Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ. "А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2
Очікувана вартість
17 920 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001048-b 78bf1711e3eb453cabff4bb9b2fc8d76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцишин Вадим Валерійович

380482340809 tenderonua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Яцишин Вадим Валерійович
380482340809
tenderonua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 15:24
Очікувана вартість: 17 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ. "А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ. "А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2018 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 20:07
Key-6.dat
28 листопада 2018 20:05
Перелік змін.docx
28 листопада 2018 20:04
Тендерна документація зі змінами.doc
16 листопада 2018 18:28
Key-6.dat
16 листопада 2018 18:26
Проект Договору.doc
16 листопада 2018 18:26
Тендерна документація.doc
28 листопада 2018 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 20:07
Key-6.dat
28 листопада 2018 20:05
Перелік змін.docx
28 листопада 2018 20:04
Тендерна документація зі змінами.doc
16 листопада 2018 18:28
Key-6.dat
16 листопада 2018 18:26
Проект Договору.doc
16 листопада 2018 18:26
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного завдання
Дата подання: 22 листопада 2018 21:41
Дата відповіді: 27 листопада 2018 18:46
Просимо надати роз`яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання, Додатку №1 до ТД: п.20 - Установка парапетів з готових виробів, мається на увазі улаштування накривки для парапетів зі сталі? Якщо так, просимо надати уточнення щодо марки сталі та габаритних розмірів готового виробу. п.21. Монтаж екрана бiло-матового (лайтбокс). Просимо надати роз`яснення щодо розмірів лайтбоксу, типу кріплення, матеріалу, з якого він має бути виготовлений та іншу технічну інформацію, яка є в наявності щодо цього виробу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П. 20 ТД: в розумінні Тендерної документації установка парапетів означає накриття парапетів готовими елементами з оцинкованої сталі товщиною 0,55 мм. в розгорнутому вигляді, ширина парапету 960 мм.
П. 21 ТД: в розумінні Тендерної документації лайтбокс – це фігурна основа з алюмінієвої композитної панелі, з обклеюванням плівкою, розміром 6,2х5,8 м. з 5 частин, які зтикуються на місці. Підсвічування в цьому випадку за допомогою яскравих прожекторів.
Авансування робіт
Дата подання: 22 листопада 2018 21:44
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:02
Просимо надати роз`яснення чи передбачена можливість надання авансу для закупівлі матеріалу у достатній кількості для початку та безперебійного виконання робіт? В п.4 проекту договору та в ТД інформація про аванс відсутня.
Відповідь: Можливість надання авансу для закупівлі матеріалу не передбачена.
Надання документів у складі пропозиції
Дата подання: 22 листопада 2018 21:51
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:03
Відповідно до п.1. Розділу 3 - Б. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Просимо надати роз`яснення, якщо у вимогах до окремих документів зазначено, що Учасник надає копію - це означає, що має бути завантажена саме чорно-біла копія документу (ксерокс) з кольоровим відбитком печатки та підписом уповноваженої особои? Просимо також роз`яснити, якщо надається копія документу іншого підприємства (не Учасника) (наприклад, копія доручення на особу яка підписала банківську гарантію чи ліцензія субпідрядника, тощо) - у такому випадку така копія має бути завірена уповноваженою особою Учасника чи підприємства, до якого відноситься цей документ? Та чи потрібно завіряти таку копію взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо у вимогах до окремих документів зазначено, що Учасник надає копію - це означає, що має бути завантажена чорно-біла копія документу, засвідчена підписом Учасника та відбитком печатки (за наявності).
Якщо надається копія документу іншого підприємства (не Учасника) – у такому випадку така копія має бути завірена уповноваженою особою підприємства.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 22 листопада 2018 22:05
Дата відповіді: 27 листопада 2018 16:24
Відповідно до п. 5.3.1 Тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання робіт, зазначено, що Учасник має надати довідку в довільній формі з копіями договорів, що зазначені в даній довідці. Відповідно до п.5.3.2. до кожного договору надається відгук. Просимо надати роз`яснення - потрібно надати оригінал відгуку? Також у вимогах зазначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний договір з актом (актами) виконаних робіт. Чи випливає з цього, що для підтвердження досвіду виконання робіт, Учасник має надати копію не тільки договорів, а ще й актів виконаних робіт? Також просимо уточнити - Замовник вимагає обов`язкову наявність досвіду виконання робіт саме за класом зі значними наслідками (СС3 (або V категорії складності), тобто відсутність досвіду робіт за класом СС3 призведе до відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає оригінал позитивного відгуку від замовника згідно виконання аналогічного (их) договору (ів), інформація про який(і) надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника.
Для підтвердження досвіду виконання робіт, Учасник згідно з п. 5.3.1. Тендерної документації надає довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту, клас наслідків відповідальності, ступінь виконання договору (договорів) у відсотковому вимірі (інформація зазначається по кожному із договорів окремо) з копіями всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у довідці про досвід виконання аналогічного договору.
Замовником вимагається, щоб аналогічний договір містив підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва (будівництва / капітального ремонту / реконструкції / реставрації) об’єкта (об’єктів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними наслідками (СС3) або V категорії складності.
Щодо відповідності технічним вимогам
Дата подання: 22 листопада 2018 22:08
Дата відповіді: 27 листопада 2018 16:25
Відповідно до п.6.1. Технічного завдання 6.1. Учасники повинні надати документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: - відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції, та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, наведеної у Додатку № 1 Просимо надати роз`яснення, у якому саме вигляді вимагається надання цього документу та яку інформацію він має включати? Чи має це буде щось на зразок підсумкової відомості ресурсів, яка формується у програмі АВК, чи це має бути довідка (лист, тощо) у довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені відомості оформлюються на розсуд Учасника та у своєму змісті повинні містити підтвердження відповідності Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником
Щодо відповідності технічним вимогам
Дата подання: 22 листопада 2018 22:12
Дата відповіді: 27 листопада 2018 18:03
Відповідно до п.6.1. Технічного завдання 6.1. Учасники повинні надати документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: - інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). Просимо надати роз`яснення щодо яких саме матеріалів вимагається надання вищезазначеної інформації та наскільки детальною вона має бути? Необхідно вказати зносостійкість, термін служби та екологічну чистоту щодо всіх матеріалів, відповідно підсумковії відомості (фарби, розчини, мінеральні плити, дюбелі, штукатурні розчини, металеві кутники, тощо?). Та що саме мається на увазі під критерієм "екологічна чистота"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію щодо усіх матеріалів, які будуть застосовуватись при виконанні робіт, необхідно надати у вигляді документа в довільній формі. В документі має бути зазначено якісні характеристики матеріалів, у тому числі зносостійкість, термін служби, екологічна чистота (використання таких матеріалів, які не завдають шкоди навколишньому природньому середовищу).
Щодо відповідності технічним вимогам
Дата подання: 22 листопада 2018 22:13
Дата відповіді: 27 листопада 2018 16:26
Щодо п.6.3. ТД - Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт визначені у Додатку №1 до цієї тендерної документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору. Чи потрібно відповідно до цього пункту надавати будь-які документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.3 Тендерної документації найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт визначені у Додатку №1 до Тендерної документації. Передбачені Тендерною документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору. На виконання п. 6.3 Тендерної документації Учасник надає документи, що будуть підтверджувати зазначені вимоги, оформлені на власний розсуд.
Щодо ціни пропозиції
Дата подання: 22 листопада 2018 22:15
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:05
Відповідно до п.6.4. ТД - договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Чи означає це, що у тендернії пропозиції Учасника, яка подається для участі в аукціоні (до торгів) не вимагається наявність Договірної ціни з розрахунками (кошторису)?
Відповідь: Відповідно до п. 6.4 Тендерної документації за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця згідно абзацу 2 частини 6.1. цього Розділу підлягає відповідному коригуванню в частині розрахунків вартості робіт, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші необхідні кошторисні розрахунки.
щодо довіреності
Дата подання: 22 листопада 2018 22:19
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:06
Серед документів, що вимагаються Замовником, зазначена довіреність, у разі якщо учасник уповноважує службову (посадову) або іншу особу представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; Просимо роз`яснити - якщо інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі представляє керівник, який діє на підставі Статуту (наказу, протоколу зборів, тощо) чи потрібно надавати довіреність від імені Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі представляє керівник, його повноваження повинні бути підтверджені наказом про призначення та протоколом загальних зборів. Довіреність у даному випадку не вимагається.
Надання документів учасника з найбільш вигідною ціною
Дата подання: 22 листопада 2018 22:21
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:07
Відповідно до п.6. Розділу 5 ТД - Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, зобов’язаний, перед укладанням договору, викласти в новій редакції, на електронному майданчику, скориговану, за результатами проведеного аукціону, форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно додатку №3 цієї тендерної документації. Просимо роз`яснити, чи потрібно учасника, який знаходиться на розгляді, завантажувати також Договірну ціну та проект договору з новою ціною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник викладає скориговану за результатами проведеного аукціону форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно додатку №3 Тендерної документації та проект договору з новою ціною впродовж п’яти днів після оголошення його переможцем.
Щодо проекту договору
Дата подання: 22 листопада 2018 22:23
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:08
Відповідно до вимог ТД - Для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції. Чи потрібно заповнювати проект договору у частинах Ціна, реквізити, найменування Учасника?
Відповідь: Заповнювнення проекту договору у частинах ціна, реквізити, найменування Учасника не є обов’язковою умовою згідно з умовами Тендерної документації. Головна умова – скріплення проекту договору підписом (печаткою за наявності) Учасника.
Просимо внести зміни щодо вимоги до аналогічного договору
Дата подання: 23 листопада 2018 16:22
Дата відповіді: 28 листопада 2018 20:15
Просимо надати роз'яснення по вимозі замовника надати в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт - інформацію про договір на виконання будівельних робіт на об'єкті, що за класом наслідків відноситься до значних насладків СС3. Так, відповідно до пункту 5.3.2. Тендерної документації, Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний договір з актом (актами) виконаних робіт, аналогічних до предмету закупівлі: Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ."А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2 (Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація»), який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва (будівництва / капітального ремонту / реконструкції / реставрації) об’єкта (об’єктів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними наслідками (СС3) або V категорії складності. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають досвід виконня аналогічних робіт передбачених Технічним завданням , в тому числі на об'єктах державного значення та підвищеної небезпеки, які при цьому відносяться до класу наслідків СС1 чи СС2 та мають відповідні довільні документи, а саме ліцензію на ведення господарьскоі діяльності зі створення об'єктів інфраструктури та на виконання робіт на об'єкті, що за класом наслідків (відповідальності) відноситься до значних наслідків або СС3. Тобто, такий учасник має достатній досвід виконання робіт, має дозвільні документи (ліцензію) але не має можливості приймати участь у закупівлі. Вважаємо таку вимогу такою, що порушую принципи проведення закупівлі та права учасників, гарантовані законом про публічні закупівлі на участь у тендерних процедурах. Для підтвердження классу наслідків на об’єкті юридична академія, просимо надати розрахунок класу наслідків від проектувальників. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискрімаційну вимогу щодо формулювання аналогічного договору виконання робіт на об'єкті виключно классу наслідків сс3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про визначення категорії складності об’єктів будівництва» № 24-10/2759/0/6-11 від 04.04.2011 до будівель і споруд класу СС3 слід відносити будівлі університетів, інститутів, шкіл, дошкільних закладів тощо. Також, до об’єктів з класом наслідків СС3 відносяться об’єкти національного значення та загальнодержавного рівня.
Таким чином, об’єкт, де планується проведення капітального ремонту, має загальнодержавне значення, а сам навчальний заклад має статус національного університету, роботи на об’єктах якого за класом наслідків має бути віднесено до значних (СС3).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Тобто, встановлення критерію щодо надання аналогічних договорів є виключним правом Замовника. Також, Замовник установлює наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, про що зазначається в Тендерній документації, та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поняття аналогічного договору відсутнє в законодавстві, тому Замовником в Тендерній документації визначено аналогічний договір як договір, аналогічний предмету закупівлі, що підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва/капітального ремонту/ реконструкції/реставрації об’єкта, що за класом наслідків належить до об’єктів зі значними наслідками (СС3).
Тому, для виконання робіт, передбачених Тендерною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ."А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2» необхідний спеціальний досвід у підрядника, зокрема роботи з об’єктами з класом наслідків СС3.
Таке рішення було прийнято враховуючи те, що об’єкт предмету закупівлі є будівлею Національного університету «Одеська юридична академія», що має національне значення. Тому, щоб бути впевненим у виконанні робіт на об’єкті національного значення у повному обсязі та відповідної якості, Замовником і були встановлені вимоги щодо наявного в нього аналогічного договору, який підтверджує досвід Учасника по виконанню робіт на об’єктах, що за класом наслідків належить до значних СС3.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-001048-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42004421
Дата подання: 11 грудня 2018 14:53
Вимого до Замовника
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ "Будівельна компанія "МЕГА КРОК" надала довідку банківської гарантії що не відповідає вимогам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2018 14:55
Відповідно до вимог тендерної документації Національного університету «Одеська юридична академія» в електронній системі «ПРОЗОРО» міститься документ «9.ЕБГ БК МЕГА ШАГ UA-2018-11-16-001048-b.pdf» (завантажено 05 грудня 2018 року о 20:28 год.), який було надано учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ».
У вищезазначеному документі відображено електронну банківську гарантію №BG/U/03-2-4735 АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», що містить наступну інформацію:
- назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
- номер, місце складання, дату видачі;
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «Тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі робіт: (Капітальний ремонт фасадів частини будівлі навчального корпусу (літ."А") за адресою: м. Одеса, вул. Академічна, 2 (Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація»), Рішенням тендерного комітету № б/н від «16» листопада 2018 року.

