Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of a detour of Kobelyak city on the section km 114 + 000 - km 116 + 500 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
260 000 000,00 UAH
UA-2018-11-16-000882-a 4420405ceebd4172a3d1f617f927845e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 11:43
Очікувана вартість: 260 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1300000 UAH
Publication date: 16 листопада 2018 11:06
Enquiries until: 21 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 260 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 метри
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Construction of a detour of Kobelyak city on the section km 114 + 000 - km 116 + 500 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
22 грудня 2018 14:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
19 грудня 2018 11:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
14 грудня 2018 11:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
16 листопада 2018 12:04
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
16 листопада 2018 12:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 грудня 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
22 грудня 2018 14:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
19 грудня 2018 11:06
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
14 грудня 2018 11:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
16 листопада 2018 12:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
19 грудня 2018 11:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
14 грудня 2018 11:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
16 листопада 2018 12:04
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
16 листопада 2018 12:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 30 листопада 2018 09:41
Дата відповіді: 02 грудня 2018 19:24
Доброго дня! Просимо Вас уточнити кількість поперечних швів у цементобетонному покритті.
Відповідь: Поперечні шви стискання нарізають через 4,0 м, шви розширення – через 9 плит.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000049 ● 0799921e08154929854d3b91b07f9c99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.02.2019 № 6
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 05.02.2019 № 6

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-11-16-000882-a 16.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-28 17:21:00

Щодо роз’яснень змісту висновку

Служба автомобільних доріг у Полтавській області, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», реалізує своє право на звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (UA-2018-11-16-000882-a) та зобов’язань, визначених у цьому висновку. Просимо роз’яснити наступне:
1. У висновку про результати моніторингу закупівлі (як і в наказі «Про початок моніторингу закупівель» від 05.02.2019 № 6) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у якості підстави проведення моніторингу закупівлі вказано наступне: «Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель». При цьому ні у висновку, ні в наказі не зазначено інформації щодо конкретного виявленого порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що стало підставою для початку моніторингу. Таким чином, відсутній необхідний опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, що суперечить частині 3 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відсутність у наказі опису підстав і відомостей щодо предмету дослідження в рамках моніторингу, позбавило Службу автомобільних доріг у Полтавській області з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень у відповідності до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також до Служби автомобільних доріг у Полтавській області не надходило запитів про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, тобто Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області не було реалізовано вказане право на запит, передбачене частиною 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказані недоліки, просимо роз’яснити чи відповідає зміст та процедура проведеного моніторингу вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У висновку зазначається наступне: «Проведеним аналізом інформації та документів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції встановлено, що з переліку осіб, зазначених у таблиці, документально не підтверджено наявність у учасника трьох працівників – відсутні накази, а саме на: Бадьо Володимира Степановича, Солонинко Володимира Петровича, Лесик Дем’яна Степановича (порядковий номер в таблиці 31, 58 та 84 відповідно). Поряд з цим, встановлено, що троє осіб, а саме: Головко Сергій Олексійович, Щербаченко Оксана Олександрівна, Добоні Олександр Михайлович (порядковий номер в таблиці 1, 2 та 15 відповідно) прийняті на роботу, згідно наказів від 31.07.2015 № 97, від 26.10.2015 № 123 та від 01.02.2017 № 15-1 -0000000110 відповідно не самим учасником, а ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (код ЄДРПОУ – 32851616). При цьому, учасником процедури закупівлі є ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» (код ЄДРПОУ 26579227)».
Представництво «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» у тендерній пропозиції зазначило наявність у нього, окрім вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі, інших інженерів, виконробів, майстрів, водіїв. Вказані у висновку шість працівників працюють в представництві за сумісництвом, але навіть за їх відсутності чисельність кадрів є достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі.
Служба автомобільних доріг у Полтавській області підкреслює, що у тендерній документації були відсутні вимоги щодо чисельності працівників.
З огляду на вказане, просимо надати роз’яснення, що стало підставою для висновку про невідповідність тендерної пропозиції Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» кваліфікаційним критеріям в цій частині.
3. У висновку зазначається наступне: «Крім того, по 59 працівникам (порядковий номер в таблиці: 11-13, 18, 20, 22, 26, 28-30, 33-35, 37-38, 41, 43-44, 46-48, 50-51, 53, 59-62, 64-76, 78-82, 86-93, 95-99) термін контрактів закінчився в період з 2013 по 2017 роки. Так, працівник Онищук Віктор Олексійович (порядковий номер в таблиці 13) прийнятий згідно наказу (розпорядження) від 02.07.2013 №37/15/К за умовами контракту до 31.12.2013. Також, строк контракту по працівнику Чиж Андрій Миколайович (порядковий номер в таблиці 11) закінчився 31.12.2014 (наказ (розпорядження) від 24.09.2014 № 203/К)».
Статтею 39 Кодексу законів про працю України передбачено, що якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Трудові договори, що були переукладені один чи декілька разів, за винятком випадків, передбачених частиною другою статті 23, вважаються такими, що укладені на невизначений строк.
Вказані у висновку 59 працівників працювали за строковими трудовими договорами, які у порядку статі 39 Кодексу законів про працю України є продовженими на невизначений строк.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-04 14:49:25

Роз’яснення змісту висновку

За результатами розгляду звернення в електронній системі закупівель Служби автомобільних доріг (далі - замовник) від 28.02.2019 № 01-12/189 щодо роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне.
Управлінням в межах наданих повноважень проведено моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-11-16-000882-а, за результатами якого 26.02.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок).
Зауважимо, що порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентує стаття 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Щодо питання дотримання змісту та процедури
проведеного моніторингу вимогам Закону.
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону рішення про початок моніторингу вказаної закупівлі, а саме наказ № 6 від 05.02.2019 прийнято керівником Управління за наявності підстави: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, про що зазначено в наказі, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro.
Таким чином, твердження замовника щодо відсутності у наказі опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі є безпідставним.
Вважаємо за необхідне довести до відому, що посадові особи Управління в своїй діяльності неупереджено керуються законодавством України у сфері здійснення державного фінансового контролю, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією, законами України та відповідними постановами Кабінету Міністрів України.
Крім того, протягом строку проведення моніторингу закупівлі Управління має право, а не обов’язок запитувати у замовника через електронну систему закупівель пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, на що вказують норми частини п’ятої статті 71 Закону.
З урахуванням зазначеного, Управлінням проведено моніторинг закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо питання невідповідності тендерної пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті»
Слід відмітити, що замовником встановлено вимоги у додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі шляхом надання інформації (згідно форми, що встановлена таблицею № 2 додатку 2) та документального підтвердження наявності в учасника працівників (копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників, на кожну особу, зазначену ним в таблиці).
Водночас, в завантаженій до електронної системи закупівель таблиці № 2 з включеними до таблиці працівниками в чисельності 100 осіб (лист від 28.12.2018 № 222/79) (далі – таблиця) в складі тендерної пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) відсутне документальне підтвердження, а саме накази та інші документи, що підтверджують наявність в учасника працівників Бадьо Володимира Степановича, Солонинко Володимира Петровича, Лесик Дем’яна Степановича (за порядковим номером в таблиці 31, 58 та 84 відповідно).
Вказане є невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника в частині надання учасником документального підтвердження наявності в учасника працівників, зазначених ним в таблиці.
До того ж, накази від 31.07.2015 № 97, від 26.10.2015 № 123 та від 01.02.2017 № 15-1-0000000110 про прийняття на роботу працівників Головко Сергій Олексійович, Щербаченко Оксана Олександрівна, Добоні Олександр Михайлович (порядковий номер в таблиці 1, 2 та 15 відповідно), які завантажені учасником до електронної системи закупівель, не свідчать про прийняття вказаних працівників на роботу ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті». Інші документи, які підтверджують наявність в учасника вищевказаних працівників, які зазначені в таблиці, в складі тендерної пропозиції відсутні.
Таким чином, учасником документально не підтверджено наявність працівників, зазначених ним в таблиці, чим не дотримано вимог тендерної документації замовника.
Окрім вказаного, по 59 працівникам (порядковий номер в листі: 11-13, 18, 20, 22, 26, 28-30, 33-35, 37-38, 41, 43-44, 46-48, 50-51, 53, 59-62, 64-76, 78-82, 86-93, 95-99), зазначених учасником в таблиці, термін контрактів яких закінчився в період з 2013 по 2017 роки, замовником у зверненні зазначено, що дані працівники працювали за строковими трудовими договорами, які у порядку статті 391 Кодексу законів про працю є продовженими на невизначений строк.
Установлено, що в складі тендерної пропозиції учасником завантажено накази (розпорядження) про прийняття на роботу вказаних 59 працівників на умовах контрактів, які закінчилися в період з 2013 по 2017 роки. При цьому, інших документів або контрактів щодо продовження чи переукладення трудового договору в складі тендерної пропозиції не надано. Вказане не підтверджує обставин, що трудовий договір укладено на невизначений строк, а також унеможливлює документальне підтвердження наявності в учасника працівників у відповідності до вимог тендерної документації.
Отже, викладена в зверненні замовника від 28.02.2019 № 01-12/189 інформація жодним чином не спростовує фактів, викладених у висновку.
З огляду на вищевказане, замовником допущено до аукціону та визнано переможцем ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено вимоги, встановлені у пункті 1 частини першої статті 30 Закону, про що зазначено у висновку.
Підсумовуючи зазначене, звернення Служби автомобільних доріг не містить фактів та обґрунтувань, що спростовують висновок про результати моніторингу закупівлі.

Щодо питання роз’яснення правового механізму
виконання зобов’язань щодо усунення порушень
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, про що свідчать норми частини другої статті 19 Конституції України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі та її територіальним органам визначати механізм (спосіб) усунення встановлених порушень.
Після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень на що вказують норми абзацу 2 частини восьмої статті 7-1 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 26.02.2019 про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-16-000882-а Служба автомобільних доріг у Полтавській області за результатами розгляду Висновку від 26.02.2019 року про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-16-000882-а «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка», зауважує, що твердження, викладене у Висновку щодо виявлення та встановлення порушення вимог чинного законодавства, а саме пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», є хибним, формальним та передчасним, оскільки базується на припущеннях, які не підтверджуються приписами чинних нормативно-правових актів, а зобов’язання щодо усунення таких порушень не відповідає основним принципам здійснення закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, якими, насамперед, і керувався тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Полтавській області при прийнятті рішення про допущення учасників до аукціону та визначення переможця. Аудиторами не враховано приписів пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права замовника при розгляді та оцінці тендерних пропозицій звернутися за підтвердженням інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівель, і яка надана учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, висновки про результати моніторингу закупівлі UA – 2018 -11-16-000882-а, оприлюднені в електронній системі закупівель від 26.02.2019 року є помилковими, адже враховують вимоги чинного закупівельного законодавства не у повному обсязі, а вибірково, що є недопустимим. Відтак, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін, а саме: протягом наступного дня з дня оскарження висновку до суду (дня подання адміністративного позову).

2019-03-04 13:41:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА № 01-09/226 від 14.03.2019
Дата публікації: 14 березня 2019

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-11-16-000882-a4420405ceebd4172a3d1f617f927845e
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Відхилено
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 15:57
Електронний підпис
27 грудня 2018 15:55
Технічна частина.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 15:48
2 Довідки згідно ст 17.pdf
04 лютого 2019 16:24
r_4085_ДЦ_ДЦ.docx
04 лютого 2019 16:24
Проект договору 114-116.pdf
04 лютого 2019 16:24
Тендерна пропозиція.docx
04 лютого 2019 16:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 114-116.docx
31 грудня 2018 01:59
Банківська гарантія.rar
28 грудня 2018 16:02
Фінансова частина.pdf
28 грудня 2018 16:02
Технічна частина.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 20:47
16-60127.zip
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 6.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 5.pdf
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 4.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 3.pdf
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 2.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

31 грудня 2018 01:19
12218-5 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 247 200 576,00
UAH з ПДВ
245 900 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 253 777 243,14
UAH з ПДВ
247 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 254 127 112,94
UAH з ПДВ
254 127 112,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 15:48
2 Довідки згідно ст 17.pdf
04 лютого 2019 16:24
r_4085_ДЦ_ДЦ.docx
04 лютого 2019 16:24
Проект договору 114-116.pdf
04 лютого 2019 16:24
Тендерна пропозиція.docx
04 лютого 2019 16:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 114-116.docx
31 грудня 2018 01:59
Банківська гарантія.rar
28 грудня 2018 16:02
Фінансова частина.pdf
28 грудня 2018 16:02
Технічна частина.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 20:47
16-60127.zip
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 6.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 5.pdf
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 4.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 3.pdf
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 2.PDF
29 грудня 2018 20:47
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

31 грудня 2018 01:19
12218-5 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
Переможець 245 900 576,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
245 900 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:52
№ 12-03-19 д.у.15.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 21:17
№ 12-03-19 д.у.13.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 21:13
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 11:19
№ 12-03-19 д.у.11.pdf зміни до договору
22 липня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 16:53
№ 12-03-19 д.у.10.pdf зміни до договору
01 січня 2022 16:52
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 19:02
№ 12-03-19 д.у. № 07.pdf зміни до договору
02 січня 2021 19:02
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2020 20:26
№ 12-03-19 д.у.04.pdf зміни до договору
08 лютого 2020 20:23
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 10:41
№ 12-03-19 (додатки).pdf укладений
25 лютого 2019 10:39
№ 12-03-19 (договір).pdf укладений
25 лютого 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перегляд договірної ціни
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML