Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Тонер-картриджі)
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001456-a 7f845248ecd647d5875120fe2427e19a
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 39440996
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м.Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,буд 11 г
Контактна особа замовника: Олена Загородня
+380934973498,+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 11:25
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

До початку аукціону всі бажаючі учасники можуть задавати питання та перевірити на сумісність картриджі на наших принтерах за вказаною адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-г.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
Тонер-картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 листопада 2018 12:25
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2018 12:23
ТД Картридж.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 01:19
Дата відповіді: 20 листопада 2018 14:32
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До розгляду буде прийматися Товар, зазначений в Додатку 4

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-001456-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс, Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 28 листопада 2018 11:58
Вимога Замовнику
Щодо недотримання ТОВ «ВІРНИЙ ДРУК» вимог тендерної документації:

У складі пропозиції ТОВ «ВІРНИЙ ДРУК» наявна, завірена ТОВ «ВІРНИТЙ ДРУК», копія Листа авторизації №87 від 20.11.2018 року, яким ТОВ «ВЕЛДУ» повідомляє про існування господарських договірних відносин із ТОВ «ВІРНИЙ ДРУК» на поставку товарів виробництва PRINTERMAYIN, проте Замовником у п. 1 Додатку 4 ТД, вимагалося «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа ( електронна копія) від виробника Товару щодо партнерських відносин між Постачальником та Учасником, які необхідні для продажу ( поставки) запропонованого Товару».
У наданому Авторизаційному листі від ТОВ «ВЕЛДУ» міститься інформація про те, що ТОВ «ВЕЛДУ є офіційним і ексклюзивним постачальником витратних матеріалів PRINTERMAYIN, а не виробником Товару, що пропонується.
Таким чином, наявна, завірена ТОВ «ВІРНИЙ ДРУК», копія Листа авторизації №87 від 20.11.2018 року не може вважатися належним виконанням вимог п. 1 Додатку №4 до ТД ані по формі, ані по змісту.
Також повідомляємо Вас про те, що використання еквівалентних витратних матеріалів, порушує гарантійні умови щодо оргтехніки, встановлені виробниками цієї техніки.

Враховуючи викладене, звертаємо увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «ВІРНИЙ ДРУК» вимогам П. 1 Додатку № 4 до ТД, що мало бути підставою для відхилення пропозиції, проте залишено Замовником поза увагою в порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2018 16:42
На адресу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України надійшов лист-вимога від Товариства з обмеженою відповідальністю “ОЛМАКС-СІСТЕМС” від 27.11.2018 року з наступними вимогами, а саме: прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; скасувати Протокол про намір укласти договір від 27.11.2018 року з ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК”, як таку, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, згідно Закону України “Про публічні закупівлі”.
За результатами розгляду листа, повідомляємо Вас про наступне: Офісом великих платників податків ДФС України (надалі – Замовником) було розпочато процедуру закупівлі (Допорогова процедура закупівлі), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-001456-а у відповідності до вимог ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі”. Предметом даної закупівлі було фотокопіювальне та поліграфічне обладнання за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (тонер-картриджі).
За результатами проведення торгів і у відповідності до вимог ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, було визначено переможця – Товариство з обмеженою відповідальністю “ВІРНИЙ ДРУК”, пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідно. Після чого 27.11.2018 року було складено та оприлюднено Протокол № 10/11 про намір укласти договір з ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК”.
Щодо витратних матеріалів Printermayin повідомляємо, що такі матеріали завозяться в Україну виключно Товариством з обмеженою відповідальністю “ВЕЛДУ”, яка являється офіційним та ексклюзивним Постачальником цих витратних матеріалів. ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК” є офіційним представником ТОВ “ВЕЛДУ” з продажу продукції Printermayin. Оскільки виробник і Учасник співпрацюють через Постачальника ТОВ “ВЕЛДУ”, то в такому випадку переможець торгів ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК” надав усі необхідні документи, які підтверджують стосунки з виробником, а саме: авторизаційний лист від ТОВ “ВЕЛДУ”, який підтверджує, що компанія ТОВ “ВІРНЙ ДРУК” дійсно є офіційним представником постачальника з продажу продукції Printermayin, а також сертифікат дистриб’ютора (з офіційним перекладом), який підтверджує, що ТОВ “ВЕЛДУ” є авторизованим дистриб’ютором Printermayin в Україні.
Відповідно до п. 6.4 “Порядку здійснення допорогових закупівель”: Замовник може прийняти від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами Товару, що становить предмет закупівлі.
ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК” протягом 2 (двох) робочих днів надав для тестування тонер-картридж виробництва Printermayin (згідно п. 5 дод. 4 до тендерної документації). За результатами тестування, запропонований Товар повністю задовольняє технічні вимоги, які були прописані в Додатку 4 Тендерної документації. Також повідомляємо, що еквівалентні матеріали, будуть використовуватись після закінчення гарантійного строку використання оргтехніки, щоб не порушувати гарантійні умови використання.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне підтвердити укладення договору з ТОВ “ВІРНИЙ ДРУК”.



Документи подані скаржником

28 листопада 2018 11:58
Вимога Замовнику.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 156 297,00
UAH з ПДВ
156 297,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс 190 800,00
UAH з ПДВ
174 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 191 860,00
UAH з ПДВ
177 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 14:46
sign.p7s
23 листопада 2018 14:45
Пропозиція ВД.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 11:17
sign.p7s
23 листопада 2018 11:16
Додаток 4.pdf
23 листопада 2018 11:16
Додаток 3.pdf
23 листопада 2018 11:16
Додаток 2.pdf
23 листопада 2018 11:15
Додаток 1.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 12:32
sign.p7s
23 листопада 2018 11:39
sign.p7s
23 листопада 2018 11:35
лист виробника.pdf
23 листопада 2018 09:25
Документи.rar
23 листопада 2018 09:25
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 156 297,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 17:05

Документи

27 листопада 2018 17:05
sign.p7s
27 листопада 2018 17:04
Scan_Картриджі - переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.11.2018 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
156 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2018 17:05
sign.p7s
27 листопада 2018 17:04
Scan_Картриджі - переможець.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 грудня 2018 16:26
Scan_Дог. Картриджі.pdf укладений
05 грудня 2018 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 156 297,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку