Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оргтехніка (ДБ)
Очікувана вартість
16 320,00 UAH
UA-2018-11-16-000045-b 75422108bb004a0c9a70d630fa6aa793
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ариштович Ольга Дмитрівна

+380685063820 brus_vorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ ОКОЗСМС Брусилівської РДА
Код ЄДРПОУ: 41430180
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, 16
Контактна особа: Ариштович Ольга Дмитрівна
+380685063820
brus_vorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 09:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 09:09
Очікувана вартість: 16 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Оргтехніка (ДБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, смт Брусилів, вул Митрополита Іларіона 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 09:04
Проект договору.doc
16 листопада 2018 09:04
Цінова пропозиція.docx
16 листопада 2018 09:04
Технічна специфікація.docx
16 листопада 2018 09:04
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 01:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій