Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 щільністю 80г/м2, білизна 165-168%згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Очікувана вартість
38 775,00 UAH
UA-2018-11-16-001061-c cc0c8161589f4cc088f7602c852ba61b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 38 775,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 387,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Папір А4 щільністю 80г/м2, білизна 165-168%згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 пач
Папір А4 щільністю 80г/м2, білизна 165-168%згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:40
Тенд док папір.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій