Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003227-a 8c626eed2b52415096ee78253b8b0c59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сиглова

+380935302118 viddilosvitigalicinivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41356652
Місцезнаходження: 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Катерина Сиглова
+380935302118
viddilosvitigalicinivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 15:06
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 38650000-6 Фотографічне обладнання (Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, відповідно до адрес зазначених в Додатку №3 до тендерної документації, за адресами підпорядкованих Замовнику навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:07
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 23:09
Дата відповіді: 19 листопада 2018 18:22
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо поставленого запитання повідомляємо:
1. Відповідно до розділу IV Закону, відділом освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради оголошена процедура закупівлі – відкриті торги за предметом: ДК 021:2015, код 38650000-6 Фотографічне обладнання (Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику). Поряд з цим, на виконання вимог статті 22 Закону Замовиком оприлюднено тендерну документацію, котра містить всю необхідну інформацію, зокрема:
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно Додатку №3 за тендерною документацією встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліта, разом з тим передбачено, що запропоноване обладнання (предмет закупівлі) має відповідати вимогам наказу №704 від 22.06.2016 року МОН України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» далі по тексту – Типовий перелік.
Згідно типового переліку встановлено такі технічні та якісні характеристики:
а) Інтерактивна дошка:
- дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення;
- робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водяній основі;
- мінімальний розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення;
- дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера;
- дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 6-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні; функцію multi-touch;
- роздільна здатність позиціонування дотику – не менше ніж 4000×4000 точок;
- тип інтерфейсу – USB;
- довжина інтерфейсного кабелю – не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення;
- підключення дошки до персонального комп’ютера вчителя;
- гарантія на дошку не менше 3 років
б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом:
- для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
- сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя;
- підтримує імпорт створених файлів різних форматів;
- є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення;
- інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно;
- підтримує українську мову;
- має функцію автоматичного оновлення.
в) Мультимедійний проектор з інтерактивними функціями:
- світловий потік не менше 2500 ANSI люменів;
- роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів);
- аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10;
- ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі;
- комплект електронних маркерів;
- комплект для підвісу (кріплення);
- відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра;
- довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення;
- підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя;
- гарантія на проектор не менше 3-х років;
- гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі.
Якщо порівняти встановлені характеристики за тендерною документацією та зазначинеми вище, то можливо встановити, що предмет закупівлі не має гірші показники на віжміну від означених типовим переліком.
Разом з тим, повідомляємо Типовий перелік, визначає мінімальні параметри технічного завдання. Відтак, здійснювати закупівлю обладнання із кращими показниками не заборонено та жодним чином не дискримінує можливих учасників процедури закупівлі.
Що стосується вимоги, згаданої за Вашим запитанням, про надання учасниками документального підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України, тендерна документація по даній процедурі закупівлі не містить.
Пунктом 5 Типового переліку передбачено: «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.».
Замовник глибоко переконаний в тому, що встановлені вимоги до учасників в тендерній документації на основі кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та їх документальне підтвердження, а також вимоги до технічних, якісних та кількісних критеріїв предмета закупівлі в повній мірі задовольняють потребу Замовника та відповідає принципам здійснення публічних закупівель освітлених в статтях 3,5 Закону.
Оскільки, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Та поряд з тим, за не виконання договірних зобов’язань учасник- перможець несе відповідальність згідно чиного законодавства України. Відповідно чого в проекті договору, згідно Додатку №4 за тендерною документацією, присвячено розділи II. Якість товару, VII. Відповідальність сторін.

Таким чином, тендерний комітет вважає надання відповідної інформації повністю компенсує ваше запитання.
Шановний тендерний комітет!
Дата подання: 22 листопада 2018 11:29
Дата відповіді: 22 листопада 2018 15:20
Доброго дня. Хотілось би уточнити монтаж мультимедійних комплектів потрібен?
Відповідь: Дякуємо за поставлене запитання, але в даній процедурі не передбачено надання супутніх послуг по встановленню та монтажу позицій, котрі входять до складу мультимедійного комплекту та являються предметом закупівлі. Поряд з тим інформуємо, що надання супутніх послуг з постачанням товару повинно бути відображено в умовах тендерної документації, з метою правильного розрахунку та формування власних тендерних пропозицій зацікавлених у прийнятті участі субєктів господарювання. Відтак, у разі відсутності в умовах документації подібних супровідних послуг засвідчує той факт, що Замовником закуповується лише сам товар.
Уточнення щодо предемету закупівлі.
Дата подання: 22 листопада 2018 20:42
Дата відповіді: 23 листопада 2018 19:35
Доброго дня. У ТД додаток 3 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ” в пункті проектор прописані характеристики довгофокусного проектора, а нижче написано що проектор має повністю відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. Якщо подивитись в наказ МОН № 704 то там прописані характеристики тільки короткофокусного проектора, а саме: “Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об'єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3-х років; гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі.” Прошу уточнити який саме проектор ви хочете закупити, довгофокусний чи все ж таки короткофокусний який буде повністю відповідати НАКАЗУ МОН №704. Якщо все ж таки Вам потрібен короткофокусний проектор, то вимагаємо змінити тендерну документацію для того щоб уникнути непорозумінь при подачі тендерної документації Учасників. Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті поставленого запитання повідомляємо Типовий перелік, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704, визначено мінімальні параметри технічного завдання. Відтак, здійснювати закупівлю обладнання із кращими показниками не заборонено та жодним чином не дискримінує можливих учасників процедури закупівлі.
Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;».
Дане положення Закону кореспондується з відображеним посиланням, котре присутнє в Додатку №3 до тендерної документації та містить наступну інформацію: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».». Виходячи з наведеного стає зрозумілим, що Замовник не заперечує щодо пропозицій учасник з аналогічним обладнанням. Однак, слід зауважити, що згідно академічного тлумачного словника поняття «еквівалент» означає щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тому запропонований товар, який учасник вважає аналогічним має бути не з гіршими показниками характеристик, ніж вказані в додатку №3 до документації. У випадку не дотримання вказаної вимоги такі обставини спричинять безапеляційну дискваліфікацію пропозицію учасника.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-003227-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 23:10
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 18:49
Керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік).
Відповідно до п. 5 Типового переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації з огляду на наступне.
По-перше, даний наказ є спеціальним та встановлює вимоги до обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, у тендерній документації не зазначено, що предмет закупівля є обладнанням навчального і загального призначення саме для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
По-друге, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; інструкції про використання та зберігання викладенні українською мовою, та обов’язкове методичне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми повинні бути наявні у постачальника на момент поставки.
По-третє, ані у п. 5 Типового переліку, ані у самому переліку не має вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України.
Щодо Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України». Цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовником було дотримано усіх норм, що зазначені у даній статті.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Номер вимоги: UA-2018-11-16-003227-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 грудня 2018 17:36
Шановний тендерний комітет, Відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради!
Просимо дискваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс" через невідповідність вимогам Замовника, а саме Учасник повинен був запропонувати проектор який повинен повністю відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р.за No 1050/2918 про що свідить документація Замовника, пункт у Додатку 3 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а саме у складових мультимедійного комплекту та технічних характеристики предмета закупівлі. Учасник ТОВ "Інтер Системс" запропонував мультимедійний проектор марки ViewSonic PA503SP дана модель проектора є не короткофокусною, а одже абсолютно не відповідає НАКАЗУ МОН № 704 від 22 червня 2016 року. Прошу зауважити що сам Учасник ТОВ "Інтер Системс" у своїй пропозиції пише що проектор ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ МОН, через що і вводить в оману Замовника.

Тому вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ "Інтер Системс" як таку що не відповідає вимогам Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2018 12:43
Щодо надання відповіді на вимогу
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Код ЄДРПОУ: 41602230,
(Номер вимоги: UA-2018-11-16-003227-a.c2
Дата подання: 05 грудня 2018 о 17год.36хв.)

Керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
1. Як нами раніше згадувалось, у відповіді на поставлене запитання по даній процедурі закупівлі, зазначалось що згідно Додатку №3 за тендерною документацією встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліта, разом з тим передбачено, що запропоноване обладнання (предмет закупівлі) має відповідати вимогам наказу №704 від 22.06.2016 року МОН України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» далі по тексту – Типовий перелік.
Згідно типового переліку встановлено такі технічні та якісні характеристики:
в) Мультимедійний проектор з інтерактивними функціями:
- світловий потік не менше 2500 ANSI люменів;
- роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів);
- аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10;
- ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі;
- комплект електронних маркерів;
- комплект для підвісу (кріплення);
- відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра;
- довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення;
- підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя;
- гарантія на проектор не менше 3-х років;
- гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі.
Якщо порівняти встановлені характеристики за тендерною документацією та зазначинеми вище, то можливо встановити, що предмет закупівлі не має гірші показники на відміну від означених за Типовим переліком.
Також, повідомляємо Типовий перелік, визначає мінімальні параметри технічного завдання. Відтак, здійснювати закупівлю обладнання із кращими показниками не заборонено та жодним чином не дискримінує можливих учасників процедури закупівлі.
Більше того, слід акцентувати увагу, що за умовами тендерної документації не було встановлено, що мультимедійний проектор має бути з короткофокусною лінзою, а відтак Ваша вимога не містить об’єктивного обґрунтування з посиланням на положення тендерної документації та носить власне суб’єктивний характер.
В противагу Вашому аргументу за вимогою, слід навести технічні характеристики мультимедійного проектору ViewSonic PA503SP, що запропонований учасником закупівлі ТОВ "Інтер Системс":
- Роздільна здатність матриці SVGA 800 x 600
- Яскравість1 (в режимі Bright) 3600 ANSI лм
- Контрастність 22,000: 1
- Проекційне співвідношення: 1.94 - 2.16: 1
- Зум 1.1x Manual
- Роз'єми 2x HDMI (1.4a 3D) + MHL, 1 х USB (type A), 1 x RS232, 1 x 3.5 мм (audio in), 1 х mini-USB, 3 x VGA (D-Sub), 1 x 3.5 мм
- Аудіо (Вт) - 2
- Вага (кг) 2.17
- Формат 4:3, підтримуваний 16:9
- Проекційна відстань в діапазоні 1,19 – 13,11 м
- Об'єктив не гірше F / 2.56 ~ 2.58; f = 212 ~ 24.01мм
- Сумісність з комп'ютером FHD, HD, WXGA, UXGA, SXGA, XGA, SVGA, VGA, Mac
- Сумісність з відео 480i / p, 576i / p, 720p (50 / 60Hz), 1080i (50 / 60Hz) 1080p (24/50 / 60Hz)
- Якість передачі кольору не менше 1070 млн
- Рівень шуму не більше 30 Дб
- Живлення 100-240 В, 50-60 Гц
- Тип лампи 195 Вт
- Стандартні аксесуари Мережевий шнур, кабель VGA, пульт ДУ (джерела живлення в комплекті), карта швидкого запуску, керівництво користувача на CD
- гарантія на проектор не менше 2-х років.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015, код 38650000-6 Фотографічне обладнання (Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-11-16-003227-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені чинним законодавством та умовами тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-16-003227-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 грудня 2018 10:36
Шановний тендерний комітет, Відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради!
Хотілось би донести до Вас що проектор який запропонував учасник Товариство з обмеженою відповідвльністью «Інтер Системс» не є з кращими характеристиками ніж Наказ МОН № 704 від 22.06.2016 року, а є навпаки з гіршими!
В Наказі МОН № 704 від 22.06.2016 року проектор повинен бути КОРОТКОФОКУСНИЙ з характеристиками: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; - роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); - аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; - ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; - комплект електронних маркерів; - комплект для підвісу (кріплення); - відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; - довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; - підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя; - гарантія на проектор не менше 3-х років; - гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі.

Навпаки якщо порівняти характеристики Наказу МОН № 704 від 22.06.2016 то одразу стає зрозуміло що характеристики Учасника ТОВ «Інтер Сістемс» є набагато гіршим за показником - відстань від об’єктива проектора до площини проекції Є БІЛЬШЕ НІЖ 1 МЕТР!! Що не підходить під характеристики Наказу МОН № 704 від 22.06.2016.

Тобто хотілось би прояснити що проектор PA503SP який запропонува Учасник ТОВ «Інтер Сістемс» є звичайний довгофокусний проектор який не є з кращими характеристиками ніж в Наказі МОН № 704 від 22.06.2016 року і дану модель проктора ніяк не можна вважата як модель з кращими характеристиками які встановлені у Типовому переліку.

Просимо тендерний комітет, все ж таки перегляну протокол №47 від 04.12.2018 про визнання переможцем ТОВ «Інтер Системс» і закупити все ж таки дійсно якісний товар який повністю буде відповідати Вашим Вимогам і також повністю відповідати Наказу МОН № 704 від 22.06.2016.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2018 17:13
Щодо надання відповіді на вимогу
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Код ЄДРПОУ: 41602230,
(Номер вимоги: UA-2018-11-16-003227-a.c3
Дата подання: 11 грудня 2018 о 10 год.36хв.)

Керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
1. Оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Враховуючи наведене, Вами не надано достатніх доказів, що проекційна відстань запропонованого мультимедійного проектора ViewSonic PA503SP зумовлює не можливість його використання з відстані 1 метр до проекційної площини. За поданими технічними документами Замоником встановлено, що мульиемедійний проектор ViewSonic PA503SP рекомендаційно працює в діапазоні за проекційною відстанню 1,19 – 13,11 м, в той же час учасник ТОВ "Інтер Системс" за наянвими документами гарантує відповідність та нормальну працездатність запропонованого ним товару. Також слід акцентувати Вашу увагу, на тому що Замовник за тендерною документацією не передбачав технічної вимоги до мультимедійного проектора в частині прокційної відстані котра має бути не більше 1 метра, а навпаки було встановлено: Проекційна відстань в діапазоні 1 - 12 м. Відтак, Замовник не має достатньої обгрунтованості відхтляти таку пропозиції, оскілки вчинивши відповідні дії буде порушено оснсовоположний принцип здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій

Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015, код 38650000-6 Фотографічне обладнання (Придбання мультимедійного комплекту для навчальних закладів підпорядкованих Замовнику) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-11-16-003227-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені чинним законодавством та умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 139 222,50
UAH з ПДВ
139 222,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 156 990,00
UAH з ПДВ
156 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 10:22
Довідка податкова.pdf
03 грудня 2018 15:59
Довідка стаття 17.pdf
30 листопада 2018 20:09
Електронний підпис
30 листопада 2018 19:22
4. Проект договору.pdf
30 листопада 2018 19:22
3. Технічні характеристики.pdf
30 листопада 2018 19:22
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 139 222,50
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 19:47

Документи

04 грудня 2018 19:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
139 222,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 19:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 10:08
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 12:11
Договір 350 від 19.12.2018.pdf укладений
19 грудня 2018 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 139 222,50
UAH з ПДВ