Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Ігор Кухарський +380965418233 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2018 11:09 |
Очікувана вартість: | 12 863 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 319,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2018 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2018 16:49 |
тендерна документація.docx | |
03 грудня 2018 16:49 |
Технічне завдання.docx | |
03 грудня 2018 16:49 |
Рішення про внесення змін.docx | |
23 листопада 2018 15:50 |
Рішення про внесення змін.docx | |
15 листопада 2018 15:28 |
проект договору.docx |
03 грудня 2018 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2018 16:49 |
тендерна документація.docx
|
||||||
03 грудня 2018 16:49 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
03 грудня 2018 16:49 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
23 листопада 2018 15:50 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
15 листопада 2018 15:28 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-23-000007 ● 8da3d643597d4345b6317fa06cc661eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2019 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2019 №160
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-15-002571-a 15.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо вимоги тендерної документації підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Також варто зазначити, що відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-04_1983-06 від 17.01.2019 замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником самостійно проведено перевірку відсутності інформації, що зазначена в п. 3,8,9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відкритих державних реєстрах, а отже замовником жодним чином не порушено законодавства про публічні закупівлі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. 2. Щодо пропозиції учасника З приводу неподання у складі тендерної документації додатку до ліцензії ПП «Львівелектросервіс», що залучалась учасником для виконання певного виду робіт, а саме монтаж зовнішніх та внутрішніх електромереж. Згідно п. 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури ліцензуванню підлягає діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність). Відповідно до експертного звіту №14-2388-18 від 05 листопада 2018 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), с.Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівський район – нове будівництво» клас наслідків (відповідальності) встановлено як СС1. Отже, роботи, які будуть виконуватись за даним об’єктом не підлягають ліцензуванню. А відтак подання копії ліцензії субпідрядної організації не в повному обсязі не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки такий документ не вимагається законодавством України. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Даним положенням не встановлено чіткого переліку, яких саме заходів із захисту довкілля повинен дотримуватись учасник. Замовник в тендерній документації передбачив лише декілька вищезазначених заходів, проте вимоги про надання довідки з відповідною інформацією не встановлено. Інформація про дотримання заходів із захисту довкілля подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. У складі тендерної пропозиції переможця торгів, а саме ТзОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» міститься документ, що передбачений замовником в ч. 6 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації та повністю відповідає встановленим вимогам. 3. Щодо внесення змін до договору Під час укладення додаткової угоди №2 від 23.01.2019 р. до договору № 27-12 від 27 грудня 2018 року замовником було допущено технічну (механічну ) помилку, а саме помилково визначено тип договірної ціни , як динамічна .Задля усунення порушення та розбіжностей у договорі замовником прийнято рішення про підписання додаткової угоди про приведення у відповідність даної умови договору. Також, хочемо зазначити що роботи виконувались на підставі генерального договору, згідно якого договірна ціна -тверда. А відтак вищезазначена помилка не несе за собою жодних наслідків.
2019-10-10 16:42:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА #42319009 |
Переможець |
12 862 848,48
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 10:17
|
додатковий договір 6.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2019 13:05
|
5-перша укр.буд.груп.pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 09:39
|
№4 до договору №27-12 від 27.12.2018 амбулаторія Пасіки-Зубрицькі.pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2019 16:08
|
Амбулаторія.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2019 16:03
|
Амбулаторія.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 11:12
|
додаток договору №2 договір 27-12.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2019 10:33
|
додатковий договір №1 до договору27-12 від27.12.2018р..pdf | зміни до договору |
23 січня 2019 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 17:08
|
договір амбулаторію.pdf | укладений |
27 грудня 2018 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Що попередня додаткова угода втратила чинність. Зміна фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти графік виконання робіт у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти графік виконання робіт у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування на 2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторони |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | №27-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |