Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003180-a e489c73169d2417180cf354ca16ae7c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веденьєва Олена

+380509883473 skorpom_konst@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м.Костянтинівки відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653788
Місцезнаходження: 85100, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, Донецька область м.Костянтинівка вул.Білоусова 2б
Контактна особа: Веденьєва Олена
+380509883473
skorpom_konst@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
умова застосування переговорної процедури закупівлі-пункт 4 частини 2 станні 35 Закону України "Про публічні закупівлі -якщо замовником було двічи відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників,при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характиристики,а також вимоги до учасника не повинні відризнятися від вимог,що були визначені замовником у тендерній документації .Причини та обставини,якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівель 27 липня поточного року тендерним комітетом СШМД м.Костянтинівки ВСП КЛПУ "ОЦЕМД та МК" було прийнято рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015-50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (протокол №98) 13 серпня поточного року о 17.00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - номер в електроної системі UA-2018-07-27-000326-с послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання,але за інформацією електронної системи Prozorro ,для участі в торгах не було подано жодної пропозиції.Торги відмінено.Причина відміни-подання для участі в торгах менш двох тендерних пропозицій(протокол №112) 16 серпня поточного року тендерним комітетом СШМД м.Костятнинівки ВСП КЛПУ "ОЦЕМД та МК" було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015- 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання(протокол №113) 03 вересня поточного року о 17.00 годині закінчився термін подання тендернихпропозицій щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - номер в електронній системі -UA - 2018-08-16-001088-b послуг з ремонту і техничного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання,але за системою електронної системи Prozorro.для участі в торгах не було подано жадної пропозиції.Торги відмінено.Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерниз пропозицій (протокол №123) Таким чином,замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатної кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 18:43
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 посл.
послуги з ремонту и технічного обслуговування мототранспортних засобів и супутних обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька обл., Костянтинівка, Білоусова 2,б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

16 листопада 2018 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:01
протокол 123 стор 2 відміни.jpeg
16 листопада 2018 16:01
протокол 123 стор 1 відміни.jpeg
16 листопада 2018 16:01
протокол 112 відміни стор 2.jpeg
16 листопада 2018 16:01
протокол 112 відміни стор 1.jpeg
16 листопада 2018 16:01
UA-2018-08-16-001088-b стор 2 звіт.jpeg
16 листопада 2018 16:01
UA-2018-08-16-001088-b стор 1 звіт.jpeg
16 листопада 2018 16:01
UA-2018-07-27-000326-c стор 2 звіт.jpeg
16 листопада 2018 16:01
UA-2018-07-27-000326-c стор 1 звіт.jpeg
16 листопада 2018 16:01
обгрунтування стор 2.jpeg
16 листопада 2018 16:01
обгронтування стор 1.jpeg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Середній Сергій Володимирович
#3000405037
Переможець 45 000,00
UAH
16 листопада 2018 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 18:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Середній Сергій Володимирович
#3000405037
45 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 12:27
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 16:10
специфікація ло додатковій угоді (2).jpeg зміни до договору
28 листопада 2018 16:10
додаткова угода №1 (2).jpeg зміни до договору
28 листопада 2018 16:10
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 14:41
спецефікація договор № 50.jpeg укладений
28 листопада 2018 14:41
договор №50 стор 4.jpeg укладений
28 листопада 2018 14:41
договор №50 стор 3.jpeg укладений
28 листопада 2018 14:41
договор № 50стор 2.jpeg укладений
28 листопада 2018 14:41
договор №50 стор 1.jpeg укладений
28 листопада 2018 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпщення якості товару закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH