Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2018-11-16-002513-a ● 56df7f51062448cc882713006f4bf291
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 34691374 |
Вебсайт: | http://justicekyiv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Вікторія Іосіфова +380977433319 iosifova.victorija@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2018 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 15:03 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, м. Київ, пров. Музейний 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 14:52 |
Документація закупівля система керування електронної черги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-16-002513-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК", Код ЄДРПОУ:38205909
Дата подання: 06 грудня 2018 16:23
Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції учасника допорогових закупівель
"16" листопада 2018 року на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» Головним територіальним управлінням юстиції у місті Києві (далі - Замовник), розташованим за адресом: 01001, Україна, Київ, м. Київ, Провулок Музейний, будинок 2-Д, було опубліковано оголошення про проведення допорогових закупівель за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням). Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», ТОВ «КЮЛОДЖІК» прийняло рішення про прийняття участі у конкурсі.
"23" листопада 2018 року TOB «КЮЛОДЖІК» була подана пропозиція щодо Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.) Пропозиція була подана в електронній формі на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» згідно вимог Замовника.
В ході розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовником відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова прийшла до висновку, що пропозиція ТОВ «КЮЛОДЖІК» не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- Учасник не зазначив найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Системи керування» в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.10 Документації;
- Учасник не зазначив найменування товару в Додатку №2 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.1 Документації.
Відповідно до зазначеного, відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова повідомила про відхилення пропозиції TOB «КЮЛОДЖІК» на підставі п.п.1 п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2107 №35 як такої, що не відповідає умовам Закупівлі. Про таке рішення Замовника TOB «КЮЛОДЖІК» стало відомо «06» грудня 2018 року.
Згідно ПОЛОЖЕННЯ про форму та зміст розрахункових документів, що Затверджено Наказом Міністерства фінансів України № 13 від 21.01.2016, та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 р. за № 220/28350, термін найменування / назва товару визначається наступним чином:
назва товару (послуги) - слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ;
де скорочення СГ - суб’єкт господарювання
Таким чином, доводимо до Вашого відома, що товар який зазначено в Додатку №1 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» (назва файлу «01_Цінова пропозиція.pdf») від ТОВ «КЮЛОДЖІК» в документообігу ТОВ «КЮЛОДЖІК» зазначається саме так: «Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням».
Також, доводимо до Вашого відома, що в технічній документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)», Додаток №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», не має вимоги що до зазначення найменування складових частин програмно – апаратного комплексу більш детально, аніж вказано в тендерній документації.
Згідно з пункту тендерної документації:
«У разі, якщо в цій документації чи додатках до неї є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, читати з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару (використовує еквівалент обладнання, інше), він додатково повинен надати у складі таблицю-порівняння». Відповідно, у документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)» немає посилання на «конкретну торгівельну марку виробника» та є посилання на «конструкцію або тип обладнання», але товар що ТОВ «КЮЛОДЖІК» збирається постачати з Замовнику згідно Договору має ту ж саме конструкцію та тип обладнання що зазначено в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», тому надана ТОВ «КЮЛОДЖІК» пропозиція повністю відповідає вимогам та критеріям Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.)
На підставі викладеного, керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «КЮЛОДЖІК».
2. Призупинити процедуру оголошення переможця на строк до винесення рішення за вимогою.
Розгорнути
Згорнути
"23" листопада 2018 року TOB «КЮЛОДЖІК» була подана пропозиція щодо Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.) Пропозиція була подана в електронній формі на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» згідно вимог Замовника.
В ході розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовником відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова прийшла до висновку, що пропозиція ТОВ «КЮЛОДЖІК» не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- Учасник не зазначив найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Системи керування» в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.10 Документації;
- Учасник не зазначив найменування товару в Додатку №2 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.1 Документації.
Відповідно до зазначеного, відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова повідомила про відхилення пропозиції TOB «КЮЛОДЖІК» на підставі п.п.1 п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2107 №35 як такої, що не відповідає умовам Закупівлі. Про таке рішення Замовника TOB «КЮЛОДЖІК» стало відомо «06» грудня 2018 року.
Згідно ПОЛОЖЕННЯ про форму та зміст розрахункових документів, що Затверджено Наказом Міністерства фінансів України № 13 від 21.01.2016, та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 р. за № 220/28350, термін найменування / назва товару визначається наступним чином:
назва товару (послуги) - слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ;
де скорочення СГ - суб’єкт господарювання
Таким чином, доводимо до Вашого відома, що товар який зазначено в Додатку №1 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» (назва файлу «01_Цінова пропозиція.pdf») від ТОВ «КЮЛОДЖІК» в документообігу ТОВ «КЮЛОДЖІК» зазначається саме так: «Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням».
Також, доводимо до Вашого відома, що в технічній документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)», Додаток №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», не має вимоги що до зазначення найменування складових частин програмно – апаратного комплексу більш детально, аніж вказано в тендерній документації.
Згідно з пункту тендерної документації:
«У разі, якщо в цій документації чи додатках до неї є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, читати з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару (використовує еквівалент обладнання, інше), він додатково повинен надати у складі таблицю-порівняння». Відповідно, у документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)» немає посилання на «конкретну торгівельну марку виробника» та є посилання на «конструкцію або тип обладнання», але товар що ТОВ «КЮЛОДЖІК» збирається постачати з Замовнику згідно Договору має ту ж саме конструкцію та тип обладнання що зазначено в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», тому надана ТОВ «КЮЛОДЖІК» пропозиція повністю відповідає вимогам та критеріям Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.)
На підставі викладеного, керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «КЮЛОДЖІК».
2. Призупинити процедуру оголошення переможця на строк до винесення рішення за вимогою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2018 11:28
Рішення відповідальної особи
за проведення допорогових закупівель
ІД закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a
06.12.2018
Розгляд та прийняття рішення щодо відхилення вимоги ТОВ «КЮЛОДЖІК», поданої під час здійснення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) та скасування допорогової процедури закупівлі -
UA-2018-11-16-002513-a.
Під час проведення закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a) пропозиції було подано Учасниками:
1. ТОВ «КЮСОЛЮШНС» (ціна пропозиції – 104 820,00 грн.);
2. ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (ціна пропозиції –104 997,00 грн.);
3. ТОВ «КЮЛОДЖІК» (ціна пропозиції – 104 998,00 грн.);
4. ТОВ « ПІ СМАРТ СИСТЕМС» (ціна пропозиції – 104 999,00 грн.);
5. ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» (ціна пропозиції – 195 400,80 грн).
Після розгляду поданих пропозицій Учасниками щодо закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням), Учасником
ТОВ «КЮЛОДЖІК» було подано Вимогу щодо оскарження відхилення пропозиції даного Учасника.
Розглянувши вищезазначену Вимогу та проаналізувавши подані пропозиції Учасників процедури закупівлі виявлено, що в Додатку № 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідальною особою за проведення допорогових закупівель (надалі – відповідальна особа) була допущена технічна помилка при складанні Документації, а саме – відсутність в Додатку № 2 Документації вимоги щодо зазначення найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Систем керування», та вимоги щодо зазначенні моделі обладнання та відсутність зазначення виробника обладнання, яке призвело до подання Учасниками пропозицій, що не відповідають дійсним потребам Замовника.
Згідно п. 11.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – Порядок), скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
У звязку з вищевикладеним, відповідальна особа прийшла до висновку відхилити Вимогу та скасувати закупівлю згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням).
Відповідальна особа за проведення
допорогових закупівель В. В. Іосіфова
за проведення допорогових закупівель
ІД закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a
06.12.2018
Розгляд та прийняття рішення щодо відхилення вимоги ТОВ «КЮЛОДЖІК», поданої під час здійснення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) та скасування допорогової процедури закупівлі -
UA-2018-11-16-002513-a.
Під час проведення закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a) пропозиції було подано Учасниками:
1. ТОВ «КЮСОЛЮШНС» (ціна пропозиції – 104 820,00 грн.);
2. ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (ціна пропозиції –104 997,00 грн.);
3. ТОВ «КЮЛОДЖІК» (ціна пропозиції – 104 998,00 грн.);
4. ТОВ « ПІ СМАРТ СИСТЕМС» (ціна пропозиції – 104 999,00 грн.);
5. ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» (ціна пропозиції – 195 400,80 грн).
Після розгляду поданих пропозицій Учасниками щодо закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням), Учасником
ТОВ «КЮЛОДЖІК» було подано Вимогу щодо оскарження відхилення пропозиції даного Учасника.
Розглянувши вищезазначену Вимогу та проаналізувавши подані пропозиції Учасників процедури закупівлі виявлено, що в Додатку № 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідальною особою за проведення допорогових закупівель (надалі – відповідальна особа) була допущена технічна помилка при складанні Документації, а саме – відсутність в Додатку № 2 Документації вимоги щодо зазначення найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Систем керування», та вимоги щодо зазначенні моделі обладнання та відсутність зазначення виробника обладнання, яке призвело до подання Учасниками пропозицій, що не відповідають дійсним потребам Замовника.
Згідно п. 11.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – Порядок), скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
У звязку з вищевикладеним, відповідальна особа прийшла до висновку відхилити Вимогу та скасувати закупівлю згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням).
Відповідальна особа за проведення
допорогових закупівель В. В. Іосіфова
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЮСОЛЮШНС" |
157 820,00
UAH з ПДВ
|
104 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
174 540,00
UAH з ПДВ
|
104 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" |
177 600,00
UAH з ПДВ
|
104 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІ СМАРТ СИСТЕМС" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
104 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" |
195 400,80
UAH з ПДВ
|
195 400,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЮСОЛЮШНС" #41833367 |
Відхилено |
104 820,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" #36938941 |
Відхилено |
104 997,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" #38205909 |
Відхилено |
104 998,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІ СМАРТ СИСТЕМС" #41371225 |
Відхилено |
104 999,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:43
|
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" #31089403 |
Відхилено |
195 400,80
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 грудня 2018 11:29 |
Коментар щодо відміни: | Після розгляду поданих пропозицій Учасниками щодо закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням), Учасником ТОВ «КЮЛОДЖІК» було подано Вимогу щодо оскарження відхилення пропозиції даного Учасника. Розглянувши вищезазначену Вимогу та проаналізувавши подані пропозиції Учасників процедури закупівлі виявлено, що в Додатку № 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики |
Документи:
10 грудня 2018 11:29
|
рішення щодо відхилення вимоги та скасування допорогової закупівлі.pdf |