Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони КУ обласна лікарня на 2019 рік
Очікувана вартість
232 620,00 UAH
UA-2018-11-15-003289-a 308044c91d3d4c10a573420df9b04b5d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 232 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 163,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Послуги з охорони КУ обласна лікарня на 2019 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 16:25
протокол відповіді на запитання 3.pdf
19 листопада 2018 16:40
протокол відповіді на запитання 2.pdf
16 листопада 2018 12:07
протокол відповіді на запитання.pdf
15 листопада 2018 16:41
додаток 6.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 5.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 4.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 3.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 2.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 1.doc
15 листопада 2018 16:41
ТД.doc
15 листопада 2018 16:41
протокол затвердження ТД.pdf
20 листопада 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 16:25
протокол відповіді на запитання 3.pdf
19 листопада 2018 16:40
протокол відповіді на запитання 2.pdf
16 листопада 2018 12:07
протокол відповіді на запитання.pdf
15 листопада 2018 16:41
додаток 6.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 5.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 4.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 3.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 2.doc
15 листопада 2018 16:41
додаток 1.doc
15 листопада 2018 16:41
ТД.doc
15 листопада 2018 16:41
протокол затвердження ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог
Дата подання: 15 листопада 2018 17:38
Дата відповіді: 16 листопада 2018 12:06
Доброго дня! Просимо повідомити кількість постів що плануються для охорони поліклініки та кількість постів що плануються по охороні території лікарні, а також повідоми кількість охоронців які повинні заступити на охорону по кожному посту в добу. Дякую.
Відповідь: Для збереження будівель та майна лікарні потрібно мати відповідну охорону в кількості 8 чоловік:
- 2 чол. - для охорони поліклініки (пост обладнано відеоспостереженням) (один пост: поліклініка; для охорони потрібен 1 охоронець (чергування через день)).
- 6 чол. - для охорони території лікарні (один пост: в’їзд на територію Лікарні; для охорони потрібно 2 охоронця (чергування доба через дві)).
Обов'язки охорони включають:
- охорона поліклініки з 1630 до 800 год. наступного дня, вихідні та святкові дні цілодобово (для охорони поліклініки потрібен 1 охоронець (чергування через день));
- охорона території обласної лікарні з 0800 до 0800 год. наступного дня.
Охорона території здійснюється шляхом обходу території за погодженим з адміністрацією лікарні графіком.
Особовий склад, який безпосередньо несе службу на постах, повинен бути забезпечений:
- спецодягом,
- засобами зв'язку,
- газовими балончиками,
- гумовими кийками.
Та в разі необхідності забезпечити особовий склад травматичною зброєю.
щодо бюджету закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2018 15:23
Дата відповіді: 19 листопада 2018 16:38
Доброго дня! Дякуємо за розяснення, але враховуючи викладене вбачається, що 1 цілодобовий пост в лікарні з двома охоронниками на рік - це 17 520 годин. Проведемо розрахунок вартості 1 години охорони: 232 620,00 грн. (бюджет закупівлі) розділити на 17 520 год. = 13,27 грн. за годину охорони, і цей розрахунок зроблено без врахування ще одного поста в поліклініці, що призведе до ще меншої вартості однієї години охорони (приблизно 9,6 грн.). Відповідно до ЗУ "Про державний бюджет України на 2018 " мінімальна заробітна плата в погодиному розмірі становить 22,41 грн., до 31.12.2018. Проектом ЗУ "Про державний бюджет України на 2019 "мінімальна заробітна плата в погодиному розмірі буде становити з 01.01.2019 - 25.13 грн. Прошу надати відповідь чому закладена замовником вартість однієї години охорони суперечить законодавчо встановленій вартості такої години охорони. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі - Лікарня), як Замовник за цією закупівлею, фінансується за рахунок публічних бюджетних коштів. Лікарня через вимоги бюджетного законодавства при реалізації повноважень Замовника може брати на себе тільки ті договірні зобов'язання, що підкріплені бюджетними призначеннями за відповідними напрямками (статтями витрат). На 2019 рік бюджетні призначення на охорону лікарні планувались в розмірі 232620,00 грн. (двісті тридцять дві тисячі шістсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ. Таким чином, Лікарня оголосила дану закупівлю в межах бюджетних призначень.
Окрім того, слід зазначити, що в даному випадку Замовник має намір придбати послугу. Згідно зі ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Статтею 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, Замовник не має повноважень на проведення розрахунків собівартості надання послуг певним потенційним Виконавцем, в т.ч. розрахунків чисельності працівників, графіків їх роботи, логістики, податкового навантаження тощо.
Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 17:12
Дата відповіді: 20 листопада 2018 16:19
Ви закуповуєте 1 цілодобовий пост та 1 пост за графіком вихідні та святкові з 16:30 до 08.00. Все вірно?
Відповідь: Один пост для охорони поліклініки (пост обладнано відеоспостереженням): один охоронець (чергування через день з 1630 до 800 год. наступного дня, вихідні та святкові дні - цілодобово). Другий пост для охорони території лікарні: 2 охоронця (чергування доба через дві)
Щодо довідки
Дата подання: 19 листопада 2018 17:19
Дата відповіді: 20 листопада 2018 16:20
У Вас зазначена вимога: Оригінал довідки з ДПІ про відсутність заборгованості зі сплати обов’язкових податків, зборів та платежів, дійсну на дату розкриття, або більш пізню дату та надану у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (надає переможець торгів). Але дана вимога Заокном висувається до переможця торгів, а не до учасників (згідно статті 17 ЗУ). Виходить учасникам на етапі пропозиції потрібно надати дану довідку, а через декілька днів Переможцю знов потрібно брати її в податкових органах. Тому дана вимога порушує законодавство та не є раціональною з точки зору процедури отримання. Тому просимо дану вимогу віднести лише до Переможця, та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку 3 до тендерної документації написано: «II. Підтвердження сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством:
1. Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості зі сплати обов’язкових податків, зборів та платежів (надають всі учасники процедури закупівлі).
2. Оригінал довідки з ДПІ про відсутність заборгованості зі сплати обов’язкових податків, зборів та платежів, дійсну на дату розкриття, або більш пізню дату та надану у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (надає переможець торгів).»
Щодо обсягу
Дата подання: 19 листопада 2018 17:24
Дата відповіді: 20 листопада 2018 16:21
На кожному пості стоїть по 1 особі? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Один пост для охорони поліклініки (пост обладнано відеоспостереженням): 1 (один) охоронець (чергування через день з 1630 до 800 год. наступного дня, вихідні та святкові дні - цілодобово).
Другий пост для охорони території лікарні: 2 (два) охоронця (чергування доба через дві).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 229 110,70
UAH з ПДВ
229 110,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 17:36
Реєстр.pdf
30 листопада 2018 17:36
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СБ ШЕРИФ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 листопада 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій