Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОД ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-11-16-000767-b ● de1154d36347431e9e55c8a3720b9a04
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги"Теплицької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37337644 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Чорновола,4 |
Контактна особа: |
Гайдук Катерина Йосипівна +380435321551 teplik_medcentr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 15:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 15:53 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 15:05 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75357 шт
бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул.Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 15:49 |
ОГОЛОШЕННЯ 16.11.18 - 15000.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 29 листопада 2018 11:57
Дискримінаційні умови
Технічна характеристика до предмету закупівлі була надана як складова цінової пропозиції, де конкретно вказано: формат паперу, одно- чи двосторонній друк, щільність паперу, кількість копій.
У висновку СЕС вказано: "папір некрейдований для офсетного друку та офісної техніки в рулонах і форматах виготовлений у відповідності із код за ДКПП, УКТЗЕД, артикул: 4802.",
який поширюється на всі типи паперу!
Вимагаємо скасувати рішення по дискваліфікації ФОП Волошко М.О. як дискримінаційне та неправомірне.
Розгорнути
Згорнути
У висновку СЕС вказано: "папір некрейдований для офсетного друку та офісної техніки в рулонах і форматах виготовлений у відповідності із код за ДКПП, УКТЗЕД, артикул: 4802.",
який поширюється на всі типи паперу!
Вимагаємо скасувати рішення по дискваліфікації ФОП Волошко М.О. як дискримінаційне та неправомірне.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2018 15:57
Замовник не вбачає жодних підстав для відміни рішення, щодо дискваліфікації пропозиції Учасника ФОП Волошко Марини Олександрівни із закупівлі ( бланків) код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки згідно оголошення UA-2018-11-16-000767- b, а саме: Допорогові закупівлі проводяться відповідно до « Порядку проведення Закупівель» затвердженого наказом ДТ « Зовнішторгвидав України » від 13.04.2016 року №35 зі змінами ( далі – Порядок) .
Відповідно п.п.5.1.р.5 Порядку - Замовником оголошено закупівлю, яка передбачає такі етапи:
- Оголошення закупівлі
- Період уточнень
- Подання пропозицій
- Аукціон
- Кваліфікація,визначення переможця та завершення Закупівлі
Відповідно п. п. 6.3 р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Замовник розмістив в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі ( додаток №2 до оголошення UA-2018-11-16-000767- b Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження).
Відповідно п.п.1.7 р.1 Порядку «Загальні положення» усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через Систему.
Відповідно п.п.6.9. р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Пропозиція надана учасником торгів повинна відповідати вимогам, зазначеним під час оголошення Закупівлі.
Відповідно додатка № 2 Оголошення номер UA-2018-11-16-000767- b Учасник мав до початку аукціону прикріпити всі необхідні документи по даній процедурі закупівлі.
- Однією із вимог Замовника було надання технічних вимог до предмета закупівлі ( додаток №1 до оголошення) шляхом прикріплення даного документа на електронний
-
майданчик, та надання висновків санітарно епідеміологічної експертизи на картон та папір газетний ( п.3 додатку №1 та п.3 додатку №2)
Учасником таких вимог не дотримано.
Отже у разі ненадання одночасно до періоду аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника. Рішенням тендерного комітету від 29.11.2018 року скаргу ФОП Волошко М.О. не задоволено
Відповідно п.п.5.1.р.5 Порядку - Замовником оголошено закупівлю, яка передбачає такі етапи:
- Оголошення закупівлі
- Період уточнень
- Подання пропозицій
- Аукціон
- Кваліфікація,визначення переможця та завершення Закупівлі
Відповідно п. п. 6.3 р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Замовник розмістив в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі ( додаток №2 до оголошення UA-2018-11-16-000767- b Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження).
Відповідно п.п.1.7 р.1 Порядку «Загальні положення» усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через Систему.
Відповідно п.п.6.9. р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Пропозиція надана учасником торгів повинна відповідати вимогам, зазначеним під час оголошення Закупівлі.
Відповідно додатка № 2 Оголошення номер UA-2018-11-16-000767- b Учасник мав до початку аукціону прикріпити всі необхідні документи по даній процедурі закупівлі.
- Однією із вимог Замовника було надання технічних вимог до предмета закупівлі ( додаток №1 до оголошення) шляхом прикріплення даного документа на електронний
-
майданчик, та надання висновків санітарно епідеміологічної експертизи на картон та папір газетний ( п.3 додатку №1 та п.3 додатку №2)
Учасником таких вимог не дотримано.
Отже у разі ненадання одночасно до періоду аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника. Рішенням тендерного комітету від 29.11.2018 року скаргу ФОП Волошко М.О. не задоволено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 30 листопада 2018 18:36
Дискримінаційний підхід
У відповідності до чинного законодавства України Замовник не має права вимагати від учасника якісь документи, крім тих які передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Висновок СЕС про папір, який використовується для виготовлення продукції надавався учасником в додатках до цінової пропозиції. Папір некрейдований для офетного друку - це папір різної щільності (від 42 г/м2 до 300 г/м2 в т.ч. і картон), який виготовляється Словацьким концерном MONDI. Тільки люди, які не мають жодного відношення до поліграфії називають папір газетний, білий, сірий, картон тощо і вимагають незрозумілі підтвердження своїх слів.
Технічні вимоги до предмету закупівлі були вказані по кожному пункту в ціновій пропозиції, а саме: формат, тип паперу, одно чи двобічний друк, якість обкладинки в журналах, кількість аркушів в журналах. Таким чином всі вимоги замовника було виконано.
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою, дискримінаційною та порушує рівність прав учасників. Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Розгорнути
Згорнути
Технічні вимоги до предмету закупівлі були вказані по кожному пункту в ціновій пропозиції, а саме: формат, тип паперу, одно чи двобічний друк, якість обкладинки в журналах, кількість аркушів в журналах. Таким чином всі вимоги замовника було виконано.
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою, дискримінаційною та порушує рівність прав учасників. Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2018 12:08
Замовник не вбачає жодних підстав для відміни закупівлі ( бланків) код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки згідно оголошення UA-2018-11-16-000767- b, з причини того, що цього вимагає учасник електронних торгів ФОП Волошко Марина Олександрівна. У рішенні тендерного комітету від 29.11.2018 року чітко вказано, згідно якого порядку проводяться допорогові закупівлі та причина дискваліфікації пропозиції даного учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 30 листопада 2018 18:39
Дискримінація учасників
Дана закупівля можливо була організована під певного учасника, можливо містить в собі змову організатора закупівлі з певним постачальником та може містити корупційну складову! В частині кваліфікації учасників відбувається порушення діючого законодавства України! Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 03 грудня 2018 12:38
Оскарження
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою, дискримінаційною та порушує рівність прав учасників. Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна |
8 963,00
UAH з ПДВ
|
8 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яцканич Надія Михайлівна |
8 539,00
UAH з ПДВ
|
8 389,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
13 450,00
UAH з ПДВ
|
12 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
12 756,00
UAH з ПДВ
|
12 756,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХМЕЛІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна #2901023766 |
Відхилено |
8 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 11:02
|
ФОП Яцканич Надія Михайлівна #3015700023 |
Переможець |
8 389,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР | укладений |
06 грудня 2018 15:25
|