Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 7 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 16:22 |
тендерна документація.doc | |
16 листопада 2018 16:22 |
Додаток №3 нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
1. ТзОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» (дискфаліфіковано);
2. ТОВ «В.Ф.Ф.» (дискваліфіковано, далі - Скаржник);
3. ТДВ «Будівельно-Монтажна фірма «СТРИЙБУД» (дискфаліфіковано);
4. . МПП «Фірма Західбуд» (на розгляді);
5. ТОВ «Гетьман» (у черзі);
6. ТОВ «Інтрата-Плюс» (у черзі);
7. ТОВ «Арма-Хаус» (у черзі).
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника основним критерієм відбору переможця була ціна тендерної пропозиції.
Після дискваліфікації Учасника ТзОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», Учасником з найбільш економічно вигідною ціною визнано ТОВ «В.Ф.Ф.», однак, засідання тендерного комітету капітального будівництва Львівської ОДА Протоколом від 11.12.2018 року вирішили дискваліфікували ТОВ «В.Ф.Ф.» - Учасника торгів на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» ДК 021:2015 - 45000000-9 – Будівельні роботи та поточний ремонт), незважаючи на повну відповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації.
Замовник в протоколі про відхилення ТОВ «В.Ф.Ф.» зазначає наступне : «Відповідно до п.8 ч.І розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник надає довідку, за формою згідно додатку №4. з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки про залучення субпідрядної організації №007 від 29.11.2018 р. Та №009 від 29.11.2018 р з відхиленням від встановленої форми, зокрема, у довідках не вказано номер та серія ліцензії дозволу субпідрядної організації».
В свою чергу ТОВ «В.Ф.Ф» до своєї тендерної пропозиції долучило довідки №007 та №009 від 29.11.2018р. в яких зазначено що субпідрядні організації будуть залучатися до виконання робіт у обсязі менше 20%. Тому подані Товариством довідки були в довільній формі, а не згідно додатку № 4 Замовника. На підтвердження інформації про субпідрядників ТОВ «В.Ф.Ф.» долучило до своєї тендерної пропозиції копії дозвільних документів субпідрядників в яких зазначені їх номер та серія.
Ще однією підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф», яка суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно протоколу Замовника є: « Згідно з ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що подана учасником інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена розрахунками відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». У технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації), передбачено закупівля устаткування, кошти пов’язані з придбанням та доставкою на об’єкт якого відповідно до п. 6.2.3. розділу 6.2. «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів» ДСТУ БД. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції враховується окремим розділом, проте в наданих документах учасником ТОВ «В. Ф. Ф.» (Договірна ціна), витрати пов'язані з придбанням та доставкою устаткування на об’єкт не враховано окремим розділом, що перечить ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва ».
В п.6.2.3 розділ 6.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначено « У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.» А в додатку №3 технічного завдання на закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» жодного устаткування немає, а є лише розділи з обладнанням. Замовником не зазначено в описовій частині технічного завдання додаткових вимог щодо віднесення обладнання до устаткування.
До так званого обладнання Замовником віднесено протипожежні оповіщувачі (п.5-9), сповіщувачі охоронної сигналізації ( п.6-9) , азбестове полотно, ящик з піском, лопата, сокира, лом, відро ( п 3-9). В той же час до обладнання не віднесено термометри та манометри, повітряна завіса (розділ «Влаштування систем опалення») , бойлер електричний Ariston Pro 50 л – 4 шт. ( розділ «Водопровід та каналізація»).
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» до підписання договору, сторони мають можливість коригувати кошторис, якщо такі зміни не призведуть до погіршення становища Замовника та до збільшення ціни договору. З вищенаведеного випливає, що ТОВ «В.В.Ф.» жодним чином не погіршило становище Замовника та жодним чином не погіршило технічні характеристики об’єкта.
Тому, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ми вимагаємо Замовника переглянути рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «В.Ф.Ф.».
Рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (протокол від 11 грудня 2018 р.) Вашу пропозицію відхилену як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Так, згідно з ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що подана учасником інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена розрахунками відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». У технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації), передбачено закупівля устаткування, кошти пов’язані з придбанням та доставкою на об’єкт якого відповідно до п. 6.2.3. розділу 6.2. «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів» ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції враховується окремим розділом, проте в наданих документах учасником ТОВ «В. Ф. Ф.» (Договірна ціна), витрати пов’язані з придбанням та доставкою устаткування на об’єкт не враховано окремим розділом, що суперечить ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Крім того, повідомляємо, що після завершення періоду прийому тендерних пропозицій Сторони не в праві вносити зміни у кошторис та договірну ціну, подану Учасником до складу тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
Відтак, тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду свого рішення.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 грудня 2018 15:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000038 ● 265b352699e64c4aa61c861522fb78c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003359-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 10:58:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015 – 45200000-9) (ID: UA-2018-11-16-003359-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зазначити, що в тендерній документації на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» міститься вимога «5.4.7. Довідка у довільній формі про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами)», яка не передбачена статтею 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація на закупівлю «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» містить вимогу, яка не передбачена статтею 17 Закону № 922 ?
2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою, а також документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Відповідно до документу «Кваліфікація тендерної пропозиції учасника «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» щодо закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області» (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015 – 45200000-9)» від 14.12.2018 тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації пропозиція учасника торгів «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» відхилена, відповідно до частини 1 статті 30 Закону №922, як така що не відповідала вимогам тендерної документації.
Статтею 25 Закону № 922 (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, прошу надати письмове пояснення чому тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації відхилена пропозиція учасника торгів «ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД» ?
3. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити дозвіл Державної служби України з питань праці або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (пункту 13 та пункту 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та пункту 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
4. Згідно пункту 2.3 Додатку 2 «Проект договору про закупівлю робіт за державні кошти» Тендерної документації, Генпідрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва показників, зазначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 10 років після прийняття об’єкта Замовником.
В той же час, учасником торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» в ціновій пропозиції зазначено, що гарантійний строк складає 1825 календарних днів (що становить 5 років) після закінчення виконання робіт.
5. Згідно пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Надана в якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення у випадках, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації, в тому числі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними.
Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником.
На виконання вказаної вимоги учасником торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено банківську гарантію від 29.11.2018 №7494-18 в якій відсутній обов’язок відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати письмове пояснення чому тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації не відхилена пропозиція учасника торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" |
6 636 187,97
UAH з ПДВ
|
6 149 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ В.Ф.Ф. |
6 991 685,87
UAH з ПДВ
|
6 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " |
7 040 140,71
UAH з ПДВ
|
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД" |
6 744 972,54
UAH з ПДВ
|
6 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гетьман" |
6 903 982,80
UAH з ПДВ
|
6 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТРАТА-ПЛЮС" |
7 239 558,00
UAH з ПДВ
|
7 239 558,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРМ-ХАУС" |
7 240 000,00
UAH з ПДВ
|
7 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" #04542844 |
Відхилено |
6 149 900,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 14:34
|
ТОВ В.Ф.Ф. #39924250 |
Відхилено |
6 149 999,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2018 16:37
|
ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД
" #01272077 |
Відхилено |
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 16:42
|
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД" #31712197 |
Переможець |
6 299 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:04
|
дод.уг.6.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 17:50
|
Скан 5.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 16:17
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 15:11
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 17:59
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 09:36
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2019 15:57
|
дод.уг.1 до дог.36.pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2019 16:03
|
№36 Конюхів.pdf | укладений |
23 січня 2019 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна попередньої помилково завантаженої дод. угоди. Уточнення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |