Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 11:54 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 15:20 |
ОГОЛОШЕННЯ_шини.docx | |
15 листопада 2018 15:20 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
15 листопада 2018 15:20 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
15 листопада 2018 15:20 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
15 листопада 2018 15:20 |
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx | |
15 листопада 2018 15:20 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В той самий час ТОВ"Технооптторг-Трейд" було дискваліфіковано за аналогічне порушення Протоколом 76 від 06.12.18 за надання сертифікатів на шини іноземною мовою, з формулюванням: не відповідає умовам тендерної документації розділу 1 "Загальні умови" п7. установленим статтею 15 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вважаємо такі дії не правомірними, тому що ваше рішення несе дискримінуючий характер по відношенню до компаніі ТОВ "Технооптторг-Трейд", пропозиція якої була більш економічно вигідна.
Також повідомляємо, що ТОВ "Технооптторг-Трейд" є офіційним представником багатьох заводів виробників шинної продукції на території України, та має відповідне документальне підтвердження, в тому числі Довідку про необов'язкову сертифікацію.
Наявність такого документа не відміняє факту порушення Тендерної документаціїї і надання сертифікатів на шини іноземною мовою.
В свою чергу, ми ТОВ "Технооптторг-Трейд" готові предоставити аналогічний документ (Довідку про необов'язкову сертифікацію) державною мовою, за вашою офіційною вимогою.
Порядок оскарження процедур закупівель, включаючи і рішень замовника в частини визначення переможця, визначений ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та реалізується учасником шляхом подання скарги до органу оскарження.
Що стосується вимог учасників, як форми звернення до замовника, з приводу відхилення тендерних пропозицій, то це питання врегульоване ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищевикладене, а також те, що предмет Вашої вимоги від 14.12.2018 р. № UA-2018-11-15-002490-a.b1 не стосується надання Вам додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, як то визначено ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про її відхилення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000054 ● c159ff51b9c947378e1db6862ba6073c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2020 № 80
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.12.2020 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-11-15-002490-а 15.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 10:55:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шини для транспортних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-15-002490-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, якщо згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі укладено договір від 27.12.2018 № 3Д-29/18, відповідно до пункту 11.1 Розділу 11 якого строк дії договору до 31.12.2018 року, при цьому станом на 23.12.2020 року дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) свідчать про невиконання забов’язань за вказаним договором.?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-29 16:56:13
пояснення щодо отриманого запиту в ході моніторингу за №UA-M-2020-12-21-000054.
Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір від 27.12.2018 № 3Д-29/18 закінчив свою дію 31 грудня 2018 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні.
Додатково повідомляємо Вас , що КП «ЧТУ»ЧМР не використовує порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), та зауважуємо, що закупівля Шини для транспортних засобів за номером ID: UA-2018-11-15-002490-а відбувалась за власні кошти підприємства
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.
2021-01-22 15:27:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд" |
220 034,52
UAH з ПДВ
|
218 034,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Авторинок на Кільцевій |
222 708,00
UAH з ПДВ
|
220 033,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
224 683,68
UAH з ПДВ
|
224 683,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
229 214,52
UAH з ПДВ
|
229 214,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Технооптторг-Трейд" #31497076 |
Відхилено |
218 034,52
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 15:37
|
ТОВ Авторинок на Кільцевій #37141713 |
Переможець |
220 033,20
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 12:20
|
Договір ЗД-29_18.pdf | укладений |
27 грудня 2018 12:17
|