Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

9051 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-11-16-000735-a 95b29d15500e4496a58a87caeab58ba1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 17:30
Початок аукціону: 04 грудня 2018 11:15
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 10:48
Проект договору Утилізація ТПВ.docx
16 листопада 2018 10:48
ТД Утилізація ТПВ.doc
16 листопада 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 10:48
Проект договору Утилізація ТПВ.docx
16 листопада 2018 10:48
ТД Утилізація ТПВ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фірма Альтфатер Київ" 146 409,12
UAH з ПДВ
146 409,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО" 149 962,99
UAH з ПДВ
149 962,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 14:18
Довідка МВС України.pdf
14 грудня 2018 11:54
Довідка з ДФС.pdf
30 листопада 2018 15:07
Сертифікат ISO.pdf
30 листопада 2018 15:07
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2018 15:07
Рішення директор.pdf
30 листопада 2018 15:07
Копія Статуту зі змінами.pdf
30 листопада 2018 15:07
Лист-згода проект Договору.pdf
30 листопада 2018 15:07
Довідка ст.17 Закону.pdf
30 листопада 2018 15:07
Довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2018 15:07
Наказ директор.pdf
30 листопада 2018 15:07
Довідка про персонал.pdf
30 листопада 2018 15:07
Довідка транспорт.pdf
30 листопада 2018 15:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 15:08
Статут ТБО.pdf
30 листопада 2018 15:08
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 15:08
Опис (статут).pdf
30 листопада 2018 15:08
Протокол.pdf
30 листопада 2018 15:08
Наказ на директора.pdf
30 листопада 2018 15:08
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 15:08
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 15:08
Договір на утилізацію.pdf
30 листопада 2018 15:08
Лист-гарантія по ст.17.pdf
30 листопада 2018 15:08
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2018 15:08
Гарант.лист про техн.вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Фірма Альтфатер Київ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Фірма Альтфатер Київ"
#25280118
Переможець 146 409,12
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фірма Альтфатер Київ"
#25280118
146 409,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 14:21
Звіт по дог. №1659 Альфатер.PDF укладений
13 березня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:11
ДУ№2_Дог№1659_АльфатерКиїв.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 10:09
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 16:04
ДУ№01ТОВ_Дог№1659__Альфатер.PDF зміни до договору
22 серпня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 12:05
Дог№1659_ФірмаАльфатерКиїв.PDF укладений
28 грудня 2018 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виходячи з того, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтфатер Київ» створене внаслідок реорганізації (перетворення) Дочірнього підприємства «Фірма Альтфатер Київ» і є правонаступником останнього за всіма правами та зобов‘язаннями, Сторони цією Додатковою угодою погодили внесення наступних змін до діючого Договору, укладеного між ДП «Фірма Альтфатер Київ» та Замовником: 1. Сторони встановили, що з 19 липня 2019 року, під Виконавцем у Договорі, включаючи будь-які додаткові угоди, зміни та додатки до Договору, укладені до зазначеної вище дати, вважатиметься Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтфатер Київ», 03151, м.Київ, пр-т Повітрофлотський,72 (для листів – 03151, м.Київ, а/с 47) п/р 26000301897 Банк: Філія-головне управління по м. Києву та Київській обл. ВАТ «Ощадбанк» Код банку 322669 п/р 26002007688001 Банк: ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Код банку 300614 Код ЄДРПОУ 25280118 Код платника ПДВ 252801126581 Свідоцтво № 36120247 Тел./факс 249-95-17, 501-59-13(14) e-mail: ua.kyiv.all.groups@veolia.com 2. Відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України умови цього Додаткового договору поширюються на взаємовідносини Сторін, які виникли та діяли до моменту його укладення, а саме з 19.07.2019. 3. Всі інші умови Договору, включаючи будь-які додаткові угоди, зміни та додатки до нього, укладені до зазначеної вище дати, залишаються в силі.
Номер договору про закупівлю: 1659
Договір:
Номер додаткової угоди: 01ТВ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись частиною п’ятої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з прибирання території УДЦР на 2020 рік, а саме до 29 лютого 2020 року включно та внести наступні зміни: 1.1. Пункт 1.3 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Строк надання послуг з 01.01.2019 по 29.02.2020 року включно (робочі дні), при цьому послуги надаються на щомісячній основі.» 1.2. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «4.2. Оплата послуг Виконавця по вивезенню ТПВ здійснюється з розрахунку: Сума = ((18* 52) *156,42) 12 Кількість вивезених контейнерів в тиждень помножити на 52 тижні у рік, поділити на 12 місяців у рік та помножити на вартість, вивозу та утилізації одного контейнера 1,1 м куб. Вартість послуг за період з 01.01.2019 по 31.12.2019 року включно складає 146 409 грн. 12 коп. (сто сорок шість тисяч чотириста дев’ять гривень 12 коп.), у тому числі ПДВ 24 401 грн. 52 коп. (двадцять чотири тисячі чотириста одна гривня 52 коп.). Вартість послуг за період з 01.01.2020 по 29.02.2020 року включно складає 29 281 грн. 82 коп. (двадцять дев’ять тисяч двісті вісімдесят одна гривня 82 коп.), у тому числі ПДВ 4 880 грн. 30 коп. (чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень 30 коп.). Загальна вартість послуг за договором становить 175 690 грн.94 коп. (сто сімдесят п’ять тисяч шістсот дев’яносто грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ 29 281 грн. 82 коп. (двадцять дев’ять тисяч двісті вісімдесят одна грн. 82 коп.).» 1.3. Пункт 10.2. Договору викласти в наступній редакції: «10.2. Термін дії договору встановлюється до 29.02.2020 року, але у будь якому випадку до повного виконання сторонами фінансових зобов`язань.»
Номер договору про закупівлю: 1659
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 409,12
UAH (в тому числі ПДВ 6 152,52 UAH)