Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень Замовника
Cleaning services and maintenance of the administrative building of the company and other rented premises
Cleaning services and maintenance of the administrative building of the company and other rented premises
Очікувана вартість
7 752 680,00 UAH
UA-2018-11-16-003409-a ● 66d5c29e05a74b5b8d90beb417cb5f17
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Довгуша Вадим Іванович +3805863558 vsolovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine" |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Soloviova Valeriia +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Довгуша Вадим Іванович +3805863558 vsolovyova@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 7 752 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 763,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170000 UAH |
Publication date: | 16 листопада 2018 16:30 |
Enquiries until: | 07 грудня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 13 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 грудня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 7 752 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 763 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Cleaning services and maintenance of the administrative building of the company and other rented premises
CPV: 98340000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 16:30 |
Додаток 8.1-8.2 new.xlsx | |
16 листопада 2018 16:30 |
Додаток 9 new.xlsx | |
16 листопада 2018 16:30 |
Додатки 4-7 до ТД_Послуги з прибирання.docx | |
16 листопада 2018 16:30 |
ТД_Послуги з прибирання.pdf | |
16 листопада 2018 16:30 |
Додаток 10.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-16-003409-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 грудня 2018 16:38
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Відповідно до Вимог Додатку 7 Тендерої документації, Учасник повинен надати зокрема та не виключено копії сторінок договору, зазначеного в Таблиці 3, про надання аналогічних предмету закупівлі послуг, на яких міститься преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору, всіх додатків до договору (в разі наявності) та актів приймання-передачі наданих за договором послуг.
Учасник ТОВ Алма Фасіліті груп у своїй пропозиції надав копію Договору, укладеного з Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідними актами, але в той же час не надав невід'ємні додатки до цього Договору, які можна побачити у вкладених файлах.
Тобто Учасником не виконано вимогу в частині надання всіх додатків до договору та не надано жодного пояснення щодо їх відсутності.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі її невідповідності вимогам тендерної документації. Тобто, замовником порушено вимоги Закону в частині невідхилення Учасника ТОВ Алма Фасіліті груп.
Відповідно до Вимог Додатку 7 Тендерої документації, Учасник повинен надати зокрема та не виключено відгук/рекомендаційний лист, який повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства...
Учасник ТОВ Алма Фасіліті груп надав копії відгуків від двох організацій, які містять ознаки підроблення, оскільки рекомендаційні листи видані суб'єктами владних повноважень, які в свою чергу регулюються положеннями ДСТУ 4163-2003 і не можуть видавати листи, довідки або інші документи, на яких проставляється підпис уповноваженої особи та печатка установи із шрифтом меншим 12.
Надання копій відгуків учасником є невідповідністю вимогам тендерної документації та така пропозиції підлягає відхиленню на підставі п. 4. ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене, вимагаємо Тендерний комітет Замовника прийняти рішення про відхилення Учасника ТОВ Алма Фасіліті груп та закінчити процедуру закупівлі у відповідності до Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ Алма Фасіліті груп у своїй пропозиції надав копію Договору, укладеного з Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідними актами, але в той же час не надав невід'ємні додатки до цього Договору, які можна побачити у вкладених файлах.
Тобто Учасником не виконано вимогу в частині надання всіх додатків до договору та не надано жодного пояснення щодо їх відсутності.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі її невідповідності вимогам тендерної документації. Тобто, замовником порушено вимоги Закону в частині невідхилення Учасника ТОВ Алма Фасіліті груп.
Відповідно до Вимог Додатку 7 Тендерої документації, Учасник повинен надати зокрема та не виключено відгук/рекомендаційний лист, який повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства...
Учасник ТОВ Алма Фасіліті груп надав копії відгуків від двох організацій, які містять ознаки підроблення, оскільки рекомендаційні листи видані суб'єктами владних повноважень, які в свою чергу регулюються положеннями ДСТУ 4163-2003 і не можуть видавати листи, довідки або інші документи, на яких проставляється підпис уповноваженої особи та печатка установи із шрифтом меншим 12.
Надання копій відгуків учасником є невідповідністю вимогам тендерної документації та така пропозиції підлягає відхиленню на підставі п. 4. ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене, вимагаємо Тендерний комітет Замовника прийняти рішення про відхилення Учасника ТОВ Алма Фасіліті груп та закінчити процедуру закупівлі у відповідності до Законодавства України.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 грудня 2018
Найменування: | ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
7 365 045,60
UAH з ПДВ
|
4 018 161,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
7 296 352,92
UAH з ПДВ
|
5 630 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Переможець |
4 018 161,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2019 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:43
|
Додаткова угода №2 від 27.12.2019.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 16:12
|
Додаткова угода №1 від 31.07.19.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 12:23
|
Договір від 30.01.19 №1130-19.pdf | укладений |
31 січня 2019 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості і послуг) у зв’язку зі зміною системи оподаткування Виконавця. Сума договору після внесення змін – 3 702 443,35 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1130/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору до 31.01.2020 в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін – 4 037 225,35 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору та Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1130/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |