Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
7 240 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003359-a 96f3dd49f8ce4d608b95573718214d7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 12:27
Очікувана вартість: 7 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти Львівська область, Стрийський район, с. Конюхів, вул. Гасина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, Чайковського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:22
тендерна документація.doc
16 листопада 2018 16:22
Додаток №3 нова редакція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-003359-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 18 грудня 2018 11:13
СКАРГА про відсутність грунтовних підстав для відхиленя ТОВ «В.Ф.Ф.»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД UA-2018-11-16-003359-a) Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» ДК 021:2015: 45200000-9- роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
Пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
1. ТзОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» (дискфаліфіковано);
2. ТОВ «В.Ф.Ф.» (дискваліфіковано, далі - Скаржник);
3. ТДВ «Будівельно-Монтажна фірма «СТРИЙБУД» (дискфаліфіковано);
4. . МПП «Фірма Західбуд» (на розгляді);
5. ТОВ «Гетьман» (у черзі);
6. ТОВ «Інтрата-Плюс» (у черзі);
7. ТОВ «Арма-Хаус» (у черзі).
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника основним критерієм відбору переможця була ціна тендерної пропозиції.
Після дискваліфікації Учасника ТзОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», Учасником з найбільш економічно вигідною ціною визнано ТОВ «В.Ф.Ф.», однак, засідання тендерного комітету капітального будівництва Львівської ОДА Протоколом від 11.12.2018 року вирішили дискваліфікували ТОВ «В.Ф.Ф.» - Учасника торгів на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» ДК 021:2015 - 45000000-9 – Будівельні роботи та поточний ремонт), незважаючи на повну відповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації.
Замовник в протоколі про відхилення ТОВ «В.Ф.Ф.» зазначає наступне : «Відповідно до п.8 ч.І розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник надає довідку, за формою згідно додатку №4. з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки про залучення субпідрядної організації №007 від 29.11.2018 р. Та №009 від 29.11.2018 р з відхиленням від встановленої форми, зокрема, у довідках не вказано номер та серія ліцензії дозволу субпідрядної організації».
В свою чергу ТОВ «В.Ф.Ф» до своєї тендерної пропозиції долучило довідки №007 та №009 від 29.11.2018р. в яких зазначено що субпідрядні організації будуть залучатися до виконання робіт у обсязі менше 20%. Тому подані Товариством довідки були в довільній формі, а не згідно додатку № 4 Замовника. На підтвердження інформації про субпідрядників ТОВ «В.Ф.Ф.» долучило до своєї тендерної пропозиції копії дозвільних документів субпідрядників в яких зазначені їх номер та серія.
Ще однією підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф», яка суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно протоколу Замовника є: « Згідно з ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що подана учасником інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена розрахунками відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». У технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації), передбачено закупівля устаткування, кошти пов’язані з придбанням та доставкою на об’єкт якого відповідно до п. 6.2.3. розділу 6.2. «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів» ДСТУ БД. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції враховується окремим розділом, проте в наданих документах учасником ТОВ «В. Ф. Ф.» (Договірна ціна), витрати пов'язані з придбанням та доставкою устаткування на об’єкт не враховано окремим розділом, що перечить ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва ».
В п.6.2.3 розділ 6.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначено « У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.» А в додатку №3 технічного завдання на закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» жодного устаткування немає, а є лише розділи з обладнанням. Замовником не зазначено в описовій частині технічного завдання додаткових вимог щодо віднесення обладнання до устаткування.
До так званого обладнання Замовником віднесено протипожежні оповіщувачі (п.5-9), сповіщувачі охоронної сигналізації ( п.6-9) , азбестове полотно, ящик з піском, лопата, сокира, лом, відро ( п 3-9). В той же час до обладнання не віднесено термометри та манометри, повітряна завіса (розділ «Влаштування систем опалення») , бойлер електричний Ariston Pro 50 л – 4 шт. ( розділ «Водопровід та каналізація»).
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» до підписання договору, сторони мають можливість коригувати кошторис, якщо такі зміни не призведуть до погіршення становища Замовника та до збільшення ціни договору. З вищенаведеного випливає, що ТОВ «В.В.Ф.» жодним чином не погіршило становище Замовника та жодним чином не погіршило технічні характеристики об’єкта.
Тому, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ми вимагаємо Замовника переглянути рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «В.Ф.Ф.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 17:32