Документи подані скаржником

11 грудня 2018 14:53
Письмо.jpg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТДОРБУД СЕРВІС" 15 462 091,91
UAH з ПДВ
15 462 091,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ" 16 920 000,00
UAH з ПДВ
16 430 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ" 17 240 000,00
UAH з ПДВ
17 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 14:39
Цінова пропозиція.rar
06 грудня 2018 14:39
Технічний опис.rar

Публічні документи

11 грудня 2018 13:24
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:02
Про банкрутство.jpg
06 грудня 2018 14:38
Електронний підпис
06 грудня 2018 14:36
Код Директора.pdf
06 грудня 2018 14:35
Паспорт Директора.pdf
05 грудня 2018 20:37
Електронний підпис
05 грудня 2018 20:28
6 Відгук.pdf
05 грудня 2018 20:28
4 Аналогичний договір.pdf
05 грудня 2018 20:28
2 Довідка працівники.pdf
05 грудня 2018 20:28
1 Довідка мат_тех база.pdf
05 грудня 2018 20:28
8 Ліцензія з додатком.pdf
05 грудня 2018 20:28
6 Наказ Директора.pdf
05 грудня 2018 20:28
5 Виписка.pdf
05 грудня 2018 20:28
4 Акт передачи.pdf
05 грудня 2018 20:28
2 Протокол 3.pdf
05 грудня 2018 20:28
1 Статут.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 20:55
Електронний підпис
05 грудня 2018 20:52
Статут.pdf
05 грудня 2018 20:52
свідоцтво пдв.pdf
05 грудня 2018 20:52
протокол собрания 2.pdf
05 грудня 2018 20:52
протокол собрания 1.pdf
05 грудня 2018 20:52
Проект Договора.pdf
05 грудня 2018 20:52
приказ на директора.pdf
05 грудня 2018 20:52
паспорт стр 16.pdf
05 грудня 2018 20:52
паспорт стр 10-11.pdf
05 грудня 2018 20:52
паспорт стр 4-5.pdf
05 грудня 2018 20:52
паспорт стр 2-3.pdf
05 грудня 2018 20:52
паспорт стр 1.pdf
05 грудня 2018 20:52
Код Якименко.pdf
05 грудня 2018 20:52
Техничне завдання.pdf
05 грудня 2018 20:52
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2018 20:52
Проект Договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІСТДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТДОРБУД СЕРВІС"
#42004421
Відхилено 15 462 091,91
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 18:28
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"
#40425892
Переможець 16 430 315,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 18:42

Документи

07 грудня 2018 18:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"
#40425892
16 430 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 18:44
Договір № 383 від 19.12.18.pdf укладений
19 грудня 2018 18:38