Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигази цивільні в спеціальній комплектації (панорамна маска з комбінованим фільтром)
Очікувана вартість
1 897 500,00 UAH
UA-2018-11-16-000083-a ● e2964b38f467437b9d5b559437e016d4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна (048)727-27-60 ntvm1@zhd.tened.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 08:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 897 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 897,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 шт
Протигаз цивільний в спеціальній комплектації (панорамна маска з комбінованим фільтром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2018 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2018 15:54 |
3.1 Проект договору.doc | |
29 листопада 2018 15:54 |
3 ТД Протигази.doc | |
29 листопада 2018 15:54 |
3.1 Протокол щодо внесення змін 1.doc |
29 листопада 2018 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2018 15:54 |
3.1 Проект договору.doc
|
|||
29 листопада 2018 15:54 |
3 ТД Протигази.doc
|
|||
29 листопада 2018 15:54 |
3.1 Протокол щодо внесення змін 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-16-000083-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "НПП "Защита Украины", Код ЄДРПОУ:35738706
Дата подання: 26 грудня 2018 15:42
Скарга на дії Замовника.
Згідно даного протоколу, замовником було прийнято рішення про укладання договору з компанією ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» (ЄДРПОУ 22362867).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси на неупереджений розгляд, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п/п 4 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД) замовник вимагав «Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або його частини». Учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» надано документ «Висновок ДержСЕС протигаз СМ-6 СВЦ.pdf», що надано на «Протигази фільтрувальні типу СМ-6, СМ-6S…..). Виробником у даному висновку вказано тільки Gumarny Zubri a.s., Чехія.
Проте учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» заявлено, що виробник Gumarny Zubri a.s., Чехія виробляє тільки маски, а фільтри виробляються іншим виробником – Avec Chem s.r.o.(вказано у тендерній пропозиції). Враховуючи вищевказане можна зробити однозначний висновок, що Висновок «ДержСЕС протигаз СМ-6 СВЦ.pdf» видано тільки на маски, а не на готовий виріб, оскільки виробник іншої частини виробу Avec Chem s.r.o. не фігурує у висновку. Отже учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» не виконано вимогу п/п 4 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД), оскільки надано висновок тільки на одну частину виробу.
Згідно п/п 3 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД) замовник вимагав «На кожне найменування продукції (від кожного виробника), запропонованої до постачання, надати зразки(-ок) документів виробника, що підтверджують якість та походження партії або одиниці продукції та будуть надаватися при поставці (паспорт та/або сертифікат якості або подібне). Викладенні технічні характеристики в наданих зразках(-ку) повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку №2.» У вимогах до предмета закупівлі вказано, що дата виготовлення продукції – не раніше 2018 року. Надані учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» на виконання вищезазначеного пункту файли «Сертифікат якості виробника СМ-6 СВЦ.pdf» та «Декларація якості виробника NBC-3SL M.pdf» датовані 2017 роком, що не відповідає вимогам ТД.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України та Замовника, що в пункті 4.4 розділу І ТД вказано, що «Термін поставки товарів До 31.12.2018.». Враховуючи наданий законом строк на подання скарг, що складає 10 днів від дня публікації наміру укласти договір. 28 грудня спливає строк на оскарження, договір може бути укладений не раніше 29 грудня. 30 та 31 грудня – вихідні. Отже умови ТД не можуть бути виконані, що є недоліком, що не може бути виправлений.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр», адже пропозиція ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та наведеною нами інформацією.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення прав Скаржника на неупереджену оцінку, оскільки пропозиція інших учасників оцінювалась у спосіб, відмінний від способу оцінки пропозиції скаржника, а саме - упереджено. Також обрання переможцем ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» замовник порушив вимоги ТД та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якого пропозиція, що не відповідає вимогам ТД, має бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» та скасувати рішення про намір укласти договір із ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр».
4. Враховуючи вищевикладене, зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги .
Розгорнути
Згорнути
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси на неупереджений розгляд, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п/п 4 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД) замовник вимагав «Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або його частини». Учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» надано документ «Висновок ДержСЕС протигаз СМ-6 СВЦ.pdf», що надано на «Протигази фільтрувальні типу СМ-6, СМ-6S…..). Виробником у даному висновку вказано тільки Gumarny Zubri a.s., Чехія.
Проте учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» заявлено, що виробник Gumarny Zubri a.s., Чехія виробляє тільки маски, а фільтри виробляються іншим виробником – Avec Chem s.r.o.(вказано у тендерній пропозиції). Враховуючи вищевказане можна зробити однозначний висновок, що Висновок «ДержСЕС протигаз СМ-6 СВЦ.pdf» видано тільки на маски, а не на готовий виріб, оскільки виробник іншої частини виробу Avec Chem s.r.o. не фігурує у висновку. Отже учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» не виконано вимогу п/п 4 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД), оскільки надано висновок тільки на одну частину виробу.
Згідно п/п 3 п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації(ТД) замовник вимагав «На кожне найменування продукції (від кожного виробника), запропонованої до постачання, надати зразки(-ок) документів виробника, що підтверджують якість та походження партії або одиниці продукції та будуть надаватися при поставці (паспорт та/або сертифікат якості або подібне). Викладенні технічні характеристики в наданих зразках(-ку) повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку №2.» У вимогах до предмета закупівлі вказано, що дата виготовлення продукції – не раніше 2018 року. Надані учасником ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» на виконання вищезазначеного пункту файли «Сертифікат якості виробника СМ-6 СВЦ.pdf» та «Декларація якості виробника NBC-3SL M.pdf» датовані 2017 роком, що не відповідає вимогам ТД.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України та Замовника, що в пункті 4.4 розділу І ТД вказано, що «Термін поставки товарів До 31.12.2018.». Враховуючи наданий законом строк на подання скарг, що складає 10 днів від дня публікації наміру укласти договір. 28 грудня спливає строк на оскарження, договір може бути укладений не раніше 29 грудня. 30 та 31 грудня – вихідні. Отже умови ТД не можуть бути виконані, що є недоліком, що не може бути виправлений.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр», адже пропозиція ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та наведеною нами інформацією.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення прав Скаржника на неупереджену оцінку, оскільки пропозиція інших учасників оцінювалась у спосіб, відмінний від способу оцінки пропозиції скаржника, а саме - упереджено. Також обрання переможцем ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» замовник порушив вимоги ТД та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якого пропозиція, що не відповідає вимогам ТД, має бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» та скасувати рішення про намір укласти договір із ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр».
4. Враховуючи вищевикладене, зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги .
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 16:14
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу на дії Замовника по процедурі № 3166219 №UA-2018-11-16-000083-a, на закупівлю протигазів цивільних в спеціальній комплектації (панорамна маска з комбінованим фільтром) (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 27.12.2018 №НХ-12/10313).
На вимогу № UA-2018-11-16-000083-a, повідомляємо:
Щодо висновку ДСЕЕ:
- відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся за роз`ясненням комплектації протигазу СМ-6S до уповноваженого органу, який надав висновок ДСЕЕ, а саме: «Лабораторії промислової токсикології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького». Було отримано відповідь, що об`єктом державної санітарної-епідеміологічної експертизи, за результатами якої виданий Висновок санітарної-епідеміологічної експертизи від 04.04.2018р. №602-123-20-3/14912. був протигаз фільтрувальний типу СМ-6S у комплектності лицьова частина СМ-6S та фільтр NBC-3/SL M.
Щодо зразків документів виробника:
- відповідно до пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає зразки документів, для підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі до нормативно-технічних вимог та технічних вимог вказаних у Додатку №2 тендерної документації. Учасником ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» у довідці «Дані про продукцію» зазначено, що рік виготовлення продукції – 2018рік. Також повідомляємо, що продукція, яка виготовлена раніш 2018 року, буде вважатися невідповідною вимогам Замовника, не буде прийматися складом та буде забракована.
Щодо строку оскарження:
- відповідно до п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» «…З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Враховуюче вищевказане, та те що намір про укладання договору з учасником ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» було оприлюднене 17.12.2018р – перша можлива дата укладання договору 28.11.2018.
Таким чином, договір може бути виконано до 29.12.2018р. включно.
На вимогу № UA-2018-11-16-000083-a, повідомляємо:
Щодо висновку ДСЕЕ:
- відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся за роз`ясненням комплектації протигазу СМ-6S до уповноваженого органу, який надав висновок ДСЕЕ, а саме: «Лабораторії промислової токсикології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького». Було отримано відповідь, що об`єктом державної санітарної-епідеміологічної експертизи, за результатами якої виданий Висновок санітарної-епідеміологічної експертизи від 04.04.2018р. №602-123-20-3/14912. був протигаз фільтрувальний типу СМ-6S у комплектності лицьова частина СМ-6S та фільтр NBC-3/SL M.
Щодо зразків документів виробника:
- відповідно до пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає зразки документів, для підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі до нормативно-технічних вимог та технічних вимог вказаних у Додатку №2 тендерної документації. Учасником ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» у довідці «Дані про продукцію» зазначено, що рік виготовлення продукції – 2018рік. Також повідомляємо, що продукція, яка виготовлена раніш 2018 року, буде вважатися невідповідною вимогам Замовника, не буде прийматися складом та буде забракована.
Щодо строку оскарження:
- відповідно до п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» «…З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Враховуюче вищевказане, та те що намір про укладання договору з учасником ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» було оприлюднене 17.12.2018р – перша можлива дата укладання договору 28.11.2018.
Таким чином, договір може бути виконано до 29.12.2018р. включно.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-16-000083-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ООО "НПП "Защита Украины", Код ЄДРПОУ:35738706
Дата подання: 27 грудня 2018 11:14
Дата подання: 27 грудня 2018 11:14
скарга
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр» та скасувати рішення про намір укласти договір із ПП «НВПП Спаринг-Віст Центр».
4. Враховуючи вищевикладене, зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2018 18:03
Рішення від 29.12.2018 № 13321.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:03
Рішення від 18.01.2019 № 583.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 17:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ООО "НПП "Защита Украины" |
1 768 800,00
UAH
|
1 759 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Кубісбау" |
1 897 000,00
UAH
|
1 760 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" |
1 894 200,00
UAH
|
1 894 200,00
UAH
|
Документи |
ТОВ НАУКОВО-СЕРВІСНА ФІРМА "ОТАВА" |
1 897 500,00
UAH
|
1 897 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "НПП "Защита Украины" #35738706 |
Відхилено |
1 759 000,00
UAH
|
14 грудня 2018 08:40
|
ТОВ "Кубісбау" #38577299 |
Відхилено |
1 760 000,00
UAH
|
14 грудня 2018 08:43
|
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" #22362867 |
Переможець |
1 894 200,00
UAH
|
17 грудня 2018 15:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 січня 2019 10:16 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до пп.2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
03 січня 2019 10:16
|
8.1 Протокол розгляду відміна.doc |