Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-11-15-002490-a 8cd585e0104f44aab259074b64906951
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:54
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штука
Шини для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14027, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка,50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 15:20
ОГОЛОШЕННЯ_шини.docx
15 листопада 2018 15:20
Додаток 1 до ТД.docx
15 листопада 2018 15:20
Додаток 2 до ТД.docx
15 листопада 2018 15:20
Додаток 3 до ТД.docx
15 листопада 2018 15:20
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx
15 листопада 2018 15:20
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-002490-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд", Код ЄДРПОУ:31497076
Дата подання: 14 грудня 2018 12:33
Що до обрання переможця.
Прошу перегляду рішення відносно визначення переможця ТОВ Авторинок на Кільцевій, Протокол 76 від 13.12.18р. Тому що ТОВ Авторинок на Кільцевій допустив порушення в тендерній документації. А саме, подав сертифікати на шини іноземною мовою, "Белшина" і "Алтайский шинный комбинат", що не відповідає умовам тендерної документації розділу 1 "Загальні умови" п7. установленим статтею 15 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В той самий час ТОВ"Технооптторг-Трейд" було дискваліфіковано за аналогічне порушення Протоколом 76 від 06.12.18 за надання сертифікатів на шини іноземною мовою, з формулюванням: не відповідає умовам тендерної документації розділу 1 "Загальні умови" п7. установленим статтею 15 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вважаємо такі дії не правомірними, тому що ваше рішення несе дискримінуючий характер по відношенню до компаніі ТОВ "Технооптторг-Трейд", пропозиція якої була більш економічно вигідна.
Також повідомляємо, що ТОВ "Технооптторг-Трейд" є офіційним представником багатьох заводів виробників шинної продукції на території України, та має відповідне документальне підтвердження, в тому числі Довідку про необов'язкову сертифікацію.
Наявність такого документа не відміняє факту порушення Тендерної документаціїї і надання сертифікатів на шини іноземною мовою.
В свою чергу, ми ТОВ "Технооптторг-Трейд" готові предоставити аналогічний документ (Довідку про необов'язкову сертифікацію) державною мовою, за вашою офіційною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 10:13
КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР ознайомилось з Вашою вимогою про усунення порушення щодо обрання переможця від 14.12.2018 р. № UA-2018-11-15-002490-a.b1.
Порядок оскарження процедур закупівель, включаючи і рішень замовника в частини визначення переможця, визначений ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та реалізується учасником шляхом подання скарги до органу оскарження.
Що стосується вимог учасників, як форми звернення до замовника, з приводу відхилення тендерних пропозицій, то це питання врегульоване ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищевикладене, а також те, що предмет Вашої вимоги від 14.12.2018 р. № UA-2018-11-15-002490-a.b1 не стосується надання Вам додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, як то визначено ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про її відхилення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000054 ● c159ff51b9c947378e1db6862ba6073c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2020 № 80
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.12.2020 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-11-15-002490-а 15.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-23 10:55:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі шини для транспортних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-15-002490-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, якщо згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі укладено договір від 27.12.2018 № 3Д-29/18, відповідно до пункту 11.1 Розділу 11 якого строк дії договору до 31.12.2018 року, при цьому станом на 23.12.2020 року дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) свідчать про невиконання забов’язань за вказаним договором.?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-29 16:56:13

пояснення щодо отриманого запиту в ході моніторингу за №UA-M-2020-12-21-000054.

Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір від 27.12.2018 № 3Д-29/18 закінчив свою дію 31 грудня 2018 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні.
Додатково повідомляємо Вас , що КП «ЧТУ»ЧМР не використовує порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), та зауважуємо, що закупівля Шини для транспортних засобів за номером ID: UA-2018-11-15-002490-а відбувалась за власні кошти підприємства

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.

2021-01-22 15:27:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд" 220 034,52
UAH з ПДВ
218 034,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 222 708,00
UAH з ПДВ
220 033,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 224 683,68
UAH з ПДВ
224 683,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 229 214,52
UAH з ПДВ
229 214,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 13:21
Цінова пропозиція 1.pdf
23 листопада 2018 12:28
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2018 12:28
Сертифікат Satoya.pdf
23 листопада 2018 12:28
Сертифікат Aeolus до 11.02.2019.pdf
23 листопада 2018 12:28
Сертифікат ОШЗ У-2..pdf
23 листопада 2018 12:28
Сертифікат ВлТР.pdf
23 листопада 2018 12:28
Витяг з ЄДР.pdf
23 листопада 2018 12:28
Статут ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД.pdf
23 листопада 2018 12:27
Паспорт+ИНН Дзюра Д.Е.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 15:54
Белшина.pdf
17 грудня 2018 15:54
Алтайшина.pdf
14 грудня 2018 11:40
МВС.pdf
14 грудня 2018 11:40
ДФС.pdf
06 грудня 2018 16:57
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:55
Оновлена пропозиція.pdf
30 листопада 2018 09:31
Електронний підпис
30 листопада 2018 09:29
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2018 09:29
Сертифікати.pdf
30 листопада 2018 09:29
Протокол підпису.pdf
30 листопада 2018 09:29
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 09:29
Програма.pdf
30 листопада 2018 09:29
Працівники.pdf
30 листопада 2018 09:29
Податки.pdf
30 листопада 2018 09:29
Не судимість.pdf
30 листопада 2018 09:29
МТБ.pdf
30 листопада 2018 09:29
Лист щодо сертифікації.pdf
30 листопада 2018 09:29
Згода.pdf
30 листопада 2018 09:29
Захист екон конкуренції.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:31
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 16:31
Технічна частина.pdf
30 листопада 2018 16:31
Статут_17.10.2017.pdf
30 листопада 2018 16:31
ПОВНОВАЖЕННЯ на підпис.pdf
30 листопада 2018 16:31
Легкі вантажні.pdf
30 листопада 2018 16:31
Кваліфікаційна частина.pdf
30 листопада 2018 16:31
Згода з проектом договору.pdf
30 листопада 2018 16:31
витяг ПДВ копія.pdf
30 листопада 2018 16:31
Вантажні.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:55
ТТХ.pdf
30 листопада 2018 17:26
Шины 2018.pdf
30 листопада 2018 17:26
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 листопада 2018 17:26
СТ.17.pdf
30 листопада 2018 17:26
СЕРТИФИКАТ РОСАВА.pdf
30 листопада 2018 17:26
СЕРТИФИКАТ КАМА.pdf
30 листопада 2018 17:26
Протокол + наказ.pdf
30 листопада 2018 17:26
ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 листопада 2018 17:26
ПОВНОВАЖЕННЯ ПІДПИС.pdf
30 листопада 2018 17:26
МАТ.-ТЕХ.БАЗА.pdf
30 листопада 2018 17:26
ЛИСТ-ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд"

ТОВ Авторинок на Кільцевій

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд"
#31497076
Відхилено 218 034,52
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 15:37
ТОВ Авторинок на Кільцевій
#37141713
Переможець 220 033,20
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 10:57

Документи

06 грудня 2018 15:37
Електронний підпис
06 грудня 2018 15:36
Протокол 75.pdf

Документи

14 грудня 2018 10:57
Електронний підпис
14 грудня 2018 10:56
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій
#37141713
220 033,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 10:57
Електронний підпис
14 грудня 2018 10:56
Протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:20
Договір ЗД-29_18.pdf укладений
27 грудня 2018 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 220 033,20
UAH (в тому числі ПДВ 36 672,20 UAH)