Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Саратська селищна рада Саратського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379189 |
Вебсайт: | http://sarata.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул.Чкалова,15 |
Контактна особа: |
Георгієва Лілія Дем'янівна +380484822803 saratapossovet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 14:37 |
Очікувана вартість: | 2 291 014,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 910,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2018 13:43 |
перелiк_змiн.docx | |
20 листопада 2018 13:43 |
Тендерна_документацiя.doc | |
20 листопада 2018 13:43 |
Додаток_6_20.11.2018.doc | |
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_5.doc | |
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_4.doc | |
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_3.doc | |
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_2.doc | |
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_1.doc |
20 листопада 2018 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2018 13:43 |
перелiк_змiн.docx
|
|||
20 листопада 2018 13:43 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
20 листопада 2018 13:43 |
Додаток_6_20.11.2018.doc
|
|||
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_5.doc
|
|||
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_4.doc
|
|||
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_3.doc
|
|||
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_2.doc
|
|||
16 листопада 2018 18:55 |
Додаток_1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-12-000001 ● 869a30901cb24ac49699e360a0aeaae4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2018 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2018 Одеса № 346
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі»
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель:
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-16-001211-c, оприлюднено 16.11.2018 року.
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-27-002192-b, оприлюднено 27.11.2018 року.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Начальник О. МУРАТОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-13 12:27:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (відновлення) елементів благоустрою з улаштуванням дитячого та спортивного майданчику за адресою: площа Патріотів, 1 у смт. Сарата, Саратського району, Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-16-001211-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Моніторингом цієї закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Сітіпаркінг» вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1) учасником не надано інформацію, зазначену в додатку 3 до ТД щодо залучення субпідрядника (-ів) до виконання робіт або лист про намір виконувати роботи самостійно та не залучати субпідрядні організації до виконання даних робіт, що суперечить вимогам ч. 7 розділу ІІІ ТД;
2) в недодержання вимог ч. 6 розділу ІІІ ТД учасником не надано гарантійного листа, що ціну тендерної пропозиції визначено відповідно вимог на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та обладнання, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;
3) в недодержання вимог ч. 6 розділу ІІІ ТД учасником не надано пояснювальну записку до договірної ціни;
4) всупереч вимог ч. 3 розділу V ТД учасником не надано гарантійного листа про відсутність підстав для відхилення в частині не застосування санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 № 126/2018;
5) в недодержання вимог ч. 3 розділу V ТД учасник не надав інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувалися згідно пункту четвертого частини першої статті 236 Господарського кодексу України;
6) учасником не надано копію (-й) діючого (-іх) дозвілу (-олів) учасника або субпідрядника (-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація (-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку № 6, що не відповідає вимогам ч. 4 розділу І додатку 2 до ТД;
7) відповідно до ч. 3 розділу І додатку № 2 до ТД учасник надає Довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт за формою № 3 цього додатку.
Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів.
У разі встановлення замовником порушення умов або відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Учасником надано довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт та підсумкову відомість ресурсів.
Аналізом вищезазначених документів встановлена відсутність у учасника техніки (власної чи субпідрядника, орендованої) необхідної для виконання робіт визначених розділом ІІ підсумкової відомості;
8) учасник в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції не надав календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт (помісячний), що не відповідає вимогам додатку № 4 до ТД.
З огляду на вищезазначене, надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «Сітіпаркінг» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 07.12.2018 № 5) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.12.2018 року).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-12-17 17:18:19
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення №9
- Пояснення №1
- Пояснення №2
- Пояснення №3
- Пояснення №4
- Пояснення №5
- Пояснення №6
- Пояснення №7
- Пояснення №8
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-12-18 08:11:30
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення №11
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення
2019-01-10 17:11:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі не спростовують викладеного у висновку факту порушення.
2019-01-17 14:30:49
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 18 січня 2019 |
Документи:
18 січня 2019 10:49
|
Електронний підпис |
18 січня 2019 10:47
|
Адміністративний позов |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІТІПАРКІНГ #37607238 |
Переможець |
1 983 504,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 11:56
|
1 001.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2018 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 14:55
|
2 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:53
|
1 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:53
|
4 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:53
|
3 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
8 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
7 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
6 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
5 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
4 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
3 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
2 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
1 001.jpg | укладений |
20 грудня 2018 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести відповідні зміни до Договору. Загальна вартість Договору складає 1939630.21 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |