Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папки -реєстратори А4
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2018-11-16-002217-a ● a1ce069807af4993bd7acec021337658
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479555 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Віницька Вікторія Станіславівна 380442598991 rfu2010@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 11:40 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
папки - реєстратори А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Папка - реєстратор А4 7,5см Delta D1714 в розібраному вигляді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42, каб 507
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 листопада 2018
—
28 листопада 2018
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 14:22 |
документація для папок реєстраторів 2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 01:11
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:26
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» (Порядок), затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13 квітня 2016 р. № 35, Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні торгові марки канцелярських товарів. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались (додаток № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних державних закупівель «Специфікація товару»). У специфікації товару вказано торгова марка «DELTA» та артикул D1714, артикули та короткий опис папки – реєстратора , які повністю відповідають критерію ціна – якість.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
7 010,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2018 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 10.pdf | укладений |
03 грудня 2018 15:10
|