує рухомого складу з максимальною місткістю, так як резерви міжвагонних інтервалів вже вичерпано, усі вагони довжиною менше 30 метрів повинні мати функцію роботи у складі поїздів. Пропозиції на поставку трамвайних вагонів менше 30 м без функції роботи у складі поїзда будуть відхилятись.
5. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівлі товарів, для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм оцінки є ціна.
Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 05 грудня 2018 10:18
Дата відповіді: 10 грудня 2018 17:19
1. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 1.4 Просим указать, о каких случаях уменьшения объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте? 2. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.2 Считаем, что с точки зрения Исполнителя 60-дневный срок оплаты слишком длинный, и мы предлагаем его сократить до 30-45 дней от даты подписания протокола приёмки-передачи. Также считаем, что срок платежа должен быть чётко определён и начинаться от одного названного момента. Упоминание в договоре срока платежа, который может начаться или в момент подписания транспортной накладной, или протокола приёмки-передачи – это неточно, поэтому мы просим однозначно установить, что начало срока для внесения оплаты Покупателем - это дата подписания протокола приёмки-передачи. 3. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.4 Предлагаем ввести обеспечение платежей в форме аккредитива или внесение аванса в размере 70% от стоимости Товара, которое будет расчитываться пропорционально платежу за заказанные трамваи. 4. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.1 в связи с п. 11.1 Просим однозначно опеределить, что последний заказ, который будет выполняться на основании настоящего Договора, с учётом содержания п. 5.1, может быть внесён не позже, чем за 180 дней до 31.12.2019 г.. 5. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5 Просим подтвердить правильное понимание Исполнителем этого пункта, что только после отправления Поставщиком подтверждения (Приложение № 6.1 к образцу договора) заявки Покупателя на поставку трамвайных вагонов (Приложение № 6 к образцу договора) у Поставщика возникает обязанность поставить трамвай или трамваи в сроки и на условиях, указанных в этом подтверждении? 6. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.2 Просим разъяснить, о каких принципах идет речь в этом пункте и о каких правилах говорит Заказчик? Также просим назвать перечень определённых законов, упоминаемых в этом пункте, из которых следуют принципы определения срока поставки в случае предоплаты. Также просим указать, каковы будут правила и сроки поставки в случае внесения предоплаты? 7. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.2.1. Просим разъяснить, что Заказчик может посчитать договор невыполненным, если просрочка в поставке какого-либо из трамваев превысит 60 дней. Прекращение договора в качестве исключения из принципа долговечности договорных отношений должно применяться только в исключительных случаях, и с точки зрения каждой из сторон договора важно указать в контракте обязательства и санкции за невыполнение. Способ, каким Заказчик сформулировал пункт 6.2.1. образца договора, является слишком обобщенным, поэтому просим Вас внести изменения в этот пункт. Также считаем, что Заказчик должен иметь право расторжения договора в течение определённого времени от момента возникновения обстоятельства, обуславливающего расторжение договора, поэтому просим ввести в этот пункт изменение, что Заказчик может расторгнуть договор в течение 20-ти дней от возникновения обстоятельства, обуславливающего расторжение договора. 8. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.3.6 Просим подтвердить, что решение о том, каким образом эта обязанность будет исполняться, может возникнуть по выбору Поставщика в любой момент выполнения договора? 9. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим изменить этот пункт с указанием, что за нарушение сроков постаки Покупатель имеет право насчитать договорной штраф в размере 0,1% от стоимости просроченной поставки. Санкция за потенциальное ненадлежащее выполнение Договора должна быть известна Поставщику, предсказуема и постоянна на протяжении всего срока договора, поэтому её определение как установленного процентного значения от цены трамвая является правильным решением. 10. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим подтвердить, что штраф, упоминаемый в этом пункте, будет насчитываться исключительно в случае несвоевременной поставки по причинам, за которые ответственность несёт Поставщик? 11. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.5 в связи с п. 6.2.1 В связи с вопросом, заданным по п. 6.2.1, просим соответственно продлить срок, указанный в п. 7.5, по крайней мере, на 60 дней (или другой срок, указанный в п. 6.2.1). Считаем, что принцип заключается в постоянстве договорных обязательств, а расторжение договора должно рассматриваться как исключительное событие, поэтому возможность расторжения договора после опаздывания поставки на 10 дней является слишком строгим постановлением. 12. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.6 Хотим отметить, что стандартным решением на рынке бизнеса является применение санкций также для Покупателя в случае задержки платежа. Поэтому мы предлагаем введение в случае опаздывания платежа уплату процентов в размере 0,1% от просроченного платежа. 13. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.7 Просим удалить этот пункт. Считаем, что Поставщик не может иметь негативных последствий из-за действий Покупателя. Пожалуйста, объясните, какие инспекционные органы и какие недоразумения имеются в виду в этом постановлении? 14. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим внести в содержание этого пункта дополнительное предложение о том, что договорные штрафы, которые могут быть начислены из-за задержки поставки одного травмая не могут превышать 5% от цены этого трамвая. 15. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 9.3 Просим изменить этот пункт таким образом, чтобы доказательствами обстоятельств непреодолимой силы и срока их действия были документы, выданные соответствующей Торгово-промышленной палатой страны, в которой возникли форс-мажорные обстоятельства, то есть страны поставщика трамвая или субподрядчиков и субпоставщиков, с которыми поставщик трамваев сотрудничает при выполнении Договора. 16. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, п. 10.2 Мы предлагаем передавать все возможные споры, которые могут возникнуть в связи с исполнением договора, в юрисдикцию арбитражного суда, выбранного сторонами по соглашению. 17. Приложение № 3 к договору, п. 2.2 Пожалуйста, укажите, что о неполадке, на которую распространяется гарантийное обязательство Поставщика, надо сообщить не позднее 2 календарных дней с момента её возникновения. 18. Приложение № 3 к договору, п. 2.5 Просим удалить этот пункт. Расторжение договора должно быть исключительной ситуацией. Кроме того, в этом пункте точно не истолковано, что означает «повторная доставка неисправных товаров». Покупатель должен уточнить в содержании этого пункта, какой брак даст ему право расторгнуть договор в соответствии с пунктом 6.2.1. договора. Считаем, что только неполадки определённого типа, которые нельзя устранить и которые влияют на возможность эксплуатации, могут быть основанием для таких действий, как расторжение договора. Мы считаем, что при доставке трамваев могут появляться неполадки, которые, однако, Поставщик может устранить, и поэтому они не должны служить основанием для расторжения договора. Кроме того, мы предлагаем определить частоту повторения неполадки, которая даёт основание для расторжения договора, а также просим уточнить, что только многократное, н-р., более 5-тикратное повторение одной и той же неполадки, которая вызывает одну и ту же дисфункцию в работе трамвайного вагона, будет являться основанием для расторжения договора. 19. Приложение № 3 к образцу договора – п. 2.1 и п. 2.6 Просим подтвердить, что гарантийный срок начинается в момент подписания протокола приёмки каждого трамвайного вагона. Считаем, что момент начала гарантии легко определить и подтвердить соответствующим документом. Момент, который заказчик указал в настоящее время - „момент введения в эксплуатацию” довольно сложно проверить, поэтому просим внести изменение в этот пункт. 20. Приложение № 3 к договору, п. 2.5 и Приложение № 3 к тендерной документации – образец договора, п. 6.2.1. Просим подтвердить, что расторжение договора, упомянутое в п. 6.2.1. и пп. 2.6 и 2.8 Приложения № 3 к образцу договора – это расторжение договора в части, которая ещё должна быть выполнена, от момента внесения заявления о расторжении договора? 21. Приложение № 3 к договору, п.2.8 Просим подтвердить, что расторжение договора, упомянутое в этом пункте, это расторжение из-за возникновения обстоятельств, указанных в п. 2.6 Приложения № 3 к договору, то есть в случае возникновения повторяющихся поставок бракованного Товара? Предлагаем изменить этот пункт на: «В случае расторжения договора из-за повторяющихся поставок с браком, в соответствии с п. 2.5, Поставщик обязан устранить брак в течение 10-ти дней от эго выявления. В случае, если устранение брака невозможно, Поставщик обязан заплатить штраф в размере 1% от цены бракованного Товара». 22. Приложение № 5 к договору, п.1 Укажите перечень случаев, в которых может быть применена процедура, описанная в этом приложении. 23. Приложение № 5 к тендерной документации, п. 59 Просим изменить запись „Материал токоприёмника/алюминий” на „Материал токоприёмника / угольно-графитный скользун”. Считаем, что угольно-графитные скользуны - это более современное решение по сравнению с алюминиевыми и в меньшей степени изнашивают контактный кабель. Кроме того, пантографы с угольно-графитными скользунами применяются в трамваях, поставляемых в течение последних трёх лет фирмой «Электрон» и АО «ПЕСА Быдгощ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1) Просим указать о каких случаях уменьшение объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте?
Випадки зміни обсягів закупівлі визначені у ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Запитання 2) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.2 Считаем, что с точки зрения Исполнителя 60-дневный срок оплаты слишком длинный, и мы предлагаем его сократить до 30-45 дней от даты подписания протокола приёмки-передачи. Также считаем, что срок платежа должен быть чётко определён и начинаться от одного названного момента. Упоминание в договоре срока платежа, который может начаться или в момент подписания транспортной накладной, или протокола приёмки-передачи – это неточно, поэтому мы просим однозначно установить, что начало срока для внесения оплаты Покупателем - это дата подписания протокола приёмки-передачи.
Оплата трамвайних вагонів здійснюється коштами міського бюджету протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Замовлення на виготовлення і поставку Товару надається відповідно до цільового призначення коштів міського бюджету на закупівлю трамваїв. Тому усі розрахунки за поставлений Товар виконуються коштами міського бюджету упродовж 5 (п’яти) банківських днів. В окремих випадках, коли кошти з міського бюджету, при наявності призначень, не надійшли на рахунок КП «Київпастранс», підприємство буде розраховуватись власними коштами, отриманими як плату за послуги з перевезення пасажирів транспортом підприємства. При цьому, необхідну суму потрібно акумулювати за певний період, який визначається в 60 днів. Пропозиція щодо зменшення терміну оплати до 30-45 днів не приймається.
Пропозиція щодо внесення змін до пункту 4.2 проекту Договору буде врахована.
Запитання 3) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.4 Предлагаем ввести обеспечение платежей в форме аккредитива или внесение аванса в размере 70% от стоимости Товара, которое будет расчитываться пропорционально платежу за заказанные трамваи.
Пропозиція відхилена, так як валютне законодавство України встановлює обмеження на строки надання авансу у валюті. Відкриття акредитиву потребує додаткових затрат та «заморожування» великої суми коштів на період виготовлення та поставки трамваїв.

Запитання 4) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.1 в связи с п. 11.1 Просим однозначно определить, что последний заказ, который будет выполняться на основании настоящего Договора, с учётом содержания п. 5.1, может быть внесён не позже, чем за 180 дней до 31.12.2019 г..
Пропозиція відхилена. Строк подання заявки залежить від дати рішення депутатів Київської міської ради про виділення коштів на закупівлю трамваїв. Питання перенесення строку виконання договору може бути врегульоване підписанням відповідних додаткових угод до Договору.
Запитання 5) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5 Просим подтвердить правильное понимание Исполнителем этого пункта, что только после отправления Поставщиком подтверждения (Приложение № 6.1 к образцу договора) заявки Покупателя на поставку трамвайных вагонов (Приложение № 6 к образцу договора) у Поставщика возникает обязанность поставить трамвай или трамваи в сроки и на условиях, указанных в этом подтверждении?
Пункт 5.2 проекту Договору чітко визначає, що поставка товару здійснюється за наявності від Покупця відповідної окремої заявки виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця. Відповідно до проекту Договору, поставка здійснюється за адресою: м. Київ, філія комунального підприємства «Київпастранс». Точна адреса філії комунального підприємства «Київпастранс» повідомляється після отримання повідомленням від Постачальника про готовність партії Товару до відвантаження.

Запитання 6) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 5.2 Просим разъяснить, о каких принципах идет речь в этом пункте и о каких правилах говорит Заказчик? Также просим назвать перечень определённых законов, упоминаемых в этом пункте, из которых следуют принципы определения срока поставки в случае предоплаты. Также просим указать, каковы будут правила и сроки поставки в случае внесения предоплаты?
1. Стаття 36 Закон України «Про публічні закупівлі»
1.1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. (стаття 4).
2. Закон України «Про міський електричний транспорт»
2.1. Оновлення рухомого складу, а також інших об'єктів міського електричного транспорту проводиться за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів та інших джерел. (стаття 17 )
3. Бюджетний кодекс України
3.1. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. ( стаття 3).
4. Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
4.1.Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
5) на строк не більше одного року:
трамваїв, якщо розмір такої оплати не перевищує 70 відсотків їх вартості..
4.2. Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, за винятком :
трамвайних вагонів, автобусів, тролейбусів та інших колісних транспортних засобів.
5. Закон України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті»
5.1. Імпортні операції резидентів, які здійснюються на умовах відстрочення поставки, в разі, коли таке відстрочення перевищує 180 календарних днів з моменту здійснення авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується, потребують висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку. (Стаття 2).

Запитання 7) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.2.1. Просим разъяснить, что Заказчик может посчитать договор невыполненным, если просрочка в поставке какого-либо из трамваев превысит 60 дней. Прекращение договора в качестве исключения из принципа долговечности договорных отношений должно применяться только в исключительных случаях, и с точки зрения каждой из сторон договора важно указать в контракте обязательства и санкции за невыполнение. Способ, каким Заказчик сформулировал пункт 6.2.1. образца договора, является слишком обобщенным, поэтому просим Вас внести изменения в этот пункт. Также считаем, что Заказчик должен иметь право расторжения договора в течение определённого времени от момента возникновения обстоятельства, обуславливающего расторжение договора, поэтому просим ввести в этот пункт изменение, что Заказчик может расторгнуть договор в течение 20-ти дней от возникновения обстоятельства, обуславливающего расторжение договора.
Пропозиція відхилена. Тривалість дії договору визначається законодавством України, основні положення якого наведені у відповіді до запитання № 6.

Запитання 8) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.3.6 Просим подтвердить, что решение о том, каким образом эта обязанность будет исполняться, может возникнуть по выбору Поставщика в любой момент выполнения договора?
Рішення про порядок виконання гарантійного ремонту приймає Постачальник на свій вибір, але пункт 6.3.6 проекту Договору передбачає обов’язкову присутність в місті Києві повноважного представництва Постачальника для отримання повідомлень про виникнення несправностей трамвайних вагонів, оформлення актів рекламації та організацію виконання гарантійних ремонтів.

Запитання 9) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим изменить этот пункт с указанием, что за нарушение сроков поставки Покупатель имеет право насчитать договорной штраф в размере 0,1% от стоимости просроченной поставки. Санкция за потенциальное ненадлежащее выполнение Договора должна быть известна Поставщику, предсказуема и постоянна на протяжении всего срока договора, поэтому её определение как установленного процентного значения от цены трамвая является правильным решением.
Штраф у розмірі 0,1% від вартості простроченої поставки рівноцінний розміру пені за один день прострочки, розрахованої відповідно до визначеної в проекті договору за методикою, що застосовується в Україні при закупівлях за бюджетні кошти. Тому пропозиція є неприйнятною.

Запитання 10) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим подтвердить, что штраф, упоминаемый в этом пункте, будет насчитываться исключительно в случае несвоевременной поставки по причинам, за которые ответственность несёт Поставщик?
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, у разі виникнення обставин непереборної сили згідно пункту 9 проекту Договору наведеного в Додатку № 3 тендерної документації.

Запитання 11) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.5 в связи с п. 6.2.1 В связи с вопросом, заданным по п. 6.2.1, просим соответственно продлить срок, указанный в п. 7.5, по крайней мере, на 60 дней (или другой срок, указанный в п. 6.2.1). Считаем, что принцип заключается в постоянстве договорных обязательств, а расторжение договора должно рассматриваться как исключительное событие, поэтому возможность расторжения договора после опаздывания поставки на 10 дней является слишком строгим постановлением.
Пропозиція відхилена.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, у разі виникнення обставин непереборної сили згідно пункту 9 проекту Договору.
Запитання 12) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.6 Хотим отметить, что стандартным решением на рынке бизнеса является применение санкций также для Покупателя в случае задержки платежа. Поэтому мы предлагаем введение в случае опаздывания платежа уплату процентов в размере 0,1% от просроченного платежа.
Пропозиція відхилена. Строки оплати Покупцем залежать від своєчасності виділення коштів третьою стороною. Тому в умовах проекту договору (п. 7.6) передбачено, що у разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від сплати Постачальнику штрафних санкцій, відшкодування збитків, та відповідальності за порушення виконання грошового зобов’язання.

Запитання 13) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.7 Просим удалить этот пункт. Считаем, что Поставщик не может иметь негативных последствий из-за действий Покупателя. Пожалуйста, объясните, какие инспекционные органы и какие недоразумения имеются в виду в этом постановлении?
Пропозиція відхилена.
Відповідно до пункту 201.1. статті 201 Податкового кодексу на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Негативні наслідки для Покупця Товарів можуть бути у випадках якщо Постачальник (платник податку на додану вартість) порушив терміни або взагалі не зареєстрував в ЄРПН податкові накладні і таким чином унеможливив формування податкового кредиту з ПДВ на операції, що тягнуть за собою відповідальність, згідно Податкового кодексу України.
Запитання 14) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим внести в содержание этого пункта дополнительное предложение о том, что договорные штрафы, которые могут быть начислены из-за задержки поставки одного травмая не могут превышать 5% от цены этого трамвая.
Згідно законодавства України, пеня не повинна перевищувати подвійну облікову ставку Національного Банку України.

Запитання 15) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 9.3 Просим изменить этот пункт таким образом, чтобы доказательствами обстоятельств непреодолимой силы и срока их действия были документы, выданные соответствующей Торгово-промышленной палатой страны, в которой возникли форс-мажорные обстоятельства, то есть страны поставщика трамвая или субподрядчиков и субпоставщиков, с которыми поставщик трамваев сотрудничает при выполнении Договора.
Пропозиція щодо зміни п.9.3. проекту Договору буде врахована.
Запитання 16) Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, п. 10.2 Мы предлагаем передавать все возможные споры, которые могут возникнуть в связи с исполнением договора, в юрисдикцию арбитражного суда, выбранного сторонами по соглашению.
Пропозиція відхилена. Передача спорів до арбітражного суду несе додаткові витрати для Покупця.
Запитання 17) Приложение № 3 к договору, п. 2.2 Пожалуйста, укажите, что о неполадке, на которую распространяется гарантийное обязательство Поставщика, надо сообщить не позднее 2 календарных дней с момента её возникновения.
Пропозиція відхилена.
Пунктом 6.3.6. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено створення у Києві представництва Постачальника для гарантійного обслуговування Товару, повноважний представник якого має володіти інформацією про стан трамвайних вагонів, що експлуатуються в гарантійний період.

Запитання 18) Приложение № 3 к договору, п. 2.5 Просим удалить этот пункт. Расторжение договора должно быть исключительной ситуацией. Кроме того, в этом пункте точно не истолковано, что означает «повторная доставка неисправных товаров». Покупатель должен уточнить в содержании этого пункта, какой брак даст ему право расторгнуть договор в соответствии с пунктом 6.2.1. договора. Считаем, что только неполадки определённого типа, которые нельзя устранить и которые влияют на возможность эксплуатации, могут быть основанием для таких действий, как расторжение договора. Мы считаем, что при доставке трамваев могут появляться неполадки, которые, однако, Поставщик может устранить, и поэтому они не должны служить основанием для расторжения договора. Кроме того, мы предлагаем определить частоту повторения неполадки, которая даёт основание для расторжения договора, а также просим уточнить, что только многократное, н-р., более 5-тикратное повторение одной и той же неполадки, которая вызывает одну и ту же дисфункцию в работе трамвайного вагона, будет являться основанием для расторжения договора.
Пропозиція відхилена. Окремі неполадки можуть призвести до трагічних наслідків. Ми вважаємо, що очікування 5-тикратного повторення трагічних наслідків недоречне.

Запитання 19) Приложение № 3 к образцу договора – п. 2.1 и п. 2.6 Просим подтвердить, что гарантийный срок начинается в момент подписания протокола приёмки каждого трамвайного вагона. Считаем, что момент начала гарантии легко определить и подтвердить соответствующим документом. Момент, который заказчик указал в настоящее время - „момент введения в эксплуатацию” довольно сложно проверить, поэтому просим внести изменение в этот пункт.
Законодавство України передбачає початок гарантійного строку експлуатації з дати введення транспортних засобів в експлуатацію. Факт введення в експлуатацію фіксується відповідним актом. Введення в експлуатацію без реєстрації не допускається. Строк реєстрації транспортного засобу 10 дній з дати підписання акту приймання-передачі. На практиці акт введення в експлуатацію підписується комісією депо та повноважною особою представництва постачальника, організованого відповідно до пункту 6.3.6. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації).

Запитання 20) Приложение № 3 к договору, п. 2.5 и Приложение № 3 к тендерной документации – образец договора, п. 6.2.1. Просим подтвердить, что расторжение договора, упомянутое в п. 6.2.1. и пп. 2.6 и 2.8 Приложения № 3 к образцу договора – это расторжение договора в части, которая ещё должна быть выполнена, от момента внесения заявления о расторжении договора?
Розірвання договору про поставку Товару припиняє будь-які господарські зобов’язання між Сторонами.

Запитання 21) Приложение № 3 к договору, п.2.8 Просим подтвердить, что расторжение договора, упомянутое в этом пункте, это расторжение из-за возникновения обстоятельств, указанных в п. 2.6 Приложения № 3 к договору, то есть в случае возникновения повторяющихся поставок бракованного Товара? Предлагаем изменить этот пункт на: «В случае расторжения договора из-за повторяющихся поставок с браком, в соответствии с п. 2.5, Поставщик обязан устранить брак в течение 10-ти дней от эго выявления. В случае, если устранение брака невозможно, Поставщик обязан заплатить штраф в размере 1% от цены бракованного Товара».
Пропозиція відхилена.
У разі розірвання Договору Постачальник зобов’язаний у 10-денний термін з дня відповідного письмового повідомлення Покупця повернути останньому кошти сплачені за Товар, виявлені Дефекти якого виправити неможливо, та сплатити штраф у розмірі 5% від ціни дефектного Товару.

Запитання 22) Приложение № 5 к договору, п.1 Укажите перечень случаев, в которых может быть применена процедура, описанная в этом приложении.
Пункт 7 ч.4. ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказує перелік випадків в яких може бути застосована процедура вказана у Додатку №5 до Проекту Договору.
Тендер: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 05 грудня 2018 14:50
Дата відповіді: 05 грудня 2018 15:18
участник, который не является физическим лицом, должен ли предоставить письмо указанное в приложении № 2, таблица 3 п.1.3
Відповідь: Доброго дня!
В додатку 2, таблиці 3 відсутній пункт 1.3., тому інформація вказана в запитанні не зрозуміла.
Тендер: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 05 грудня 2018 15:40
Дата відповіді: 05 грудня 2018 16:17
Речень идет о приложении № 2 таблица 3, п.3, который звучит следуще: " довідка або інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;" вопрос: если участник не является физическим лицом, есть ли необходимость предоставлять предоставлять письмо в любой форме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Якщо учасник не являється фізичною особою, то по вимозі підпункту 3 пункту 1 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації інформація не надається.
Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%):
Дата подання: 06 грудня 2018 15:54
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:23
Учитывая содержание приложения №5 к договору касательно принципов изменения цены, а также п. VI.4 подпункт 2 тендерной документации просим подтвердить, что в случае появления обстоятельств, о которых упомянуто в приложении № 5 к договору, обосновывая изменение цены, возможно ли будет ее снизить как и увеличить, в зависимости от того будет она увеличатся или уменьшаться на 10 %, курс валют или стоимость компонентов? Если да просим, устранить п. VI.4 подпункт 2 из тендерной документации. Касается приложения № 5 к Договору – процедура изменения цены за единицу. Просим подтвердить, что указанное в п. 4 данного приложения отклонение 10% распространяется также на цены компонентов, а не касается исключительно отклонения курса валют и в случае изменения цены компонентов либо курса валют на более чем 10% по отношению к ценам/курсу на день заключения договора существует возможность изменения цены?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1). Учитывая содержание приложения №5 к договору касательно принципов изменения цены, а также п. VI.4 подпункт 2 тендерной документации просим подтвердить, что в случае появления обстоятельств, о которых упомянуто в приложении № 5 к договору, обосновывая изменение цены, возможно ли будет ее снизить как и увеличить, в зависимости от того будет она увеличатся или уменьшаться на 10 %, курс валют или стоимость компонентов?
Пропозиція відхилена. Пункт VI.4 підпункт 2 тендерної документації відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Запитання 2). Касается приложения № 5 к Договору – процедура изменения цены за единицу.
Просим подтвердить, что указанное в п. 4 данного приложения отклонение 10% распространяется также на цены компонентов, а не касается исключительно отклонения курса валют и в случае изменения цены компонентов либо курса валют на более чем 10% по отношению к ценам/курсу на день заключения договора существует возможность изменения цены?
Пунктом 7 ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, при зміні встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Запитання 23) від 05.12.2018, 10:18 Приложение № 5 к тендерной документации, п. 59 Просим изменить запись „Материал токоприёмника/алюминий” на „Материал токоприёмника / угольно-графитный скользун”. Считаем, что угольно-графитные скользуны - это более современное решение по сравнению с алюминиевыми и в меньшей степени изнашивают контактный кабель. Кроме того, пантографы с угольно-графитными скользунами применяются в трамваях, поставляемых в течение последних трёх лет фирмой «Электрон» и АО «ПЕСА Быдгощ».
Пропозиція відхилена. За відсутності виробництва в Україні та через зношеність контактної мережі, підприємство не експлуатує струмоприймачі з вугільно-графітними вставками.
зміни до Проекту тендерної документації
Дата подання: 06 грудня 2018 19:21
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:29
1. В п. 4.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, вказано: - за рахунок власних коштів підприємства розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару на фактично поставлену окрему партію Товару. Просимо надати роз’яснення, у зв’язку з чим було встановлено таких тривалий строк для здійснення розрахунків за поставлену партію Товару - 60 (шістдесят) календарних днів. Для виробництва трамваїв закуповуються дороговартісні комплектуючі, як в Україні, так і за кордоном. Переважна більшість постачальників здійснює постачання на умовах попередньої оплати або оплати по факту поставки продукції. Пропонуємо розглянути можливість зменшення строку розрахунку за Товар за рахунок власних коштів, наприклад, до 10 (десяти) календарних днів, що дасть можливість учаснику оперативно здійснювати фінансування виробництва наступних партій трамваїв. 2. В п. 4.4. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що попередня оплата може надаватись у розмірі та порядку, передбаченому бюджетним законодавством України за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника коштів. Даний пункт не передбачає конкретного розміру попередньої оплати. У зв’язку із значним обсягом поставки та необхідністю планування видатків для закупівлі комплектуючих, просимо передбачити у даному пункті розмір авансового платежу - 70% від вартості Товару, як це передбачено підпунктом 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». 3. Пунктом 7.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що за порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення. Пропонуємо обмежити розмір неустойки та викласти даний пункт в наступній редакції: «7.2. За порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення, але не більше 5% від вартості непоставленого товару. 4. Пунктом 7.5. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що у разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції. Пропонуємо внести зміни до даного пункту та викласти його в наступній редакції: «7.5. У разі затримки поставки Товару більше, як на 60 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.» 5. Пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення», а також пунктом 5.1. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що строк поставки Товару: січень 2019 року – грудень 2019 року. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», передбачено при закупівлі трамваїв надання авансу на строк до 1 року. Пунктом 5.2. проекту договору передбачено, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою. Отже, аванс може бути оплачений Покупцем не на початку року, а тому поставка Товару Постачальником може бути здійснена не тільки у 2019 році, але й у 2020 році. Пропонуємо внести зміни до даних положень тендерної документації та встановити, що строки поставки товару: протягом 1 (одного) року з моменту отримання Постачальником авансу згідно підтвердженої Постачальником заявки Покупця. 6. Відповідно до п.1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ. Відповідно до умов тендерної документації (пункт 4.3. розділу 1 «Загальні положення», додаток №1 до Документації форма «Комерційна пропозиція» для учасників-нерезидентів, пункт 5.3. додатка № 3 - проекту договору, примітка 4 до Технічних вимог в Додатку № 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») передбачено, що поставка товару учасником-нерезидентом здійснюється на умовах DАP згідно з INCOTERMS-2010, у той час як для резидентів передбачено умови поставки DDP згідно з INCOTERMS-2010. Умова поставки DAP згідно Інкотермс-2010 означає, що Замовником будуть понесені додаткові витрати на сплату ввізного мита. Крім того, формою «Комерційна пропозиція» (додаток № 1 до тендерної документації), яка заповнюється учасником-нерезидентом, передбачено що цінова пропозиція учасника-нерезидента вказується без ПДВ, в той час у формі «Комерційна пропозиція» для учасників-резидентів передбачено, що ціна вказується з ПДВ. Таким чином, оскільки згідно з вимогами чинного законодавства платником ПДВ при імпорті товарів на митну територію є імпортер, то Замовником будуть понеснені додаткові витрати на сплату податку на додану вартість. Дані положення тендерної документації ставлять в нерівні умови учасників-резидентів та учасників нерезидентів, оскільки Замовником не передбачено формули для визначення учасником-нерезидентом цінової пропозиції з урахуванням витрат Замовника на сплату податку на додану вартість та ввізного мита. В такій ситуації цінова пропозиція нерезидента може бути визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, що не відповідатиме дійсності, оскільки Замовником будуть понесені додаткові витрати на сплату ПДВ і ввізного мита. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації для приведення її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення вказаного порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1) 1. В п. 4.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, вказано:
- за рахунок власних коштів підприємства розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару на фактично поставлену окрему партію Товару.
Просимо надати роз’яснення, у зв’язку з чим було встановлено таких тривалий строк для здійснення розрахунків за поставлену партію Товару - 60 (шістдесят) календарних днів.
Для виробництва трамваїв закуповуються дороговартісні комплектуючі, як в Україні, так і за кордоном. Переважна більшість постачальників здійснює постачання на умовах попередньої оплати або оплати по факту поставки продукції.
Пропонуємо розглянути можливість зменшення строку розрахунку за Товар за рахунок власних коштів, наприклад, до 10 (десяти) календарних днів, що дасть можливість учаснику оперативно здійснювати фінансування виробництва наступних партій трамваїв.
Оплата трамвайних вагонів здійснюється коштами міського бюджету протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Замовлення на виготовлення і поставку Товару надається відповідно до цільового призначення коштів міського бюджету на закупівлю трамваїв. Тому усі розрахунки за поставлений Товар виконуються коштами міського бюджету упродовж 5 (п’яти) банківських днів. В окремих випадках, коли кошти з міського бюджету, при наявності призначень, не надійшли на рахунок КП «Київпастранс», підприємство буде розраховуватись власними коштами, отриманих як плату за послуги з перевезення пасажирів транспортом підприємства. При цьому, необхідну суму потрібно акумулювати за певний період, який визначається в 60 днів. Пропозиція щодо зменшення терміну оплати до 10 (десяти) календарних днів не приймається.

Запитання 2) В п. 4.4. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що попередня оплата може надаватись у розмірі та порядку, передбаченому бюджетним законодавством України за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника коштів.
Даний пункт не передбачає конкретного розміру попередньої оплати.
У зв’язку із значним обсягом поставки та необхідністю планування видатків для закупівлі комплектуючих, просимо передбачити у даному пункті розмір авансового платежу - 70% від вартості Товару, як це передбачено підпунктом 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Пропозиція відхилена. Відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
Таким чином, при своєчасному виділенні бюджетних коштів та наявності відповідного рішення головного розпорядника бюджетних коштів можуть бути передбачені зміни до Договору, шляхом укладення додаткової угоди до Договору.

Запитання 3) Пунктом 7.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що за порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення.
Пропонуємо обмежити розмір неустойки та викласти даний пункт в наступній редакції: «7.2. За порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення, але не більше 5% від вартості непоставленого товару.
Згідно законодавства України, пеня не повинна перевищувати подвійну облікову ставку Національного Банку України.

Запитання 4) Пунктом 7.5. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що у разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.
Пропонуємо внести зміни до даного пункту та викласти його в наступній редакції:
«7.5. У разі затримки поставки Товару більше, як на 60 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.»

Пропозиція відхилена. Фінансування бюджетне, а тому у разі затримки поставки Товару понад 30 днів тягне за собою відповідальність відповідно до Бюджетного кодексу України.

Запитання 5) Пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення», а також пунктом 5.1. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що строк поставки Товару: січень 2019 року – грудень 2019 року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», передбачено при закупівлі трамваїв надання авансу на строк до 1 року.
Пунктом 5.2. проекту договору передбачено, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою. Отже, аванс може бути оплачений Покупцем не на початку року, а тому поставка Товару Постачальником може бути здійснена не тільки у 2019 році, але й у 2020 році.
Пропонуємо внести зміни до даних положень тендерної документації та встановити, що строки поставки товару: протягом 1 (одного) року з моменту отримання Постачальником авансу згідно підтвердженої Постачальником заявки Покупця.
Пропозиція відхилена. Строк поставки Товару може бути змінена в залежності від своєчасного виділення бюджетних коштів та шляхом укладення відповідної додаткової угоди до Договору.

Запитання 6. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2018-11-16-003489-a125b7cbdf3184c95bb5e20581034e3f7
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Відхилено
Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA Документи
Відхилено
TRAM FOR ENVI s.r.o. Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

21 грудня 2018 23:01

код ЄДРПОУ 04526287 у ЄДР не знайдено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA Документи
TRAM FOR ENVI s.r.o. Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
24 січня 2019 17:16
Причина скасування
у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
24 січня 2019 17:15 повідомлення про відміну торгу

Актуальні тендери

До пошуку