Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція Красненської міської лікарні в смт. Красне, вул. Золочівська,10 Буського району Львівської області» (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
5 669 364,00 UAH
UA-2018-11-16-001009-c ● c59ec8714ef64fd8bccde997e0ac4e9a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Запоточний Мар'ян Іванович +380326421857 busk.uoz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2018 15:33 |
Очікувана вартість: | 5 669 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,65% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Красненської міської лікарні в смт. Красне, вул. Золочівська,10 Буського району Львівської області» (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80560, Україна, Львівська область, Буський район смт. Красне, ВУЛ. ЗОЛОЧІВСЬКА,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 6.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 5.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 4.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 3.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 3 _продовження.rtf | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 1.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Додаток 2.doc | |
16 листопада 2018 16:17 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 листопада 2018 09:53
Дата відповіді: 23 листопада 2018 17:26
Шановний Замовник, в додатку 3 до тендерної документації, Вами подано перелік робіт який необхідно виконати згідно з умовами закупівлі. Файл із найменуванням "Додаток 3 (продовження)" містить відомість ресурсів до кошторисних розрахунків. Для чого надана відомість ресурсів, якщо усі посилання в технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника потрібно вважати «або еквівалент»? Чи все таки потрібно виконувати технічне завдання згідно поданого Вами переліку матеріалів? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 3 зазначено наступне: Усі посилання в технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент».Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Окремо наголошуємо, що Договір про закупівлю укладається за результатами торгів. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічному завданні вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви товару, а й всіх технічних характеристик такого товару, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або з аналогічними технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-16-001009-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 12 грудня 2018 12:02
ВИМОГА!!!
Вимагаємо скасувати НЕПРАВОМІРНИЙ Протокол про відхилення нашої пропозиції! Замовник грубо порушує статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", частину 2, пункт 3: нформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"!!!! Замовник не має права вказувати Учаснику, яку конкретну марку товарів ви повинен використовувати у кошторисних розрахунках чи при виконанні будівельних робіт!!! Замовник також грубо порушує статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", частину 4: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!!! Якщо ви не скасуєте протокол про відхилення, нами будена подана скарга в АМКУ, і повірте вона буде задоволена!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 12:24
Доброго дня! Замовником було розглянуто Ваше звернення, з приводу чого надаємо наступне обґрунтування.
Номер вимоги: UA-2018-11-16-001009-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 12 грудня 2018 12:17
ВИМОГА!!!
Вимагаємо скасувати Протокол про відхилення нашої пропозиції, оскільки в ньому ви посилаєтеся на якесь Проектне рішення-якого ми, як Учасники закупівлі не бачили і яке не було оприлюденне в системі Прозорро!!! Замовник не повинен встановлювати якісь конкретні ціни чи марку товарів, який тоді сенс в закупівлях і процедурі аукціону??? Замовник очевидно не заінтересований в економії державних коштів, а вимагає від Учасників вираховувати максимальну суму, що передбачена бюджетом закупівлі?? Замовник не може знати де і по якій ціни Учасник буде закупляти чи можливо вже закупив товар, головне, щоб учасник витримав технічні характеристики даного товару- от і все!!! Окрім того, Замовник зобов'язаний мати технічний нагляд, який і буде погоджувати якість робіт і матеріалів, і це аж ніяк не входить в повноваження тендерного комітету!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 12:24
Доброго дня! Замовником було розглянуто Ваше звернення, з приводу чого надаємо наступне обґрунтування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
4 920 931,00
UAH з ПДВ
|
4 439 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія" |
5 542 021,20
UAH з ПДВ
|
4 440 088,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГАЛИЧ-БК |
5 669 129,00
UAH з ПДВ
|
5 669 129,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія" #39325431 |
Очікує рішення |
4 440 088,20
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 11:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Відхилено |
4 439 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 11:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 грудня 2018 16:27 |
Коментар щодо відміни: | замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон). Станом на 18.12.2018р. у Замовника відпала потреба у закупівлі на 2018р. робіт по об’єкту - «РЕКОНСТРУКЦІЯ КРАСНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ В СМТ. КРАСНЕ, ВУЛ. ЗОЛОЧІВСЬКА,10 БУСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (КОРИГУВАННЯ) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ). Тому, необхідно відмінити торги на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону. |
Документи:
19 грудня 2018 16:25
|
Протокол.pdf |