Розглянувши Вашу вимогу щодо перегляду рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф.» по закупівлі “Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області” (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015 – 45200000-9) з ідентифікатором UA-2018-11-16-003359-a повідомляємо, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (протокол від 11 грудня 2018 р.) Вашу пропозицію відхилену як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Так, згідно з ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що подана учасником інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена розрахунками відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». У технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації), передбачено закупівля устаткування, кошти пов’язані з придбанням та доставкою на об’єкт якого відповідно до п. 6.2.3. розділу 6.2. «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів» ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції враховується окремим розділом, проте в наданих документах учасником ТОВ «В. Ф. Ф.» (Договірна ціна), витрати пов’язані з придбанням та доставкою устаткування на об’єкт не враховано окремим розділом, що суперечить ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Крім того, повідомляємо, що після завершення періоду прийому тендерних пропозицій Сторони не в праві вносити зміни у кошторис та договірну ціну, подану Учасником до складу тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
Відтак, тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду свого рішення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-16-003359-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД ", Код ЄДРПОУ:01272077
Дата подання: 21 грудня 2018 15:14
скарга щодо прийнятого замовником рішення
Скарга щодо прийнятих замовником рішень Ми, ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД" , є учасником процедури відкритих торгів (UA-2018-11-16-003359-a) на закупівлю Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області, що оголошені Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації. Згідно умов оголошення про проведення торгів 02.12.2018 закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 03.12.2018 відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття участь у дані закупівлі взяло 7 учасників: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий" 6 636 187,97 грн 6 149 900,00 грн МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД" 6 744 972,54 грн 6 299 000,00 грн ТОВ "Гетьман" 6 903 982,80 грн 6 860 000,00 грн ТОВ В.Ф.Ф. 6 991 685,87 грн 6 149 999,00 грн ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " 7 040 140,71 грн 6 150 000,00 грн ТОВ "ІНТРАТА-ПЛЮС" 7 239 558,00 грн 7 239 558,00 грн ТОВ "АРМ-ХАУС" 7 240 000,00 грн 7 240 000,00 грн Замовник розпочав процес почергового розгляду пропозицій: спочатку ним було прийнято рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий", потім він перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника - ТОВ В.Ф.Ф. і також дискваліфікував її, наступною на черзі для розгляду стала наша тендерна пропозиція - ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД ". 14 грудня 2018 року Замовником було оприлюднено протокол, яким було дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію. Вважаємо рішення замовника незаконним, безпідставним та необґрунтованим, а також таким, що порушує наші права як учасника відкритих торгів з наступних причин. Замовником зазначено, що пропозиція ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " не відповідає вимогам тендерної документації та дискваліфіковано її на єдиній підставі, а саме – ненадання учасником відкоригованих кошторисних документів після аукціону. Проте, ця підстава дискваліфікації є незаконною та суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Документи, які подані учасником через електронну систему після закінчення строку подання тендерних пропозицій не вважаються частиною його тендерної пропозиції та не можуть братись до уваги замовником під час здійснення кваліфікації. Кваліфікація здійснюється лише в рамках тих документів, що складають тендерну пропозицію учасника (тобто тих, що подані до кінцевого строку подання пропозицій). Отож, будь-які зміни до тендерної пропозиції (в тому числі, і дозавантаження будь-яких документів) учасникам можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і замовники такі зміни повинні брати до розгляду в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Проте, відповідна норма стосується уже учасника, який отримав статус переможця торгів – тобто замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ним. Відповідне розуміння ЗУ «Про публічні закупівлі» та трактування аналогічних ситуацій підтверджене практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, а також відображене у позиціях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у низці роз’яснень. Таким чином, тендерну пропозицію ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД" було дискваліфіковано незаконно, оскільки підставою такого рішення замовника стала відсутність завантажених відкоригованих кошторисних документів, які взагалі не є частиною тендерної пропозиції, адже подання їх до кінцевого строку подання пропозицій є неможливим і не передбаченим тендерною документацією. Усе вищезазначене, безсумнівно, свідчить про порушення наших законних прав та інтересів, оскільки, у випадку, якби Замовник діяв відповідно до Закону, наша тендерна пропозиція не була б дискваліфікована і ми стали б переможцем процедури закупівлі. У результаті, мала б місце економія бюджетних коштів, адже наша цінова пропозиція є нижчою, аніж цінова пропозиція наступного учасника - МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД". Враховуючи вищенаведене, просимо: 1) прийняти скаргу до розгляду 2) перевірити правильність рішення Замовника щодо дискваліфікації ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " та, за наявності відповідних підстав, зобов’язати його скасувати це рішення Додатки: 1.Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою кредитної установи З повагою, Директор Лобойко О.П.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2018 20:03
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність зацікавленості в подальшому розгляді скарги.
Дата: 02 січня 2019 13:35
Рішення від 27.12.2018 № 13132.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2018 20:03
Рішення від 15.01.2019 № 435.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 14:48

Документи подані скаржником

21 грудня 2018 15:14
скан скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000038 ● 265b352699e64c4aa61c861522fb78c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003359-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 10:58:41

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015 – 45200000-9) (ID: UA-2018-11-16-003359-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зазначити, що в тендерній документації на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» міститься вимога «5.4.7. Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)», яка не передбачена статтею 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» містить вимогу, яка не передбачена статтею 17 Закону № 922 ?
2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою, а також документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Відповідно до документу «Кваліфікація тендерної пропозиції учасника «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» щодо закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015 – 45200000-9)» від 14.12.2018 тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації пропозиція учасника торгів «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» відхилена, відповідно до частини 1 статті 30 Закону №922, як така що не відповідала вимогам тендерної документації.
Статтею 25 Закону № 922 (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, прошу надати письмове пояснення чому тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації відхилена пропозиція учасника торгів «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» ?
3. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити дозвіл Державної служби України з питань праці або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (пункту 13 та пункту 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та пункту 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
4. Згідно пункту 2.3 Додатку 2 «Проект договору про закупівлю робіт за державні кошти» Тендерної документації, Генпідрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва показників, зазначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 10 років після прийняття об’єкта Замовником.
В той же час, учасником торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» в ціновій пропозиції зазначено, що гарантійний строк складає 1825 календарних днів (що становить 5 років) після закінчення виконання робіт.
5. Згідно пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Надана в якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення у випадках, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації, в тому числі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними.
Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником.
На виконання вказаної вимоги учасником торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено банківську гарантію від 29.11.2018 №7494-18 в якій відсутній обов’язок відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати письмове пояснення чому тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації не відхилена пропозиція учасника торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" 6 636 187,97
UAH з ПДВ
6 149 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В.Ф.Ф. 6 991 685,87
UAH з ПДВ
6 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " 7 040 140,71
UAH з ПДВ
6 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД" 6 744 972,54
UAH з ПДВ
6 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гетьман" 6 903 982,80
UAH з ПДВ
6 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРАТА-ПЛЮС" 7 239 558,00
UAH з ПДВ
7 239 558,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМ-ХАУС" 7 240 000,00
UAH з ПДВ
7 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 17:07
Гарантия 23600.zip
30 листопада 2018 16:56
договір 2.pdf
30 листопада 2018 16:56
Кошторисна частина.rar
30 листопада 2018 16:56
акт 2.pdf
30 листопада 2018 16:56
акт 1.pdf
30 листопада 2018 16:56
договір 1.pdf
30 листопада 2018 16:56
Відгук 3.pdf
30 листопада 2018 16:56
відгук 2.pdf
30 листопада 2018 16:56
Відгук 1.pdf
30 листопада 2018 16:56
Наявність досвіду.pdf
30 листопада 2018 16:56
ГЛ термін дії.pdf
30 листопада 2018 16:56
ГЛ довкілля.pdf
30 листопада 2018 16:56
2.ГЛ у чіткій відповідності.pdf
30 листопада 2018 16:56
повноваження лист.pdf
30 листопада 2018 16:56
Паспорт Гладій Р.Ф.колір.PDF
30 листопада 2018 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 16:56
Субпідрядники дод 4.pdf
30 листопада 2018 16:56
Статут.pdf
30 листопада 2018 16:56
Наявність працівників.pdf
30 листопада 2018 16:56
наявність механізмів.pdf
30 листопада 2018 16:56
ліцензія.pdf
30 листопада 2018 16:56
Західтехсервіс установчі.pdf
30 листопада 2018 16:56
Західтехсервіс ліцензія..pdf
30 листопада 2018 16:56
Західтехсервіс договір.pdf
30 листопада 2018 16:56
додаток 2 Проект договору.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:29
Електронний підпис
06 грудня 2018 12:27
Календарний графік
06 грудня 2018 12:27
Оновлена договірна ціна
30 листопада 2018 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:01
Амбулаторія (с.imd
30 листопада 2018 15:01
23170_В_Ф_Ф_Гарантія_29_11_2018.rar
30 листопада 2018 15:01
44.Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 15:01
43.Розрахунки.pdf
30 листопада 2018 15:01
42.Пояснювальна записка.pdf
30 листопада 2018 15:00
40.Обєктний кошторис.pdf
30 листопада 2018 15:00
34.Договірна ціна.pdf
30 листопада 2018 15:00
39.Локальні кошториси 16-22.pdf
30 листопада 2018 15:00
33.Лист-пояснення.pdf
30 листопада 2018 15:00
30.Відгук Бережани.pdf
30 листопада 2018 15:00
38.Локальні кошториси 9-15.pdf
30 листопада 2018 15:00
29.Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2018 15:00
37.Локальні кошториси 1-8.pdf
30 листопада 2018 15:00
36.Кошторисні розрахунки.pdf
30 листопада 2018 14:59
25.Витяг єдиний податок.pdf
30 листопада 2018 14:59
23.Договір оренди ТЗ.pdf
30 листопада 2018 14:59
21.Відгук Ізяслав.jpg
30 листопада 2018 14:59
18.Договір оренди майна.pdf
30 листопада 2018 14:59
17.Договір Бережани.pdf
30 листопада 2018 14:59
15.Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2018 14:59
13.Проект договору.pdf
30 листопада 2018 14:59
12.Довідка про МТБ.pdf
30 листопада 2018 14:59
11.Лист-згода.pdf
30 листопада 2018 14:59
10. Ліцензія.pdf
30 листопада 2018 14:59
9.КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
30 листопада 2018 14:59
8.Протокол зборів учасників.pdf
30 листопада 2018 14:59
6.Наказ на прийом юриста.pdf
30 листопада 2018 14:59
5.Довіреність на юриста.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:20
77.imd
30 листопада 2018 17:20
29 Розрахунки.pdf
30 листопада 2018 17:20
23 відомість ресурсів.pdf
30 листопада 2018 17:20
22 Договірна ціна.pdf
30 листопада 2018 17:20
21 Зведений.pdf
30 листопада 2018 17:20
20 довкілля.pdf
30 листопада 2018 17:20
19 ст 17.pdf
30 листопада 2018 17:20
13 наявність обладнання.pdf
30 листопада 2018 17:20
11 ліцензія.pdf
30 листопада 2018 17:20
10 незалучення субпідряду.pdf
30 листопада 2018 17:20
6 згода з умовами проекту.pdf
30 листопада 2018 17:20
4. Статут оновлений.pdf
30 листопада 2018 17:20
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 11:53
План фінансування.pdf
17 грудня 2018 11:53
Календарний графік.pdf
15 грудня 2018 18:50
Конюхів остаточна.imd
15 грудня 2018 18:50
Локальні кошториси.zip
15 грудня 2018 18:50
Договірна ціна.pdf
30 листопада 2018 13:37
Конюхів.imd
30 листопада 2018 12:44
банківська гарантія 7494 -18.pdf
30 листопада 2018 12:44
Ліцензія.pdf
30 листопада 2018 12:44
Розрахунки витрат.pdf
30 листопада 2018 12:44
Відомість ресурсів.pdf
30 листопада 2018 12:44
Локальні кошториси.zip
30 листопада 2018 12:44
Лист відгук.pdf
30 листопада 2018 12:44
Довідка ІТР та працівників.pdf
30 листопада 2018 12:44
Мат-техн.база.pdf
30 листопада 2018 12:44
Свідоцтва платника ПДВ.pdf
30 листопада 2018 12:44
Статут МПП.pdf
30 листопада 2018 12:44
Повноваження на підпис ТД.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 16:18
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:17
Документы_Банк.zip
30 листопада 2018 16:17
Гарантия_6444.zip
30 листопада 2018 16:17
801.imd
30 листопада 2018 16:17
Довідки для тендеру..rar
30 листопада 2018 16:17
Ліцензія.rar
30 листопада 2018 16:17
Календарний графік.rar
30 листопада 2018 16:17
Обьектний кошторис 6-1..rar
30 листопада 2018 16:17
Обектний кошторис 7-1.rar
30 листопада 2018 16:17
Відомість ресурсів.2.rar
30 листопада 2018 16:17
Відомість ресурсів.1.rar
30 листопада 2018 16:17
Локальний кошторис 2-1-19.rar
30 листопада 2018 16:17
Локальний кошторис 2-1-12.rar
30 листопада 2018 16:17
Локальний кошторис 2-1-1..rar
30 листопада 2018 16:17
Договірна ціна.rar
30 листопада 2018 16:17
Зведений кошторис.rar
30 листопада 2018 16:17
Додаток №1.rar
30 листопада 2018 16:17
установчі док.rar
30 листопада 2018 16:17
Статут.rar
30 листопада 2018 16:17
Повноваження директора.rar

Публічні документи

29 листопада 2018 17:31
субпідряд29112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК 6-1-1 по 7-1-229112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК 2-1-1929112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК 2-1-17 по 2-1-1829112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК 2-1-14 по 2-1-1629112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК 2-1-11 по 2-1-1329112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК2-1-7 по 2-1-1029112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК2-1-2 по 2-1-629112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
ЛК2-1-128112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідки про ВПВ29112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
Аналогіч. договора29112018.pdf
29 листопада 2018 17:31
Установчі документи28112018.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:43
Локальний кошторис 2-1-13.pdf
30 листопада 2018 17:43
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
30 листопада 2018 17:43
ПКГВР+ДЦ.pdf
30 листопада 2018 17:43
Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"

ТОВ В.Ф.Ф.

ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД "

МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"

ТОВ "Гетьман"

ТОВ "ІНТРАТА-ПЛЮС"

ТОВ "АРМ-ХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий""
#04542844
Відхилено 6 149 900,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 14:34
ТОВ В.Ф.Ф.
#39924250
Відхилено 6 149 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 16:37
ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД "
#01272077
Відхилено 6 150 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 16:42
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"
#31712197
Переможець 6 299 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 15:23

Документи

05 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:59
Конюхів.pdf
03 грудня 2018 13:18
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 грудня 2018 16:37
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:37
Конюхів.pdf

Документи

14 грудня 2018 16:42
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:39
Скан.pdf
11 грудня 2018 16:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 грудня 2018 15:23
Електронний підпис
17 грудня 2018 15:21
Скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"
#31712197
6 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 15:23
Електронний підпис
17 грудня 2018 15:21
Скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 12:04
дод.уг.6.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 12:04
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:50
Скан 5.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:49
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 16:17
дод.уг.4.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 15:11
дод.уг.4.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 17:59
дод.уг.3.pdf зміни до договору
22 липня 2019 17:58
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 09:36
дод.уг.2.pdf зміни до договору
08 липня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 15:57
дод.уг.1 до дог.36.pdf зміни до договору
15 березня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 16:03
№36 Конюхів.pdf укладений
23 січня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна попередньої помилково завантаженої дод. угоди. Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML