Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Гаврилюк +380676066081 gavalla@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 12:13 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 16:37 |
ТД деревина.doc | |
15 листопада 2018 16:37 |
ТЗ Додаток 1.docx | |
15 листопада 2018 16:37 |
Додаток 2.docx | |
15 листопада 2018 16:37 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2018 16:37 |
Договір.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-14-000018 ● 2d06525bde4541c6855da3c391fdce42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2018 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2018-11-15-003234-а від 15.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-21 17:08:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-15-003234-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-28 11:35:32
Відділ освіти,молоді та спорту Олевської міської ради надає інформацію план опрелюднений в системі електронних закупівель UA-P-2018-12-26-001592-b
Відділ освіти,молоді та спорту Олевської міської ради надає інформацію план опрелюднений в системі електронних закупівель UA-P-2018-12-26-001592-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вважаємо, що дії тендерного комітету Відділу правомірними щодо визнання переможця торгів під час проведення державних закупівель , які суттєво не вплинули на мету та результат проведення таких закупівель, однак при цьому забезпечено належні умови для навчання дошкільнят та школярів час 2017-2018 опалювального сезону та вжиття оперативних заходів щодо підготовки до нового 2018-2019 опалювального сезону в закладах освіти територіальної громади.
2019-01-14 12:34:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
359 802,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Білокоровицький лісгосп |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
359 802,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" #05418483 |
Відхилено |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 12:15
|
ДП Білокоровицький лісгосп #00991798 |
Переможець |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2019 08:59
|
звіт про викконання.pdf | укладений |
23 січня 2019 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 16:07
|
додаткова 1 до 12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 16:43
|
договір 12 дрова.pdf | укладений |
17 грудня 2018 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | проведення закупівлі на початок наступного року, не більше 20% суми, визначеної у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |