Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт системи електромереж, електрообладнання та окремих внутрішніх приміщень КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" СМР по вул.Троїцька,28 м.Суми (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 196 961,00 UAH
UA-2018-11-16-003431-a 5a78805f42db47aea0b8467221f655c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:52
Очікувана вартість: 2 196 961,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 393,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10984 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт системи електромереж, електрообладнання та окремих внутрішніх приміщень КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" СМР по вул.Троїцька,28 м.Суми
(ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:38
Проект договору підряду.docx
16 листопада 2018 16:38
ТД з гарантією Капітальний ремонт електромереж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період виконання робіт
Дата подання: 20 листопада 2018 10:16
Дата відповіді: 23 листопада 2018 12:13
Які види та обсяги робіт мають бути виконані в 2018 році?
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник при підготовці технічної частини тендерної документації керувався підпунктом 6.2.2. пункту 6.2. Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 та надав для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів відомість обсягів робіт, що наведена в додатку 5 тендерної документації (технічне завдання), календарним планом виконання робіт (додаток 2 до договору) буде визначено графік виконання робіт, їх обсяги відповідно до фінансування робіт.
Фінансування
Дата подання: 20 листопада 2018 10:21
Дата відповіді: 23 листопада 2018 12:14
Як планується фінансування робіт на 2018 - 2019 роки?
Відповідь: Шановний учаснику! В проекті договору про закупівлю (додаток №3 тендерної документації Замовника) пунктом 3.1 розділу 3 «Договірна ціна», буде зазначено обсяг фінансування робіт відповідно до бюджетних призначень, календарним планом виконання робіт (додаток 2 до договору) буде визначено графік виконання робіт відповідно до їх фінансування.
Проект
Дата подання: 21 листопада 2018 14:21
Дата відповіді: 23 листопада 2018 12:11
Доброго дня! Надайте, будь-ласка, робочий проект до тендерної документації. Його відсутність унеможливлює досконально підготувати пропозиції учасників. Недостатньо інформації про матеріальні ресурси та обладнання, яке необхідно використовувати при ремонті.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тобто, для підготування пропозиції Вам достатньо інформації, що наведена в Технічному завданні додатка 5 тендерної документації (Відомість обсягів робіт ).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-003431-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:32462002
Дата подання: 05 грудня 2018 09:33
Порушення процедури
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради було проведено закупівлю ID UA-2018-11-16-003431-a на ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт системи електромереж, електрообладнання та окремих внутрішніх приміщень КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" СМР по вул.Троїцька,28 м.Суми (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС»
2. ФОП Марєєва Дарина Володимирівна

Ціна учасника ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника , не опублікувавши та не зазначивши причин дискваліфікації.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника №1
ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС», встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2018 10:37
Ознайомившись з Вашою вимогою UA-2018-11-16-003431-a.a1 від 05-12-18 року, тендерний комітет КНП "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОЇ ЗІНАЇДИ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє, що внаслідок технічної помилки протокол засідання тедерного комітету Замовника від 04.12.2018 року № 53 про відхилення пропозиції учасника ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС не був розміщений на сайті Прозорро, наш заклад надав заявку № 43626 від 05.12.2018 року до технічної підтримки сайту для усунення даної проблеми. Зараз вона на розгляді у технічної підтримки сайту Е-tender.
На електронну адресу учасників закупівлі № UA-2018-11-16-003431-a було надіслано сканкопію протоколу засідання тедерного комітету Замовника від 04.12.2018 року № 53 про відхилення пропозиції учасника ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС.
Відповідно до протоколу засідання тедерного комітету від 04.12.2018 року № 53 тендерну пропозицію учасника ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС відхилено з наступних підстав:
Відповідно до Проекту договору, що містяться у Додатку 3 Тендерної документації, учасником повинні бути надані Додатки до Договору, що є його невід’ємною частиною:
№1. Договірна ціна.
№2. Календарний графік виконання робіт.
№3. План фінансування виконаних робіт.
Учасником ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС не надано:
Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна))
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС не відповідає вимогам, що встановлені у Додатку 3 тендерної документації.
Згідно зі статтею 30 Закону України " Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі наявності підстав, зокрема якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону чи тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Вимогу про безпідставне відхилення тендерної пропозиції не задоволено

Документи подані скаржником

05 грудня 2018 09:33
Звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 1 673 635,00
UAH з ПДВ
1 673 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марєєва Дарина Володимирівна 1 947 313,97
UAH з ПДВ
1 947 313,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 13:44
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:43
Гарантія.zip
29 листопада 2018 13:35
Електронний підпис
29 листопада 2018 13:33
Дозвола.pdf
29 листопада 2018 13:33
Ліцензія.pdf
29 листопада 2018 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 13:33
Проект договора.pdf
29 листопада 2018 13:33
Довідка сп.pdf
29 листопада 2018 13:33
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2018 13:33
Повноваження.pdf
29 листопада 2018 13:33
Довідка ст17.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 12:25
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:19
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:12
Kovalen.pdf
30 листопада 2018 15:12
Форма тендерної пропозиції.pdf
30 листопада 2018 15:12
Листи.pdf
30 листопада 2018 15:12
Лист згода з додатком 5.pdf
30 листопада 2018 15:12
Довідка стаття 17.pdf
30 листопада 2018 15:12
Довідка про корупцію.pdf
30 листопада 2018 15:12
Гарантійні листи.pdf
30 листопада 2018 15:12
Банківські довідки.pdf
30 листопада 2018 15:12
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

ФОП Марєєва Дарина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
Відхилено 1 673 635,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 12:44
ФОП Марєєва Дарина Володимирівна
#3500408921
Переможець 1 947 313,97
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:30

Документи

04 грудня 2018 12:40
Електронний підпис

Документи

07 грудня 2018 15:29
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:26
протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марєєва Дарина Володимирівна
#3500408921
1 947 313,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:29
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:26
протокол 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 13:41
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 13:35
мареева ду 2019.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 13:32
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:03
179 капремонт.pdf укладений
18 грудня 2018 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу фінансування робіт на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 179
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 947 303,20
UAH