Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс(інтерактивна дошка з проектором)»
Очікувана вартість
1 685 000,00 UAH
UA-2018-11-16-003070-a 56fb11bd1a9449e3a24717b8c6638ba8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 14:54
Очікувана вартість: 1 685 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 комплект
«ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс
(інтерактивна дошка з проектором)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 14:12
Протокол внесення змін.PDF
22 листопада 2018 14:11
ТД інтерактивні дошки зі змінами.pdf
16 листопада 2018 15:54
Проект договору.docx
22 листопада 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 14:12
Протокол внесення змін.PDF
22 листопада 2018 14:11
ТД інтерактивні дошки зі змінами.pdf
16 листопада 2018 15:52
ТД інтерактивні дошки.pdf
16 листопада 2018 15:54
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 23:11
Дата відповіді: 21 листопада 2018 11:06
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, дякуємо за Ваше питання, усі вимоги щодо якості, безпеки предмету закупівлі зазначені у тендерній документації.
НЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 20 листопада 2018 15:22
Дата відповіді: 21 листопада 2018 17:43
Шановний Замовник! Відповідно до попереднього запитання хочемо зауважити! На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».  Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.  При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення вимоги наданная Свідоцтва/грифу про відповідність педагогічним вимогам може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності.  На підставі вище викладеного можна сказати, що поданні тендерним комітетом технічні, якісні характеристики відповідають наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22 червня 2016 року, а отже характеристики, які вимагає тендерний комітет самі собою передбачають всі необхідні документи для підтвердження їх якості.  Просимо не вносити зміни в тендерну документацію, а саме надання Свідоцтва про визнання педагогічним вимогам. І нарешті наше запитання - чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки та проектору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник діє виключно в межах чинного законодавства, а саме відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовником у тендерній документації передбачено надання «еквіваленту» товару з параметрами, що є не гіршими тих, які визначені тендерною документацією, а отже всі аналоги товару, всі тендерні пропозиції, що подані через електронну систему закупівель будуть розглядатись Замовником.
Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-003070-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 23:12
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 10:46
Шановний учаснику, Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік).
Відповідно до п. 5 Типового переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації з огляду на наступне.
По-перше, даний наказ є спеціальним та встановлює вимоги до обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, у тендерній документації не зазначено, що предмет закупівля є обладнанням навчального і загального призначення саме для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
По-друге, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; інструкції про використання та зберігання викладенні українською мовою, та обов’язкове методичне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми повинні бути наявні у постачальника на момент поставки.
По-третє, ані у п. 5 Типового переліку, ані у самому переліку не має вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України.
Щодо Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України». Цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовником було дотримано усіх норм, що зазначені у даній статті.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" 1 656 900,00
UAH з ПДВ
1 656 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 683 360,00
UAH з ПДВ
1 683 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 15:38
Копія статуту.PDF
03 грудня 2018 15:38
паспорт.pdf
03 грудня 2018 15:38
Аналогіний договір.pdf
03 грудня 2018 15:38
Декларація_проектор.JPG
03 грудня 2018 15:38
Виписка з ЄДР.pdf
03 грудня 2018 15:38
Проект договору.PDF
03 грудня 2018 15:38
Експертиза_проектор.jpg
03 грудня 2018 15:38
Експертиза_дошки.jpg
03 грудня 2018 15:38
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2018 15:38
Сангиг_NewLine_доски_2.jpg
03 грудня 2018 15:38
Стаття 17.PDF
03 грудня 2018 15:38
Довідка МВС 27.11.2018.PDF
03 грудня 2018 15:38
Сангиг_NewLine_доски.jpg
03 грудня 2018 15:38
Optoma Санит2.jpg
03 грудня 2018 15:36
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 грудня 2018 14:44
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:42
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:06
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:05
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 11:44
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:02
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:00
ПДВ свідоцтво Завірений.pdf
30 листопада 2018 13:00
ПДВ витяг Завірений.pdf
30 листопада 2018 13:00
Жандоров ІНПП Завірений.pdf
30 листопада 2018 13:00
тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 13:00
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 13:00
щодо включених витрат.pdf
30 листопада 2018 13:00
щодо формування ціни.pdf
30 листопада 2018 13:00
щодо субпідрядників.pdf
30 листопада 2018 13:00
щодо доставки до закладів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"
#37584881
Відхилено 1 656 900,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 11:44
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 1 683 360,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 11:48

Документи

05 грудня 2018 11:43
Електронний підпис

Документи

05 грудня 2018 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
1 683 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 10:43
договір 7860001.PDF укладений
17 грудня 2018 10:42