Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-11-16-000767-b de1154d36347431e9e55c8a3720b9a04
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гайдук Катерина Йосипівна

+380435321551 teplik_medcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги"Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 37337644
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Чорновола,4
Контактна особа: Гайдук Катерина Йосипівна
+380435321551
teplik_medcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 15:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 15:53
Початок аукціону: 21 листопада 2018 15:05
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75357 шт
бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул.Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 15:49
ОГОЛОШЕННЯ 16.11.18 - 15000.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 29 листопада 2018 11:57
Дискримінаційні умови
Технічна характеристика до предмету закупівлі була надана як складова цінової пропозиції, де конкретно вказано: формат паперу, одно- чи двосторонній друк, щільність паперу, кількість копій.
У висновку СЕС вказано: "папір некрейдований для офсетного друку та офісної техніки в рулонах і форматах виготовлений у відповідності із код за ДКПП, УКТЗЕД, артикул: 4802.",
який поширюється на всі типи паперу!
Вимагаємо скасувати рішення по дискваліфікації ФОП Волошко М.О. як дискримінаційне та неправомірне.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2018 15:57
Замовник не вбачає жодних підстав для відміни рішення, щодо дискваліфікації пропозиції Учасника ФОП Волошко Марини Олександрівни із закупівлі ( бланків) код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки згідно оголошення UA-2018-11-16-000767- b, а саме: Допорогові закупівлі проводяться відповідно до « Порядку проведення Закупівель» затвердженого наказом ДТ « Зовнішторгвидав України » від 13.04.2016 року №35 зі змінами ( далі – Порядок) .
Відповідно п.п.5.1.р.5 Порядку - Замовником оголошено закупівлю, яка передбачає такі етапи:
- Оголошення закупівлі
- Період уточнень
- Подання пропозицій
- Аукціон
- Кваліфікація,визначення переможця та завершення Закупівлі
Відповідно п. п. 6.3 р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Замовник розмістив в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі ( додаток №2 до оголошення UA-2018-11-16-000767- b Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження).

Відповідно п.п.1.7 р.1 Порядку «Загальні положення» усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через Систему.
Відповідно п.п.6.9. р.6 Порядку « Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Пропозиція надана учасником торгів повинна відповідати вимогам, зазначеним під час оголошення Закупівлі.
Відповідно додатка № 2 Оголошення номер UA-2018-11-16-000767- b Учасник мав до початку аукціону прикріпити всі необхідні документи по даній процедурі закупівлі.
- Однією із вимог Замовника було надання технічних вимог до предмета закупівлі ( додаток №1 до оголошення) шляхом прикріплення даного документа на електронний
-


майданчик, та надання висновків санітарно епідеміологічної експертизи на картон та папір газетний ( п.3 додатку №1 та п.3 додатку №2)

Учасником таких вимог не дотримано.
Отже у разі ненадання одночасно до періоду аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника. Рішенням тендерного комітету від 29.11.2018 року скаргу ФОП Волошко М.О. не задоволено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 30 листопада 2018 18:36
Дискримінаційний підхід
У відповідності до чинного законодавства України Замовник не має права вимагати від учасника якісь документи, крім тих які передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Висновок СЕС про папір, який використовується для виготовлення продукції надавався учасником в додатках до цінової пропозиції. Папір некрейдований для офетного друку - це папір різної щільності (від 42 г/м2 до 300 г/м2 в т.ч. і картон), який виготовляється Словацьким концерном MONDI. Тільки люди, які не мають жодного відношення до поліграфії називають папір газетний, білий, сірий, картон тощо і вимагають незрозумілі підтвердження своїх слів.
Технічні вимоги до предмету закупівлі були вказані по кожному пункту в ціновій пропозиції, а саме: формат, тип паперу, одно чи двобічний друк, якість обкладинки в журналах, кількість аркушів в журналах. Таким чином всі вимоги замовника було виконано.
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою, дискримінаційною та порушує рівність прав учасників. Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2018 12:08
Замовник не вбачає жодних підстав для відміни закупівлі ( бланків) код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки згідно оголошення UA-2018-11-16-000767- b, з причини того, що цього вимагає учасник електронних торгів ФОП Волошко Марина Олександрівна. У рішенні тендерного комітету від 29.11.2018 року чітко вказано, згідно якого порядку проводяться допорогові закупівлі та причина дискваліфікації пропозиції даного учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 30 листопада 2018 18:39
Дискримінація учасників
Дана закупівля можливо була організована під певного учасника, можливо містить в собі змову організатора закупівлі з певним постачальником та може містити корупційну складову! В частині кваліфікації учасників відбувається порушення діючого законодавства України! Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000767-b.b4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 03 грудня 2018 12:38
Оскарження
Дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою, дискримінаційною та порушує рівність прав учасників. Вимагаємо відмінити закупівлю як таку, що відбувається з порушеннями!

Документи подані скаржником

29 листопада 2018 11:57
Висновок СЕС

Документи

29 листопада 2018 15:57
ПРОТОКОЛ

Документи

03 грудня 2018 12:08
ПРОТОКОЛ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 8 963,00
UAH з ПДВ
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яцканич Надія Михайлівна 8 539,00
UAH з ПДВ
8 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 13 450,00
UAH з ПДВ
12 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 12 756,00
UAH з ПДВ
12 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХМЕЛІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 16:29
Сертифікат фарба ризограф.PDF
19 листопада 2018 16:29
Паспорт Волошко.PDF
19 листопада 2018 16:29
Лист про сертифікацію.PDF
19 листопада 2018 16:28
Довідка про рахунок в банку.PDF
19 листопада 2018 16:28
Деякі аналогічні договора.PDF
19 листопада 2018 16:28
Гарантійний лист.PDF
19 листопада 2018 16:28
Виписка Волошко з ЄДРПОУ.PDF
19 листопада 2018 16:28
Цінова пропозиція.PDF
19 листопада 2018 16:28
Договір.docx

Публічні документи

19 листопада 2018 18:57
Тех. вимоги.pdf
19 листопада 2018 18:57
Пропозиция..pdf
19 листопада 2018 18:57
Сертифікати якості.rar
19 листопада 2018 18:57
Довидки.rar
19 листопада 2018 18:57
Витяги.rar

Публічні документи

20 листопада 2018 10:03
Висновки СЕС(2).PDF
20 листопада 2018 10:03
MM karton Servis.pdf
20 листопада 2018 10:03
Илим офсет.pdf
20 листопада 2018 10:03
Інформація про компанію.pdf
20 листопада 2018 10:03
Свідоцтво.pdf
20 листопада 2018 10:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 листопада 2018 10:03
Повноваження підписанта 1.pdf
20 листопада 2018 10:03
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

20 листопада 2018 10:44
Паспорт и код.rar
20 листопада 2018 10:44
Рег.док.rar
20 листопада 2018 10:44
Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2018 10:44
Технічні вимоги 2 стр..pdf
20 листопада 2018 10:44
Технічні вимоги 1 стр..pdf
20 листопада 2018 10:44
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП Яцканич Надія Михайлівна

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП "ХМЕЛІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Відхилено 8 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 11:02
ФОП Яцканич Надія Михайлівна
#3015700023
Переможець 8 389,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 13:22

Документи

29 листопада 2018 11:01
ПРОТОКОЛ

Документи

29 листопада 2018 13:21
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яцканич Надія Михайлівна
#3015700023
8 389,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 13:21
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР укладений
06 грудня 2018 15:25