Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери
Очікувана вартість
966 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001176-c 44c097337da64fc7be01d837fc977988
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінова Людмила Василівна

+380482492603 appeal_court2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02892913
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул Івана та Юрія Лип,24-а
Контактна особа: Созінова Людмила Василівна
+380482492603
appeal_court2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 15:00
Очікувана вартість: 966 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
Персональні комп`ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 13:45
додаток 6.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 5 (6).docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 4 комп.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 3 комп.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток2.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 1.docx
22 листопада 2018 13:45
Тендерна документація.docx
16 листопада 2018 18:02
дод 6 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 5 до тенд лок перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 4 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 3 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 2 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 1 о тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
тендерна документація персональні компьютери.pdf
16 листопада 2018 17:46
Додаток 5 (3) персональні .docx
22 листопада 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 13:45
додаток 6.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 5 (6).docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 4 комп.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 3 комп.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток2.docx
22 листопада 2018 13:45
Додаток 1.docx
22 листопада 2018 13:45
Тендерна документація.docx
16 листопада 2018 18:02
дод 6 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 5 до тенд лок перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 4 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 3 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 2 до тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
дод 1 о тенд док перс комп.pdf
16 листопада 2018 18:02
тендерна документація персональні компьютери.pdf
16 листопада 2018 17:46
Додаток 5 (3) персональні .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 листопада 2018 09:34
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:11
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, окрім цього, Законом визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком 6 до тендерної документації передбачено наступне: «Учасник зобов’язаний надати підтвердження того, що програмне забезпечення, яке використовується у предметі закупівлі, є офіційним та ліцензійним продуктом компанії Microsoft. Підтвердження надається у формі гарантійного листа».
Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Тендерною документацією передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Тендерною документацією встановлено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Зазначаємо, що Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що вказані в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені в умовах тендерної документації, - не є порушенням зі сторони Учасника.
Доводимо до Вашого відома, що ст. 28 Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Повідомляємо Вам, що Законом України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-XII, визначено спосіб та порядок захисту авторського права і суміжних прав.
Зважуючи на вищевикладене, наразі, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо Вам за Ваше запитання!
Документація
Дата подання: 22 листопада 2018 09:35
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:15
Шановний Замовник! У зв’язку неможливості коректного конвертування документів з формату «.pdf» в формат «.docx» - просимо Замовника надати документи в форматі «.docx». Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваш запит Замовником додано документи в форматі «.docx».
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 966 000,00
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 14:47
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:47
Letter certificate Silver Komel.pdf
03 грудня 2018 14:44
Доручення ЕЦП.pdf
03 грудня 2018 14:44
СБУ.pdf
03 грудня 2018 14:44
Sineo224e18120315330.pdf
03 грудня 2018 14:44
Sineo224e18120315290.pdf
03 грудня 2018 14:44
Установчі документи.pdf
03 грудня 2018 14:44
26 Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2018 14:44
25 Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2018 14:44
24 Лист-роз`яснення.pdf
03 грудня 2018 14:44
23 Стаття 17.pdf
03 грудня 2018 14:44
38 Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2018 14:44
36 Порівняльна таблиця.pdf
03 грудня 2018 14:44
35 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2018 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій