Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина( паливна деревина) ДК 021:2015-03410000
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-11-15-003234-a d44fa2f1c4fd4eb3aacbc958218708d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гаврилюк

+380676066081 gavalla@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41411215
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1
Контактна особа: Алла Гаврилюк
+380676066081
gavalla@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 12:13
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2640 метр кубічний
Деревина (паливна деревина) ДК 021:2015-03410000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 16:37
ТД деревина.doc
15 листопада 2018 16:37
ТЗ Додаток 1.docx
15 листопада 2018 16:37
Додаток 2.docx
15 листопада 2018 16:37
Додаток 3.docx
15 листопада 2018 16:37
Договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-14-000018 ● 2d06525bde4541c6855da3c391fdce42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2018-11-15-003234-а від 15.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-21 17:08:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-15-003234-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-28 11:35:32

Відділ освіти,молоді та спорту Олевської міської ради надає інформацію план опрелюднений в системі електронних закупівель UA-P-2018-12-26-001592-b

Відділ освіти,молоді та спорту Олевської міської ради надає інформацію план опрелюднений в системі електронних закупівель UA-P-2018-12-26-001592-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вважаємо, що дії тендерного комітету Відділу правомірними щодо визнання переможця торгів під час проведення державних закупівель , які суттєво не вплинули на мету та результат проведення таких закупівель, однак при цьому забезпечено належні умови для навчання дошкільнят та школярів час 2017-2018 опалювального сезону та вжиття оперативних заходів щодо підготовки до нового 2018-2019 опалювального сезону в закладах освіти територіальної громади.

2019-01-14 12:34:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" 359 802,00
UAH з ПДВ
359 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Білокоровицький лісгосп 359 802,00
UAH з ПДВ
359 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 15:58
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:57
установчі.zip
30 листопада 2018 15:57
Статут.rar
30 листопада 2018 15:57
Істотні умови договору.7z
30 листопада 2018 15:57
Довідки.zip
30 листопада 2018 15:57
Довідка про наявні рахунки.PDF
30 листопада 2018 15:57
ГОСТ.7z
30 листопада 2018 15:56
Витяг банкрутство 2018.11.30.pdf
30 листопада 2018 15:56
Аналогічний договір.zip
30 листопада 2018 15:56
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС"

ДП Білокоровицький лісгосп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС"
#05418483
Відхилено 359 802,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 12:15
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
Переможець 359 802,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 12:18

Документи

04 грудня 2018 12:15
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:14
протокол оцінки.pdf

Документи

04 грудня 2018 12:18
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:16
протокол оцінки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
359 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 12:18
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:16
протокол оцінки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 08:59
звіт про викконання.pdf укладений
23 січня 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:07
додаткова 1 до 12.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:43
договір 12 дрова.pdf укладений
17 грудня 2018 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): проведення закупівлі на початок наступного року, не більше 20% суми, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 359 802,00
UAH з ПДВ