Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

будівництво ангару для зберігання автотранспорту по вул. Горького, 48/75 в м.Кременчуці
Очікувана вартість
1 335 120,00 UAH
UA-2018-11-16-000779-b 210014a7b8f14fca97aea8a6e7ffc6ba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Тетяна

+380536634124 kp03351958@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Підприємство "Благоустрій Кременчука"
Код ЄДРПОУ: 03351958
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця 1905 року, будинок 27
Контактна особа: Савченко Тетяна
+380536634124
kp03351958@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

будівництво ангару для зберігання автотранспорту по вул. Горького, 48/75 в м.Кременчуці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
будівництво ангару для зберігання автотранспорту по вул. Горького, 48/75 в м.Кременчуці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська обл., Кременчук, 1905 року,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

16 листопада 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Соломон"
#31574511
Переможець 1 335 120,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 15:54

Документи

16 листопада 2018 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:28
додаткова угода №3 (1).PDF зміни до договору
13 листопада 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 13:25
додаткова угода №2.jpg зміни до договору
08 лютого 2019 13:25
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 13:21
додаткова угода №1.jpg зміни до договору
08 лютого 2019 13:20
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:59
договір 5 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 1 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 2 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 6 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 4 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 8 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 7 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58
договір 3 стор..jpg укладений
16 листопада 2018 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення розрахунків за виконані будівельні роботи доповнити підпунктом 12.1.1. Розрахунки за виконані будівельні роботи відповідно укладеного Договору здійснити за бюджетні кошти в сумі 551120,00 грн. (з ПДВ), за кошти підприємства в сумі 784000,00 грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 301-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-БК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі до 31 липня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 301-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-БК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору та виконання зобов'язань в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника, без збільшення суми. Здійснити оплату Підряднику за виконані роботи в 2018р. за рахунок бюджетних коштів у 2019р. в сумі 64188,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 301-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML