Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт спального корпусу № 1 (літ.А), вставки між спальними корпусами (літ.А1), клубу (літ.В), їдальні (літ.Г), огорожі (літ. № 1-5), танцювальної площадки (літ. IV, тенісного корту (літ. V) без зміни геометричних розмірів та фундаментів на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
62 096 318,00 UAH
UA-2018-11-15-003519-a c1db729f41bf4caa92c3ea9d36dd80eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цвєткова Марина Вячеславівна

380974352315 PuschaVodicaMVS@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр "Пуща-Водиця" МВС України
Код ЄДРПОУ: 08806754
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київ обл., Київ, вул. Миколи Юнкерова, 48
Контактна особа: Цвєткова Марина Вячеславівна
380974352315
PuschaVodicaMVS@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 12:14
Очікувана вартість: 62 096 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620 963,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт спального корпусу № 1 (літ.А), вставки між спальними корпусами (літ.А1), клубу (літ.В), їдальні (літ.Г), огорожі (літ. № 1-5), танцювальної площадки (літ. IV, тенісного корту (літ. V) без зміни геометричних розмірів та фундаментів на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт спального корпусу № 1 (літ.А), вставки між спальними корпусами (літ.А1), клубу (літ.В), їдальні (літ.Г), огорожі (літ. № 1-5), танцювальної площадки (літ. IV, тенісного корту (літ. V) без зміни геометричних розмірів та фундаментів на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Юнкерова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:43
Додаток 3.pdf
15 листопада 2018 17:43
Додаток 4.pdf
15 листопада 2018 17:43
Додаток 2.pdf
15 листопада 2018 17:43
Додаток 5.pdf
15 листопада 2018 17:43
Додаток 7.pdf
15 листопада 2018 17:43
Додаток 8.pdf
15 листопада 2018 17:42
Додаток 1.pdf
15 листопада 2018 17:42
Додаток 6.pdf
15 листопада 2018 17:10
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Авеню-Буд" 61 965 755,00
UAH з ПДВ
61 965 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІК" 62 052 325,00
UAH з ПДВ
62 052 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2018 13:22
Електронний підпис
01 грудня 2018 13:18
Додаток 5.pdf
01 грудня 2018 13:18
436.bdcu
01 грудня 2018 13:17
Дефектний акт.pdf
01 грудня 2018 13:16
Довідка банкрутство.pdf
01 грудня 2018 13:16
Довідка не платник ПДВ.pdf
01 грудня 2018 13:15
Довідка субпідрядники.pdf
01 грудня 2018 13:15
Довіреність Мячиков.pdf
01 грудня 2018 13:15
Договір підряду.pdf
01 грудня 2018 13:14
Договірна ціна.pdf
01 грудня 2018 13:14
Додаток 8 мат база.pdf
01 грудня 2018 13:14
Додаток 8 працівники.pdf
01 грудня 2018 13:14
Календарний план.pdf
01 грудня 2018 13:13
Накази люди.pdf
01 грудня 2018 13:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 15:45
довідка 3.pdf
30 листопада 2018 15:45
довідка 4.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 5.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 6.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 7.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 8.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 9.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 10.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 11.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка 12.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка про обладнання.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка про працівників.pdf
30 листопада 2018 15:44
Договірна ціна.pdf
30 листопада 2018 15:43
Договор підряду.pdf
30 листопада 2018 15:42
ліцензія.pdf
30 листопада 2018 15:42
наказ.pdf
30 листопада 2018 15:42
НИК.rar
30 листопада 2018 15:42
реестр док-тов.pdf
30 листопада 2018 15:42
рішення.pdf
30 листопада 2018 15:42
Статут.pdf
30 листопада 2018 15:41
тенд. пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Авеню-Буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
Переможець 61 965 755,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
61 965 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:21
Д134(9).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:30
ДУ №8-134.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 17:43
Д 134.pdf зміни до договору
30 липня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:27
додаткова угода 6 до договору 134.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 22:09
Дод угода 134 (5).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 22:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:44
Дод.угода до 134 договору.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 16:20
Додаткова угода №3 до дог 134.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 16:49
Додаткова угода №2 до дог 134.pdf зміни до договору
01 липня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 13:16
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 13:13
д уг №1 до дог 134.pdf зміни до договору
05 березня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 09:46
ЛК 2-1-1 на загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-4-1 на загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-4-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-1-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-3-1 на загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-2-2 на водопровід та каналізацію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-3-2 водопровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-3-3 на вентиляцію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-1-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-2-1 на загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-3-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-3-2 на водопровід та каналізацію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-2-4 на опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-6-1 на тенісний корт.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-1-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-3-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 7-1-1 на огорожу.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-1-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-5-1 на танцювальну площадку.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-2-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-4-4 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-2-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-2-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-3-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-5-1 на танцювальну площадку.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-2-2 водопровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-3-4 на опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-3-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-1-2 на водопровід та каналізацію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-6-1 на тенісний корт.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-4-3 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-1-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-4-2 водопровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-3-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-2-2 водпровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-4-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-1-6 сіляна кімната.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ЛК 2-1-3 на вентиляцію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ПВ 2-1-2 водопровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-4-2 водпровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:01
ДА 2-2-1 загальнобудівельні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ПВ 2-2-6 телефонізація, інтернет.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ПВ 2-2-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-3-2 водпровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-2-3 на вентиляцію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ПВ 2-1-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-4-2 на водопровід та каналізацію.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 7-1-1 на огорожу.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-1-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-2-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-4-3 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-4-3 на опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-2-6 телефонзацію, інтернет.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-6-1 на тенісний корт.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-1-4 на опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-1-6 сіляна кімната.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-4-4 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ЛК 2-3-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ПВ 2-2-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-3-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-5-1 на танцювальну площадку.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-2-6 телефонзацію, інтернет.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 7-1-1 на огорожу.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-3-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-3-4 опалення.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-4-4 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-1-6 сіляна кімната.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-1-2 водпровід та каналізація.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
план фінансування робіт.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-2-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-1-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-2-5 електромонтажні роботи.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
ДА 2-1-3 вентиляція.pdf укладений
18 грудня 2018 10:00
134.pdf укладений
17 грудня 2018 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 24.1.1 та п. 24.1.7 Договору та викласти його в новій редакції. Додаток №1 та Додаток №7 до договору додаються
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 24.1.1 Договору та викласти його в новій редакції. Додаток №1 до договору додається
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями від 25.12.2015 року №922-VIII, пункту 16.1 та пункту 16.2 Договору Підряду, в зв’язку з тим що виникли додаткові роботи, що викладені у Договорі Підряду ДСТУ БД1.1.-1:2013 від 23.12.2019 року №135 «Капітальний ремонт спального корпусу № 1 (літ. А), вставки між спальними корпусами (літ.А1), клубу (літ. В), їдальні (літ. Г), огорожі (літ. № 1-5), танцювальної площадки (літ. IV), тенісного корту (літ. V) без зміни геометричних розмірів та фундаментів на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48. Коригування», та без виконання яких неможливо виконати роботи по Договору Підряду від 17.12.2018 року №134
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про внесення змін до деяких законодавчих актів України,спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірної хвороби( COVID-19) від 17.03.2020 року, № 530-ІХ,частини другої статті 141 Закону України " Про торгово -промислові палати в Україні"їз змінами та доповненнями від 02.12.1997 року. № 671/97-ВР в зв"язку з несприятливими погодними умовами , та виникнення форс-мажорних обставин.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ « Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 11.03.2020 року №211 із змінами та доповненнями внесеними Постановою КМУ від 16.03.2020 року №215, пункту 7 розділу I Закону України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року №530-IX з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року на усій території України введено карантин. 25.03.2020 року на засіданні КМУ було прийнято рішення продовжити карантин та ввести режим надзвичайної ситуації по всій території України до 24.04.2020 року, Постанови КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постановою КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постанова КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, № 956 від 13.10.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML