Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер в зборі та БФП (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003459-a ● fed51bb0a69248cdb1bd269d76584ea8
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192690 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Франка, 5 |
Контактна особа: |
Дідківська Тетяна Миколаївна +380414246921 03192690@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Персональний комп'ютер в зборі (2 шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 16:37 |
тендерна документація компютерне обладнання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2018 23:43
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:01
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації уважно розглянуло Ваше запитання та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Згідно п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників тільки вразі наявності у вимогах до предмета закупівлі посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Предметом закупівлі за даною процедурою є Персональний комп’ютер в зборі (2шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт.) БЕЗ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГІВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА. У технічних (якісних) вимогах до товару (Специфікації) у графі «Технічні вимоги» зазначені бажані характеристики товару, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції товару «Персональний комп’ютер в зборі» та «БФП (багатофункціональний пристрій)» з зазначеними характеристиками, не гірше та не менше вказаних.
Згідно п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників тільки вразі наявності у вимогах до предмета закупівлі посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Предметом закупівлі за даною процедурою є Персональний комп’ютер в зборі (2шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт.) БЕЗ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГІВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА. У технічних (якісних) вимогах до товару (Специфікації) у графі «Технічні вимоги» зазначені бажані характеристики товару, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції товару «Персональний комп’ютер в зборі» та «БФП (багатофункціональний пристрій)» з зазначеними характеристиками, не гірше та не менше вказаних.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
22 900,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2018 16:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій