Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), с.Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівський район – нове будівництво
Очікувана вартість
12 863 888,00 UAH
UA-2018-11-15-002571-a f747519efb46468298a69b020da0574a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 11:09
Очікувана вартість: 12 863 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 319,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти с.Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівський район, Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), с.Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівський район – нове будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 16:49
тендерна документація.docx
03 грудня 2018 16:49
Технічне завдання.docx
03 грудня 2018 16:49
Рішення про внесення змін.docx
23 листопада 2018 15:50
Рішення про внесення змін.docx
15 листопада 2018 15:28
проект договору.docx
03 грудня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 16:49
тендерна документація.docx
23 листопада 2018 15:50
тендерна документація.docx
15 листопада 2018 15:28
тендерна документація.docx
03 грудня 2018 16:49
Технічне завдання.docx
23 листопада 2018 15:50
Технічне завдання.docx
15 листопада 2018 15:28
Технічне завдання.docx
03 грудня 2018 16:49
Рішення про внесення змін.docx
23 листопада 2018 15:50
Рішення про внесення змін.docx
15 листопада 2018 15:28
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000007 ● 8da3d643597d4345b6317fa06cc661eb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 №160

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-15-002571-a 15.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо вимоги тендерної документації підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Також варто зазначити, що відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-04_1983-06 від 17.01.2019 замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником самостійно проведено перевірку відсутності інформації, що зазначена в п. 3,8,9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відкритих державних реєстрах, а отже замовником жодним чином не порушено законодавства про публічні закупівлі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. 2. Щодо пропозиції учасника З приводу неподання у складі тендерної документації додатку до ліцензії ПП «Львівелектросервіс», що залучалась учасником для виконання певного виду робіт, а саме монтаж зовнішніх та внутрішніх електромереж. Згідно п. 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури ліцензуванню підлягає діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність). Відповідно до експертного звіту №14-2388-18 від 05 листопада 2018 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), с.Пасіки-Зубрицькі, Пустомитівський район – нове будівництво» клас наслідків (відповідальності) встановлено як СС1. Отже, роботи, які будуть виконуватись за даним об’єктом не підлягають ліцензуванню. А відтак подання копії ліцензії субпідрядної організації не в повному обсязі не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки такий документ не вимагається законодавством України. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Даним положенням не встановлено чіткого переліку, яких саме заходів із захисту довкілля повинен дотримуватись учасник. Замовник в тендерній документації передбачив лише декілька вищезазначених заходів, проте вимоги про надання довідки з відповідною інформацією не встановлено. Інформація про дотримання заходів із захисту довкілля подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. У складі тендерної пропозиції переможця торгів, а саме ТзОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» міститься документ, що передбачений замовником в ч. 6 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації та повністю відповідає встановленим вимогам. 3. Щодо внесення змін до договору Під час укладення додаткової угоди №2 від 23.01.2019 р. до договору № 27-12 від 27 грудня 2018 року замовником було допущено технічну (механічну ) помилку, а саме помилково визначено тип договірної ціни , як динамічна .Задля усунення порушення та розбіжностей у договорі замовником прийнято рішення про підписання додаткової угоди про приведення у відповідність даної умови договору. Також, хочемо зазначити що роботи виконувались на підставі генерального договору, згідно якого договірна ціна -тверда. А відтак вищезазначена помилка не несе за собою жодних наслідків.

2019-10-10 16:42:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА 12 862 848,48
UAH з ПДВ
12 862 848,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХІДАГРОПРОМТРАНС 12 863 888,00
UAH з ПДВ
12 863 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 16:20
довідка МВС 001.jpg
14 грудня 2018 16:20
довідка з дфс 001.jpg
12 грудня 2018 15:20
цінова пропозиція 001.jpg
12 грудня 2018 15:20
кошторис3.pdf
12 грудня 2018 15:20
кошторис (2).pdf
12 грудня 2018 15:20
кошто
10 грудня 2018 11:23
юридичка.pdf
10 грудня 2018 11:23
тч2.rar
10 грудня 2018 11:23
тч1.rar
10 грудня 2018 11:23
кошторис3.pdf
10 грудня 2018 11:23
кошторис.pdf
10 грудня 2018 11:23
кошторис (2).pdf
10 грудня 2018 11:23
кваліфікаційні 2.rar
10 грудня 2018 11:23
кваліфікаційні 1.rar
10 грудня 2018 11:23
інші документи.rar
10 грудня 2018 11:23
цінова пропозиція 001.jpg
10 грудня 2018 11:23
субпідряд.rar
10 грудня 2018 11:23
реєстри документів.pdf
10 грудня 2018 11:23
банк.pdf
10 грудня 2018 11:23
4988.rar

Публічні документи

06 грудня 2018 11:27
2017Чер12_Vypyska_Zahidagro.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА

ТОВ ЗАХІДАГРОПРОМТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА
#42319009
Переможець 12 862 848,48
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 16:20

Документи

13 грудня 2018 16:20
Електронний підпис
13 грудня 2018 16:19
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА
#42319009
12 862 848,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 16:20
Електронний підпис
13 грудня 2018 16:19
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 10:17
додатковий договір 6.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 13:05
5-перша укр.буд.груп.pdf зміни до договору
01 липня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 09:39
№4 до договору №27-12 від 27.12.2018 амбулаторія Пасіки-Зубрицькі.pdf зміни до договору
27 березня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 16:08
Амбулаторія.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 16:03
Амбулаторія.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 11:12
додаток договору №2 договір 27-12.pdf зміни до договору
24 січня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 10:33
додатковий договір №1 до договору27-12 від27.12.2018р..pdf зміни до договору
23 січня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:08
договір амбулаторію.pdf укладений
27 грудня 2018 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування.
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Що попередня додаткова угода втратила чинність. Зміна фінансування.
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти графік виконання робіт у новій редакції
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти графік виконання робіт у новій редакції
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2019 р.
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: №27-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 756 611,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 459 435,32 UAH)