Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо фізичної охорони
Очікувана вартість
404 624,00 UAH
UA-2018-11-15-002917-a 7e4236d6b98242d19187b0a61f9984aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євдощенко Олена Сергіївна

380577253296 kieconom@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459151
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 55
Контактна особа: Євдощенко Олена Сергіївна
380577253296
kieconom@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 15:21
Очікувана вартість: 404 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 046,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чернишевська, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 16:04
Додаток 1.docx
15 листопада 2018 16:03
Додаток 2.docx
15 листопада 2018 16:02
Т.Д..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 листопада 2018 16:35
Дата відповіді: 26 листопада 2018 12:29
Згідно вимог "п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Тендерної документації Замовник вимагає надати копії документів про зарахування на баланс службового собаки, а саме – копія акту приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) та копії документів оформлених відповідно до вимог тендерної документації:- ветеринарний паспорт на службового собаку;- документ виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення проти сказу;- дипломи, підтверджуючі, що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або Кінологічних організаціях які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах;- реєстраційне свідоцтво службового собаки видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; АЛЕ у "п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовник не зазначає потребу використання собаки для охороних послуг. Просимо надати розяснення, щодо потреби надати підтверджуючі документи на використання собаки для охорони, якщо в технічних та якісних харкатеристиках не зазначається дана вимога. Просимо внести зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті другому частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII ( далі Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Ваші посилання стосовно того, що пункт шостий «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації Замовника не містить потребу використання собаки для охоронних послуг не відповідає дійсності, оскільки підпунктом 19 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації» визначено, що послуги надаються шляхом, в тому числі, але не виключно: «За власний рахунок за вимогою Замовника проведення заходів із залученням інструктора службового собаківництва з собакою, з метою запобігання незаконного перебування сторонніх осіб на території об’єкту, з метою протиправного заволодіння майном Замовника та/або виявлення сторонніх предметів, що можуть становити загрозу збереження цілісності об’єкта охорони, та/або життю та здоров’ю осіб».
Так, на виконання вимоги передбаченої пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», в підтвердження можливості виконання технічних вимог предмету закупівлі Замовником в пункті п’ятому «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації встановлений спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі й на службову собаку.
В зв’язку із зазначеним, Замовник вважає, що він має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення працівників учасника із службовою собакою належного рівня та підготовки.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а, отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" 395 000,00
UAH з ПДВ
361 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" 400 000,00
UAH з ПДВ
374 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 12:11
Документи_переможця
01 грудня 2018 17:50
Реєстр_документів.pdf
01 грудня 2018 17:50
Проект_договору.pdf
01 грудня 2018 17:50
Про_ліцензію.pdf
01 грудня 2018 17:50
Лист-згода.pdf
01 грудня 2018 17:50
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 грудня 2018 17:54
Цінова_пропозиція.pdf
01 грудня 2018 17:54
Проект-договору.pdf
01 грудня 2018 17:54
Повноваження-особи.pdf
01 грудня 2018 17:54
Перелік_документів.pdf
01 грудня 2018 17:54
Відповідність-статті17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
Переможець 361 950,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 11:12

Документи

07 грудня 2018 11:12
Електронний підпис
07 грудня 2018 11:06
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
361 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 11:12
Електронний підпис
07 грудня 2018 11:06
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 14:29
Договор.pdf укладений
26 грудня 2018 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 361 950,00
UAH