Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олива двотактна та олива чотирьохтактна
Очікувана вартість
386 040,00 UAH
UA-2018-11-16-000162-b 111e07b6f3ec43dba2f9700200f3c376
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Раїса Миколаївна

+380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33338361
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Ткаченко Раїса Миколаївна
+380675546155
auction.mzb.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 13:20
Очікувана вартість: 386 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 935,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1942 л
Олива двотактна та олива чотирьохтактна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Павлова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 11:09
Перелік змін до ТД.docx
21 листопада 2018 11:09
Проект договора (нова редакція).docx
21 листопада 2018 11:09
Тендерна документація (нова редакція).docx
21 листопада 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 11:09
Перелік змін до ТД.docx
21 листопада 2018 11:09
Проект договора (нова редакція).docx
16 листопада 2018 10:25
Проект договора.docx
21 листопада 2018 11:09
Тендерна документація (нова редакція).docx
16 листопада 2018 10:25
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2018 11:51
Дата відповіді: 16 листопада 2018 12:11
Доброго дня, шановний замовнику, стосовно двотактної оливи Husqvarna HP : 1. прохання вказати можливе або бажане фасування; 2. Оливі якого виробника буде віддана перевага - вітчизняного, або західно европейського? Стосовно оливи 10W30 : прохання вказати клас API оливи та наявність в ній необхідних допусків. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на запитання:
Стосовно двотактної оливи Husqvarna HP :
1. Бажане фасування - бочка по 208л.;
2. Олива має бути виробництва з характеристиками відповідними або кращим ніж характеристики оливи двотактної Husqvarna HP.
Стосовно оливи 10W-30:
1. Клас API оливи та наявність в ній необхідних допусків мають бути відповідними або кращим ніж у оливи чотирьохтактної Honda 10W-30.
Про виключення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 20 листопада 2018 22:17
Дата відповіді: 21 листопада 2018 11:16
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на встановлення дискримінаційної вимоги до учасників торгів. Так, згідно додатку 3 ТД зазначено, що Постачання товару здійснюється в асортименті та кількості відповідно наданих замовником заявок-замовлень, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання постачальником відповідних заявок-замовлень. Це є прямими порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та обмежує коло потенційних учасників тендеру, особливо тих, які знаходяться не в межах м. Дніпро та відповідно зменшує конкуренцію. Зазначене питання неодноразово розглядалось Комісією по розгляду скарг при АМКУ, за результатами розгляду яких прийняті позитивні рішення на користь учасників. Завчасна спланована потреба в забезпеченні товаром підприємства не впливає на безперебійну виробничу діяльність підприємства. А тому, просимо збільшити термін постачання з одного робочого дня на протягом 3 (трьох) робочих днів. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
До тендерної документації по закупівлі UA-2018-11-16-000162-b внесено зміни в частині збільшення строку поставки товару з 1 (одного) робочого дня до 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання постачальником відповідних заявок-замовлень.
явные признаки корупционной закупки
Дата подання: 21 листопада 2018 11:48
Дата відповіді: 22 листопада 2018 11:35
тендер прописан под определенную сервисную службу, смотрите договор: 7.8. У разі поставки Постачальником Товару, якість та технічні властивості якого призвели до пошкодження техніки Замовника, для якої закуповується Товар, то Постачальник зобов’язаний за власний рахунок провести в сертифікованому сервісному центрі ремонт пошкодженої техніки, а у випадку неможливості ремонту, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок надати Замовнику аналогічну нову техніку. Визначення ступеню та характеру пошкоджень техніки проводиться в сертифікованому сервісному центрі даної техніки. 7.9. У випадку невиконання Постачальником зобов’язань, встановлених п.7.8. даного Договору, постачальник зобов’язаний сплатити на користь Замовника штраф в розмірі вартості нової техніки, яка пошкоджена внаслідок постачання неякісного Товару. Качество масла определяет......(..смешно.)...сервисный центр по ремонту техники, а не сертифицированная лаборатория по проверке качества масла........ уважаемый заказчик! просим убрать дискриминационные требования из договора. вы специально "угробите" старую технику, чтоб вам купили новую......молодцы!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Інформуємо Вас, що вимоги договору про закупівлю, про які йдеться у Вашому зверненні, не носять дискримінаційний характер, а спрямовані на захист Замовника від недобросовісних учасників (постачальників), які пропонують та постачають неякісну продукцію (товар). Якщо потенційний учасник (постачальник) пропонує та постачає якісний товар з характеристиками, що є відповідними або кращим ніж характеристики оливи двотактної Husqvarna HP та оливи чотирьохтактної Honda 10W-30, то такому учаснику (постачальнику) не варто турбуватися щодо вимог п.п.7.8,7.9. договору про закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-16-000162-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРОІМПУЛЬС", Код ЄДРПОУ:35230100
Дата подання: 21 листопада 2018 21:14
приведення кваліфікаційних вимог до вимогЗакону
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачено надання учасниками в складі тендерної пропозиції документів, які не передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Так, пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) передбачений виключний перелік інформації та документів, які замовник має право вимагати від учасників, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надання документів, передбачених додатком №2 тендерної документації, а саме:
п. 11 Оригінал або нотаріально завірену копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) у учасника заборгованості за кредитами, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які учасник зазначив у тендерній пропозиції.
п. 12 Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.
п. 13. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що фінансова звітність учасника не містить звіту про рух грошових коштів
протирічить вимогам статі 16 Закону "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що ці вимоги до учасників Замовник мав право встановлювати у попередній редакції Закону. Відповідно до аб. 2 п. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо вилучити з додатку 2 п. 11,12,13. У разі незадоволення цієї вимоги, ми вимушені будемо звертатись до органу оскарження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2018 11:51
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Замовник в тендерній документації, окрім кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст. 16 Закону, має право встановити й інші умови (вимоги), які не суперечать чинному законодавству.
У зв’язку з чим, Замовник в розділі ІІІ Додатку №2 до тендерної документації визначив перелік документів та інформації, які вважає за необхідне щоб були подані учасником у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, якщо потенційний учасник, відповідно до вимог чинного законодавства, має документи зазначені в п.п.11,12,13 розділу ІІІ Додатку №2 до тендерної документації, він повинен їх надати у складі своєї пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000162-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34062908
Дата подання: 22 листопада 2018 11:10
Просимо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність з нормами ст. ст.16;17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний замовнику! Вимога, встановлена в розділі №2 Додатку№2 перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам тендерної документації щодо надання копії відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що не відповідає переліку документів, встановлених Законом "Про публічні закупівлі" (ст.16; ст.17). Так відповідно ч.3 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додатково повідомляємо, що зазначена інформація також міститься у витягу/виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого також є вільним та безкоштовним. А тому, вимогу з надання копії відомостей з ЄДРПОУ (управління статистики), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів просимо виключити з тендерної документації, або внести зміни до тендерної документації в яких зазначити: що перевірку відомостей з ЄДРПОУ здійснює Замовник самостійно, шляхом отримання інформації про Учасника у відкритому доступі до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. З повагою, потенційний учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2018 11:59
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовник в тендерній документації, окрім кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст. 16 Закону, має право встановити й інші умови (вимоги), які не суперечать чинному законодавству.
У зв’язку з чим, Замовник в розділі ІІІ Додатку №2 до тендерної документації визначив перелік документів та інформації, які вважає за необхідне щоб були подані учасником у складі тендерної пропозиції. Зокрема, п. 2 розділу ІІІ Додатку №2 до тендерної документації вимагається від учасника подати у складі своєї пропозиції копію відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів.
Вказаний документ - «Відомості з ЄДРПОУ» надається відповідно до наступних нормативно-правових актів: Закону України «Про державну статистику» від 17.09.1992 № 2614-XII (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» від 22.01.1996 № 118 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі» від 08.11.2000 № 1659 (зі змінами), «Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», затвердженого наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, зареєстрованого в Мін’юсті України 15.12.2005 за № 509/11789 (зі змінами).
Аналіз вказаних нормативних актів свідчить, що відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) хоча і є відкритими і загальнодоступними, однак не перебувають у вільному доступі, оскільки даний реєстр, розпорядником якого є Держстат України, на сьогоднішній день не передбачає вільний доступ користувачів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Форест-Д 379 164,00
UAH з ПДВ
375 542,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЫЙ ДОМ "ТЕХНИКС" 384 076,80
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 13:32
Про невнесення до ЄДР.PDF
10 грудня 2018 13:32
Тендерна пропозиція.PDF
01 грудня 2018 22:54
35 - Лист-відгук.pdf
01 грудня 2018 22:54
30 - Проект договору.PDF
01 грудня 2018 22:54
28 - Копія ІНН.PDF
01 грудня 2018 22:54
27 - Копія паспорту.PDF
01 грудня 2018 22:54
20 - Про банкрутство.pdf
01 грудня 2018 22:54
19 - Про несудимість.pdf
01 грудня 2018 22:53
13 - Довідка з банку.pdf
01 грудня 2018 22:53
12 - Про захист довкілля.pdf
01 грудня 2018 22:53
09 - Відомості з ЄДРПОУ.PDF
01 грудня 2018 22:53
06 - Копія Статуту.PDF
01 грудня 2018 22:53
Реєстр докуметів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Форест-Д

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЫЙ ДОМ "ТЕХНИКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Форест-Д
#33325242
Переможець 375 542,40
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Форест-Д
#33325242
375 542,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:28
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:23
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 14:57
Договір про закупівлю укладений
19 грудня 2018 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 375 542,40
UAH (в тому числі ПДВ 62 590,40 UAH)