Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

газ природний
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2018-11-15-004055-a 48e9d69cdedf4ff695613d46377b53b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Гержан

+380996587469 mihalivskasr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МАШІВСЬКОГО РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 41771699
Місцезнаходження: 39443, Україна , Полтавська обл., Машівський район, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, 17
Контактна особа: Марина Гержан
+380996587469
mihalivskasr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2018 14:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:57
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234700 метр кубічний
газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, Машівський район, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, 17 та заклади підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 23:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_6.docx
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_2.docx
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_3.docx
15 листопада 2018 23:33
ТД.doc
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_5.docx
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_4.docx
15 листопада 2018 23:33
ДОДАТОК_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000030 ● f499a748e1624fa3a40100dcc42c8f75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 18:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.02.2019 № 12
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.02.2019 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-11-15-004055-a 15.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-05 13:24:01

Надання пояснень на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Відповідно до абз. 2 частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до викладеного Замовник надає пояснення на запит щодо процедури закупівлі по предмету «09120000-6 — Газове паливо (Газ природний) за номером ID: UA-2018-11-15-004055-a.
Щодо питання першого. Відповідно до абз. 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи, що Замовник не має права заключати договір з підприємством щодо якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», «Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року " Про застосування Персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій )" (дане рішення Введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018), Замовник вирішив про це зазначити у тендерній документації.
Щодо питання другого інформація про подання учасником інформації про заборгованість із сплати податків і зборів в довільній формі зазначена у додатку 2 до тендерної документації. Інформація яка надається на вимогу пункту 3 додатку 3 а саме Копія довідки про взяття на облік платника податку (4-ОПП) (у разі відсутності надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку) використовується Замовником для підтвердження слів учасника на сайті Державна фіскальна служба України за посиланням в мережі інтернет https://cabinet.sfs.gov.ua/registers.
Також для уникнення непорозумінь тендерний комітет прийняв рішення розірвати договір із постачальником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та оголосити нову закупівлю по предмету «09120000-6 — Газове паливо (Газ природний) з урахуванням виявлених зауважень.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" 2 241 854,40
UAH з ПДВ
2 241 854,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 2 450 268,00
UAH з ПДВ
2 437 594,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ 2 450 268,00
UAH з ПДВ
2 437 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮГ-ГАЗ 2 579 822,40
UAH з ПДВ
2 440 875,31
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 2 605 170,00
UAH з ПДВ
2 575 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 3 027 630,00
UAH з ПДВ
3 027 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2018 12:18
Електронний підпис
01 грудня 2018 12:17
7б Протокол зборів.PDF
01 грудня 2018 12:17
7а Наказ на директора.pdf
01 грудня 2018 12:17
7 Про уповноваженого.pdf
01 грудня 2018 12:17
57 Специфікація.pdf
01 грудня 2018 12:17
54 Банкрутство.PDF
01 грудня 2018 12:17
52 Істотні умови.pdf
01 грудня 2018 12:17
48 Витяг завірений.PDF
01 грудня 2018 12:16
45 Статут.PDF
01 грудня 2018 12:16
41 проект договору..pdf
01 грудня 2018 12:16
38 Статистика.pdf
01 грудня 2018 12:16
3 Договір суборенди.PDF
01 грудня 2018 12:16
16 ПДВ.PDF
01 грудня 2018 12:16
15 Виписка.pdf
01 грудня 2018 12:16
12 Довідка МВС 08.11.2018.PDF
01 грудня 2018 12:16
11 Про санкції.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 09:59
Електронний підпис
13 грудня 2018 09:58
Документи переможця.pdf
30 листопада 2018 12:49
Електронний підпис
30 листопада 2018 12:47
Технічні специфікації.pdf
30 листопада 2018 12:47
Статут.pdf
30 листопада 2018 12:47
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 12:47
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 12:47
Повноваження щодо підпису.pdf
30 листопада 2018 12:47
Лист-відгук СБУ.pdf
30 листопада 2018 12:47
Кваліфікаційні критерії.pdf
30 листопада 2018 12:47
Інші документи.pdf
30 листопада 2018 12:47
Відповідність ст. 17 Закону.pdf
30 листопада 2018 12:47
Відомості з ЄДРПОУ (16.11.18).pdf
30 листопада 2018 12:47
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2018 12:47
Витяг з ЄДР (08.11.18).pdf
30 листопада 2018 12:47
Виписка з ЄДР.pdf
30 листопада 2018 12:47
Антикорупційна програма.pdf

Публічні документи

01 грудня 2018 13:09
Електронний підпис
01 грудня 2018 13:07
29. Відгук Соф кол 03 2018.pdf
01 грудня 2018 13:07
26. Відгук від ВАЛТЕКС.pdf
01 грудня 2018 13:07
24. Дипломи працівників.pdf
01 грудня 2018 13:07
23. Витяг імпортер.pdf
01 грудня 2018 13:07
21. Лист про ліцензію.pdf
01 грудня 2018 13:07
20. Інші документи.pdf
01 грудня 2018 13:07
19. Гарантійний лист.pdf
01 грудня 2018 13:07
15. Виписка.pdf
01 грудня 2018 13:07
14. Витяг ЄДР.pdf
01 грудня 2018 13:07
13. 4 ОПП копія.pdf
01 грудня 2018 13:07
8. Працівники.pdf
01 грудня 2018 13:06
7. Наказ Мереніс.pdf
01 грудня 2018 13:06
6. Виписка Протокол 11.pdf
01 грудня 2018 13:06
4. Тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2018 13:06
3. Проект договору.pdf
01 грудня 2018 13:06
1. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:23
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:21
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 17:21
28 ПРоект договору.pdf
30 листопада 2018 17:21
26 Договір на зберігання.pdf
30 листопада 2018 17:21
17 Ресурсна довідка.pdf
30 листопада 2018 17:21
16 Тех характеристики.pdf
30 листопада 2018 17:21
15 Специфікація ціна.pdf
30 листопада 2018 17:21
10 Статут.pdf
30 листопада 2018 17:21
9 Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2018 17:21
6 Стаття 17.pdf
30 листопада 2018 17:21
5 Копія Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 листопада 2018 17:21
4 Договір Укрпошта12_57.pdf
30 листопада 2018 17:21
3 Договір КЕУ 64-2017040.pdf
30 листопада 2018 17:21
1 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:24
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:23
Сертифікат якості.pdf
30 листопада 2018 17:23
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 17:23
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 17:23
Постанова НКРЕКП.pdf
30 листопада 2018 17:23
Паспорт якості.pdf
30 листопада 2018 17:23
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2018 17:23
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
30 листопада 2018 17:23
Копія витягу з ЄДР.pdf
30 листопада 2018 17:23
Копія Виписки з ЄДР.pdf
30 листопада 2018 17:22
Відповідність ст.17.pdf
30 листопада 2018 17:22
Відомості ЄДРПОУ.PDF
30 листопада 2018 17:22
Відгуки від замовників.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 13:09
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:09
Статут.pdf
30 листопада 2018 13:08
Сертифікати якості.pdf
30 листопада 2018 13:08
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 13:08
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 13:08
Наказ №4 про призначення.pdf
30 листопада 2018 13:08
Істотні умови.pdf
30 листопада 2018 13:08
Згода з проектом.pdf
30 листопада 2018 13:08
Договір оренди+дод.угода.pdf
30 листопада 2018 13:08
Договір зберігання.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка-роз'яснення.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка ч.2 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка про обладнання.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка про ліцензію.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Довідка п.1 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Гарантійний лист щодо ціни.pdf
30 листопада 2018 13:08
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
30 листопада 2018 13:08
Відсутність підстав ст.17.pdf
30 листопада 2018 13:08
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2018 13:08
Витяг ПДВ згідно з ориг.pdf
30 листопада 2018 13:08
ВИТЯГ ЄДР 12.11.2018 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ

ТОВ ЮГ-ГАЗ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"
#38983870
Відхилено 2 241 854,40
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 15:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Переможець 2 437 594,20
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 15:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 грудня 2018 15:30
Електронний підпис
11 грудня 2018 15:25
протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
11 грудня 2018 15:33
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
2 437 594,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
11 грудня 2018 15:33
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:46
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 15:34
File0001.PDF укладений
10 січня 2019 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 679 419,46
UAH (в тому числі ПДВ 279 903,24 UAH)