Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт (відновлення) елементів благоустрою з улаштуванням дитячого та спортивного майданчику за адресою: площа Патріотів, 1 у смт. Сарата, Саратського району, Одеської області». (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 291 014,80 UAH
UA-2018-11-16-001211-c b392729efa0943ef8020e421e5bd02fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгієва Лілія Дем'янівна

+380484822803 saratapossovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Саратська селищна рада Саратського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379189
Вебсайт: http://sarata.rada.org.ua
Місцезнаходження: 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул.Чкалова,15
Контактна особа: Георгієва Лілія Дем'янівна
+380484822803
saratapossovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:37
Очікувана вартість: 2 291 014,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 910,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт (відновлення) елементів благоустрою з улаштуванням дитячого та спортивного майданчику за адресою: площа Патріотів, 1 у смт. Сарата, Саратського району, Одеської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68200, Україна, Одеська область, смт. Сарата, Саратський р-н., площа Патріотів, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:43
перелiк_змiн.docx
20 листопада 2018 13:43
Тендерна_документацiя.doc
20 листопада 2018 13:43
Додаток_6_20.11.2018.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_5.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_4.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_3.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_2.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_1.doc
20 листопада 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:43
перелiк_змiн.docx
20 листопада 2018 13:43
Тендерна_документацiя.doc
16 листопада 2018 18:55
Тендерна_документацiя.doc
20 листопада 2018 13:43
Додаток_6_20.11.2018.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_6.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_5.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_4.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_3.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_2.doc
16 листопада 2018 18:55
Додаток_1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-12-000001 ● 869a30901cb24ac49699e360a0aeaae4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2018 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2018 Одеса № 346
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі»
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель:
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-16-001211-c, оприлюднено 16.11.2018 року.
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-27-002192-b, оприлюднено 27.11.2018 року.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.



Начальник О. МУРАТОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-13 12:27:10

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (відновлення) елементів благоустрою з улаштуванням дитячого та спортивного майданчику за адресою: площа Патріотів, 1 у смт. Сарата, Саратського району, Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-16-001211-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Моніторингом цієї закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Сітіпаркінг» вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1) учасником не надано інформацію, зазначену в додатку 3 до ТД щодо залучення субпідрядника (-ів) до виконання робіт або лист про намір виконувати роботи самостійно та не залучати субпідрядні організації до виконання даних робіт, що суперечить вимогам ч. 7 розділу ІІІ ТД;
2) в недодержання вимог ч. 6 розділу ІІІ ТД учасником не надано гарантійного листа, що ціну тендерної пропозиції визначено відповідно вимог на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та обладнання, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;
3) в недодержання вимог ч. 6 розділу ІІІ ТД учасником не надано пояснювальну записку до договірної ціни;
4) всупереч вимог ч. 3 розділу V ТД учасником не надано гарантійного листа про відсутність підстав для відхилення в частині не застосування санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 № 126/2018;
5) в недодержання вимог ч. 3 розділу V ТД учасник не надав інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувалися згідно пункту четвертого частини першої статті 236 Господарського кодексу України;
6) учасником не надано копію (-й) діючого (-іх) дозвілу (-олів) учасника або субпідрядника (-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація (-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку № 6, що не відповідає вимогам ч. 4 розділу І додатку 2 до ТД;
7) відповідно до ч. 3 розділу І додатку № 2 до ТД учасник надає Довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт за формою № 3 цього додатку.
Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів.
У разі встановлення замовником порушення умов або відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Учасником надано довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт та підсумкову відомість ресурсів.
Аналізом вищезазначених документів встановлена відсутність у учасника техніки (власної чи субпідрядника, орендованої) необхідної для виконання робіт визначених розділом ІІ підсумкової відомості;
8) учасник в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції не надав календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт (помісячний), що не відповідає вимогам додатку № 4 до ТД.
З огляду на вищезазначене, надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «Сітіпаркінг» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 07.12.2018 № 5) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.12.2018 року).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-17 17:01:10

Пояснення

Пояснення

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-17 17:18:19

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення №9

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-18 08:11:30

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення №11

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2019-01-10 17:11:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі не спростовують викладеного у висновку факту порушення.

2019-01-17 14:30:49

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 18 січня 2019

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІТІПАРКІНГ 2 282 348,99
UAH з ПДВ
1 983 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 2 049 923,77
UAH з ПДВ
2 049 923,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 13:18
Справка о несудимости
04 грудня 2018 16:33
imd
04 грудня 2018 14:21
Проект Договору новий
04 грудня 2018 14:21
ИВР
04 грудня 2018 14:21
Локальний кошторис
04 грудня 2018 14:21
Договірна ціна
30 листопада 2018 11:17
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:16
Штатний розклад.pdf
30 листопада 2018 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 11:16
Статут з Описом.pdf
30 листопада 2018 11:16
Протокол о назначен.pdf
30 листопада 2018 11:16
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 11:16
паспорт СН.pdf
30 листопада 2018 11:16
Наказ о признач.pdf
30 листопада 2018 11:16
Договірна ціна.pdf
30 листопада 2018 11:16
Довідка про рахунки.pdf
30 листопада 2018 11:16
Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2018 11:16
Довідка з банку про рахунки.pdf
30 листопада 2018 11:15
Відгук Карашин.pdf
30 листопада 2018 11:15
Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2018 11:15
r_256_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 листопада 2018 11:15
r_256_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
30 листопада 2018 11:15
1 ДФ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2018 14:22
Електронний підпис
01 грудня 2018 14:21
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІТІПАРКІНГ

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІТІПАРКІНГ
#37607238
Переможець 1 983 504,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІТІПАРКІНГ #37607238

№ рішення у справі

65/52-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 грудня 2018 16:52
Електронний підпис
07 грудня 2018 16:48
6_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
5_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
4_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
3_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
2_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
1_001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІТІПАРКІНГ
#37607238
1 983 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 16:52
Електронний підпис
07 грудня 2018 16:48
6_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
5_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
4_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
3_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
2_001.jpg
07 грудня 2018 16:48
1_001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:56
1 001.jpg зміни до договору
27 грудня 2018 11:51
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:55
2 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:53
1 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:53
4 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:53
3 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
8 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
7 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
6 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
5 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
4 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
3 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
2 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52
1 001.jpg укладений
20 грудня 2018 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести відповідні зміни до Договору. Загальна вартість Договору складає 1939630.21 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML