Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі з улаштуванням термоізоляції та міжповерхових перекриттів кухні, корпусів 1 та 2 (завершальні роботи)
Очікувана вартість
601 919,00 UAH
UA-2018-11-15-001958-a ce7d5911234f48e6aa79e65082209b40
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018451 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018451
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 23 листопада 2018 13:24
Очікувана вартість: 601 919,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 009,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Проведення робіт з улаштування вентиляції відповідно до проекту, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі з улаштуванням термоізоляції та міжповерхових перекриттів кухні, корпусів 1 та 2 за адресою: м. Київ, Оболонський район, вул. Юнкеровa, 37 (Проведення робіт з улаштування вентиляції відповідно до проекту).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 15:07
Кваліфікаційні критерії та перелік документів.doc
15 листопада 2018 14:53
Проект договору капремонт.doc
15 листопада 2018 14:41
Проект.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2018 11:54
Коментар щодо відміни: Виникла необхідність у редагуванні закупівлі
Документи:
22 листопада 2018 11:53
Протокол скасування закупівлі.pdf