Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
115 698,00 UAH
UA-2018-11-16-001270-a 9f3723fc3d9b417da69ffda45dce2b41
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василий Васильевич Беренок

+380444654221
+380444653514
eec_prozorro@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., Київ, вул.Жилянська,буд.97
Контактна особа: Василий Васильевич Беренок
+380444654221,+380444653514
eec_prozorro@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2018 13:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:54
Очікувана вартість: 115 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 578,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

*Детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Картридж HP CF283А оригінал або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 штука
Картридж Samsung ML-1210D3 оригінал або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 14:33
Протокол 618 22.11.18.pdf
23 листопада 2018 14:33
ТД-2018-картридж зі змінами.doc
23 листопада 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 14:33
Протокол 618 22.11.18.pdf
23 листопада 2018 14:33
ТД-2018-картридж зі змінами.doc
16 листопада 2018 11:53
ТД-2018-картридж.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-001270-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 16 листопада 2018 14:07
Дискримінаційні вимоги!!!
Вимога Замовника :
5. Товари, що закуповуються, повинні бути офіційно вироблені або ввезені на територію України офіційними представниками Виробника, що повинно бути документально підтверджено на момент поставки.

Така вимога Замовника є дискримінаційною оскільки З 1 листопада 2017 року право власності на бізнес із виробництва принтерів корпорації Samsung Electronics Co. Ltd. і її відповідних філій повністю переходить до компанії HP Inc. Докладніше про це можна дізнатися на веб-сайті компанії HP,
тому картриджі моделі Samsung ML-1210D3 оригінал, більше не випускаються, і надати будь-які документи на них неможливо!!! так як і самі картриджі надати не можливо!!!
Просимо внести зміни до технічних характеристик закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2018 13:38
Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання та бажання прийняти участь у торгах! Ваше запитання буде розглянуте найближчим часом та у разі необхідності відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-16-001270-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3095913837
Дата подання: 07 грудня 2018 18:26
Незаконне відхилення пропозиції
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Тому відхилення нашої пропозиції з указаних Замовником причин є безпідставним, та таким, що порушує Закон України про державні Закупівлі!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2018 16:10
Шановний учасник! Тендерний комітет, розглянув Вашу вимогу від 07.12.2018 стосовно положень тендерної документації на закупівлю «Картридж» за номером оголошення UA-2018-11-16-001270-a. За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
У свою чергу, відповідно до статі 23 Закону та вимог тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» згідно з частиною першою статті 23 Закону.
Крім того, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (частина друга статті 23 Закону).
Запитань на електронному майданчику в розділі «Питання» щодо кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, а також до технічних вимог до предмету закупівлі з боку учасників процедури закупівель не надходило на адресу Замовника.
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
У звязку з цим, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника, без порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-11-16-001270-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 07 грудня 2018 18:12
Вимога щодо не законності відхилення пропозиції ТОВ ЛЮКС-Прінт
філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця"
ЄДРПОУ: 40150221
01135 Україна Київ Київ вул.Жилянська,буд.97
+380444654221,+380444653514
eec_prozorro@uz.gov.ua
Уповноваженій особі

ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ", необхідності здійснення повторного розгляду тендерної пропозиції
ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Частиною 3 статті 30 Закону встановлено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-16-001270-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" є учасником оголошеної Вами закупівлі згідно ідентифікатора UA-2018-10-19-000289-a.
За наслідками розгляду тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція визнана системою електронних закупівель як найбільш економічно вигідна (після відхилення пропозиції учасника ФОП Корпай Роман Анатолійович). При цьому, уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з формальних обставин та в порушення вимог тендерної документації, а також загальних положень цивільного та господарського законодавства.
Наголошуємо, що Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про уповноважену особу, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Уповноважена особа повинна відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.

За результатами електронних торгів (аукціону)(після відхилення пропозиції ФОП Корпай Роман Анатолійович) перемогла пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", як найбільш економічно вигідна для замовника.
№621 від 06грудня 2018 року уповноваженою особою філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця" прийнято рішення, яким найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" відхилено з підстав ніби-то того, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаю рішення тендерного комітету від 06.12.2018 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим з наступних підстав:
ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить пряму заборону щодо встановлення вимог Копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, маркування, гарантії виробника), крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ), завірені підписом та печаткою Учасника торгів на кожній сторінці. Таким чином, з інформацією, що міститься в зазначених відомостях Замовник міг ознайомитись як з загальнодоступних джерел так і з інформації, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ".
За даних обставин, підстави, зазначені в протоколі уповноваженої особи від 06.12.2018 році є необґрунтованим і не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки не відповідають вимогам здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаю, що неправомірні дії з боку замовника, які полягають в безпідставному відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення і як наслідок перевитрачання бюджетних коштів.

З метою запобігання корупція ми діями і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання бюджетних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Другою підставою дискваліфікації було визначено «На вимогу додатку 1 не надано документи у відповідності вимогам пунктам 3.3, 3.5 тендерної документації» за змістом якого стверджується про невідповідність пропозиції до умов тендерної документації. Вважаємо формулювання такої підстави є не об’єктивною, неправомірною та такою що не відповідає дійсності.
Відповідно поставленому завданню, мною як учасником закупівлі було підготовлено гарантійні листи про відповідність вимогам тендерної документації та для виконання умов договору.

ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ", з урахуванням заперечень, що передбачені згідно Вимоги;
2. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" та визначити нас переможцем закупівлі.






У випадку ігнорування зазначеної Вимоги уповноваженої особи, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2018 16:08
Шановний учасник! Тендерний комітет, розглянув Вашу вимогу від 07.12.2018 стосовно повторного розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця.
У відповідь на вимогу, надаємо пояснення по суті скарги та додаткову інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету філії “Енергозбут” ПАТ “Укрзалізниця” за №621 від 06.12.2018, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відмова була надана, в рамках процедури, відповідно до переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій, які зазначені в ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених п.3 ч.2 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією ), та повинна складатися з: тендерної пропозиції (Додаток 5), оформленої на підставі вимог п. 1.8. тендерної документації та інших розділів тендерної документації; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону (відповідно до Додатку 1) та інших вимог. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно.
У Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагались Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності вимогам, визначених у статті 16 Закону - Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару (надання послуг, виконання робіт) та Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі тендерної пропозиції Учасника не містяться відповідні документи, тому тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Відповідно до Додатку № 1 Замовником визначено документи на підтвердження відсутності підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про відповідність вимогам пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, що не відповідає умовам документації в цій частині.
Відповідно до Додатку № 1 Замовником визначено перелік інших документів, що має надати Учасник у складі своєї пропозиції, а саме:на вимогу пункту 3.3. необхідно було надати Довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника яка містить відомості про підприємство: реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вище наведена інформація, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Відповідно до Додатку № 1 Замовником визначено перелік інших документів, що має надати Учасник у складі своєї пропозиції, а саме:на вимогу пункту 3.5. необхідно було надати «Гарантійний лист про те що, відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Указа Президента від 15.05.2017 N 133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” , яким уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2017р. Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України № 1147 від 30 грудня 2015р. «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вище наведена інформація, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації Замовником визначено перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно − технічній документації та технічним і якісним характеристикам, які повинен надати учасник в складі своєї пропозиції, згідно якого пунктом 1, визначено вимогу, що: учасник повинен надати «Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити: найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції; найменування виробника(ів) продукції та країни походження товару; дату виготовлення; позначення діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної та конструкторської документації, яким відповідає продукція; додаткові дані про технічні характеристики продукції; найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції; гарантійний термін експлуатації (зберігання). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вище наведена інформація, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Також, Замовником пунктом 4 Додатку № 3 тендерної документації вимагалось щоб «Технічні, якісні характеристики Товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля» – дану позицію учасник обов'язково підтверджує документально. Такими документами можуть бути:
- оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров'я України та строк дії якої закінчується не раніше грудня 2018 року;
- або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, завірені мокрою печаткою виробника Товару або печаткою офіційного представника виробника в Україні. Сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;
- або довідка в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вище наведена інформація, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Слід також зазначити, що згідно Додатку № 3 тендерної документації також визначено що: невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Таким чином, в ході оцінки складу тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" встановлено, що Замовником правомірно прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника та опубліковано на електронному майданчику відповідне рішення в строк згідно вимог ст. 10 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

07 грудня 2018 18:12
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 106 850,00
UAH з ПДВ
106 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 112 200,00
UAH з ПДВ
112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 12:31
ІПН.pdf
26 листопада 2018 12:31
Паспорт.pdf
26 листопада 2018 12:31
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2018 12:31
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2018 12:31
Довідка стаття 17.pdf
26 листопада 2018 12:31
Виписка.pdf
26 листопада 2018 12:31
Договір 187.pdf
26 листопада 2018 12:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 19:38
Електронний підпис
23 листопада 2018 19:37
13 Сертифікація.pdf
23 листопада 2018 19:37
10. Паспорт Директора.pdf
23 листопада 2018 19:37
4. Витяг платника ПДВ.pdf
23 листопада 2018 19:37
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
23 листопада 2018 19:37
Накладна і договір НБ.pdf
23 листопада 2018 19:37
Виписка.pdf
23 листопада 2018 19:37
Договір.pdf
23 листопада 2018 19:37
Пропозиція.pdf
23 листопада 2018 19:37
c01573447.pdf
23 листопада 2018 19:37
4AA5-4267RUCI.pdf
23 листопада 2018 19:37
Договір аудитори.pdf
23 листопада 2018 19:37
9. Наказ Директора.pdf
23 листопада 2018 19:37
Технічне завдання.pdf
23 листопада 2018 19:37
Видаткова аудитори.pdf
23 листопада 2018 19:37
Довідка про досвід.pdf
23 листопада 2018 19:37
Витяг.pdf
23 листопада 2018 19:37
8. Статут.pdf
23 листопада 2018 19:37
9.2.Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
Відхилено 106 850,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 09:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 112 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 09:48

Документи

07 грудня 2018 09:38
Електронний підпис
07 грудня 2018 09:36
Протокол_620.pdf

Документи

07 грудня 2018 09:48
Електронний підпис
07 грудня 2018 09:46
Протокол_621.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2018 09:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі