Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2018-11-15-001453-a 2fde73b7882c423aa3b9d7f24c1c6477
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Сащук

+380984526161 sashchuk@nads.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань державної служби
Код ЄДРПОУ: 37819430
Вебсайт: https://nads.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Прорізна, буд. 15
Контактна особа: Микола Сащук
+380984526161
sashchuk@nads.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 13:37
Очікувана вартість: 2 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення (Портал управління знаннями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Прорізна 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2018
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 17:18
2018.11.23 Зміни до ТД.docx
23 листопада 2018 17:17
2018.11.15 Додаток 2 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2018 17:17
Протокол 71.pdf
23 листопада 2018 17:17
2018.11.23 ТД ПУЗ.docx
15 листопада 2018 17:25
Протокол 67.pdf
23 листопада 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 17:18
2018.11.23 Зміни до ТД.docx
23 листопада 2018 17:17
2018.11.15 Додаток 2 до Тендерної документації.docx
15 листопада 2018 17:25
2018.11.15 Додаток 3 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2018 17:17
Протокол 71.pdf
23 листопада 2018 17:17
2018.11.23 ТД ПУЗ.docx
15 листопада 2018 17:25
2018.11.15 ТД ПУЗ.docx
15 листопада 2018 17:25
Протокол 67.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність тендерної документації
Дата подання: 15 листопада 2018 17:20
Дата відповіді: 15 листопада 2018 17:28
Доброго дня! На сайті не видно завантаженої тендерної документації, тільки електронний підпис.
Відповідь: Доброго дня! Дякую! Виправлено!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-001453-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Е-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 20 листопада 2018 17:55
Наявність неточностей та дискримінаційний вимог в тендерній документації
1. Пункт 4.4 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації вказує на те, що строк поставки товарів: до 22 грудня 2018 року. Відповідно до пункту 1.3 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) термін надання послуг до 25 грудня 2018 року.
Прохання привести тендерну документацію у відповідність та визначити граничний термін надання послуг.
2. В Додатку 1 до тендерної документації в переліку документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів мають бути надані видаткові накладні або акти прийому- передачі товару, які підтверджують виконання договорів про поставку у період 2015 – 2018 рр.
Вказані документи не можуть бути належним підтвердженням наявності достатньої кваліфікації для участі в зазначеній закупівлі, оскільки предметом закупівлі визначено ПОСЛУГИ З РОЗРОБКИ ПРИКЛАДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. В такому випадку належним підтвердженням виконання аналогічних договорів мали би бути акти наданих послуг.
Прохання внести зміни до тендерної документації.
3. Відповідно до п.3.1.4. Проекту договору Учасник зобов’язаний після надання послуг надавати Замовнику підписані акти та належним чином оформленні відповідні сертифікати якості на використані матеріали. Прохання роз’яснити, які саме матеріали, що супроводжуються сертифікатами якості, мають бути використані під час розробки прикладного програмного забезпечення.
4. Прохання визначити в тендерній документації, який обсяг майнових прав на прикладне програмне забезпечення має бути передано Замовнику.
5. В проекті договору сторона, що надаватиме послуги з розробки прикладного програмного забезпечення визначена як «Учасник». Оскільки сторони, які беруть участь у господарській операції, що проводиться на основі договору, мають бути ідентично зазначені в первинних бухгалтерських документах, то органи, що перевіряють відповідність первинної документації реальній господарській операції, можуть неоднозначно сприйняти визначення Виконавця «Учасником». Просимо, належно зазначити сторону Виконавця по договору.
6. В Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання) в п.4.3.6., в якому мали бути зазначені вимоги до модуля звітності вказано, що форма звітності провайдера буде надана Замовником при реалізації Системи. Відсутність вичерпних вимог до модуля звітності не дає можливість Учаснику скласти достовірну калькуляцію вартості послуг з розробки такої системи. Прохання внести уточнення до тендерної документації.
7. Пункт 4.3.7 Додатку 2 до тендерної документації не містить структурованих вимог до модуля тендера. Просимо внести відповідні зміни.
8. Пункт 4.6. Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог до надійності системи. Прохання внести зміни до тендерної документації.
9. Пункт 4.12.2 Додатку 2 до тендерної документації містить обмежувальні (дискримінаційні) вимоги щодо можливості коректної роботи прикладного програмного забезпечення, а саме: що в браузері має бути включена підтримка JavaScript. Дана вимога є зайвою, оскільки сучасне прикладне програмне забезпечення коректно працює і без підтримки JavaScript. Навпаки, робота з JavaScript супроводжується постійною необхідністю його поновлення і неповним відображенням сторінок, перед завантаженням яких не проведені оновлення безпосередньо самого JavaScript. Тому наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не використовують при розробці програмного забезпечення JavaScript як зайвого елементу.
Прохання виключити дану вимогу з пункту 4.12.2 Додатку 2 до тендерної документації.
10. Пункт 4.12.3 Додатку 2 до тендерної пам’яті та жорсткого диску. Зазначення мінімально допустимих вимог для розробника програмного забезпечення не має ніякого сенсу та Вимога, що операційна система серверної частини повинна бути Ubuntu Linux 18.04 LTS або RedHat Linux є дискримінаційною по відношенню до Учасників закупівлі, що пропонують програмне забезпечення, яке працює з аналогами або еквівалентом зазначеної операційної системи.
Прохання виключити таку обмежувальну вимогу з тендерної документації.
11. Пункт 4.12.4. Додатку 2 до тендерної документації «Вимога до зберігання даних» містить застереження, що всі дані Системи повинні зберігатися в структурованому вигляді під управлінням реляційної СУБД Postgresql 11.
СУБД Postgresql 11 не зможе належним та коректним чином забезпечити одночасне користування системою 5000 користувачів (як зазначено в технічному завданні).
Прохання внести зміни до тендерної документації.
12. Пункт 4.12.8. Додатку 2 до тендерної документації містить обмежувальні (дискримінаційні) вимоги щодо пропозиції учасників, які використовують аналоги/еквіваленти вказаних інструментів.
Прохання внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 17:16
В задоволені вимог до тендерної документацій зазначених у пунктах 5), 9), 10), 11), 12) протоколу розгляду вимоги відмовити виходячи з наступного:
до пункту 5) протоколу
- відповідно до пункту 5 частини першої статі 1 Розділу І Загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари, відтак відповідно до пункту 35 частини першої статі 1 Розділу І Загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
до пункту 9) протоколу
- зазначене прохання є необґрунтованим у зв’язку із тим, що мова програмування JavaScript єдина мова, яка підтримується всіма сучасними браузерами за замовчуванням без додаткової установки модулів або підтримки даної мови програмування і призначена для додання інтерактивності веб-сторінок. Для інтерактивності веб-сторінок підтримка JavaScript повинна бути включена за замовченням (в сучасних браузерах включено за замовчуванням);
- до пункту10) протоколу
прохання є необґрунтованим у зв’язку із тим, що Ubuntu Linux 18.04 LTS або RedHat Linux є операційними системи, які мають підвищений рівень безпеки, не вимагає додаткових ліцензійних відрахувань, підтримують принцип відкритості, але в той же час мають тривалу підтримку від компаній Canonical або RedHat, а також ком'юніті. Це дозволяє бути впевненим, що в операційну систему не буде встановлено шкідливе програмне забезпечення або пакети, а так само згодом не потребуватиме додаткових витрат на придбання додаткового програмного забезпечення для організації безпеки і оновлень операційної системи, що дозволить на нашу думку, мати більш стабільну систему.
до пункту 11) протоколу
- прохання є необґрунтованим у зв’язку із тим, що в технічному завданні написано, що система повинна забезпечувати одночасну роботу не менше 5000 користувачів (п 4.5), але у вимогах немає, що має бути 5000 користувачів, підключених до Бази даних Postgresql 11. Принцип взаємодії сервера додатків з Системою управління базою даних визначатимуть розробники на етапі проектування і розробки системи.
до пункту 12) протоколу
- прохання є необґрунтованим у зв’язку із тим, що вимоги до інструментів розробки, пов'язані з сучасними концепціями побудови Веб додатків, але в той же час обумовлено використання надійних і стійких інструментів і технологій, які повинні використовуватися при розробці платформи і забезпечувати простоту інтеграції з іншими інформаційними системами, які використовуються в НАДС. Це пов'язано з необхідністю подальшого розвитку платформи та її підтримки, не менше ніж протягом найближчих 5 років.

Документи

23 листопада 2018 17:16
Протокол 71.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАВЕРІКС ЕДЖЕНСІ 2 650 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУЛИК НАЗАРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТІНТЕЛЛІКО" 2 540 000,00
UAH з ПДВ
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ейзерсофт 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 17:15
img012.jpg
30 листопада 2018 17:15
цінова_пропозиція.jpg
30 листопада 2018 17:15
img010.jpg
30 листопада 2018 17:15
img009.jpg
30 листопада 2018 17:15
img008.jpg
30 листопада 2018 17:15
img007.jpg
30 листопада 2018 17:15
img006_2.jpg
30 листопада 2018 17:15
img006.jpg
30 листопада 2018 17:15
IMG_20181030_0003.jpg
30 листопада 2018 17:15
IMG_20181030_0002.jpg
30 листопада 2018 17:15
IMG_20181030_0001.jpg

Публічні документи

07 грудня 2018 13:22
Повідомлення ЄДРО.pdf
07 грудня 2018 13:22
Довідка МВС.pdf
07 грудня 2018 13:19
Інфодовідка ЄДРО.pdf
30 листопада 2018 17:50
лицензионный договор (2).pdf
30 листопада 2018 17:50
Гарантія виконання ТЗ.pdf
30 листопада 2018 17:50
Авторське право_свідоцтво.jpg
30 листопада 2018 17:50
Авторське право - рішення.pdf
30 листопада 2018 17:50
Статут нов.pdf
30 листопада 2018 17:50
протокол4.pdf
30 листопада 2018 17:50
аналогічний договір1.pdf
30 листопада 2018 17:50
аналогічний договір2.pdf
30 листопада 2018 17:50
портфоліо.pdf
30 листопада 2018 17:50
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 17:50
протокол5.pdf
30 листопада 2018 17:50
выписка.pdf
30 листопада 2018 17:50
Лист-гарантія 17 ст Нов.pdf
30 листопада 2018 17:50
довереность.pdf
30 листопада 2018 17:50
витяг пдв.pdf
30 листопада 2018 17:50
аналогічні договори.pdf
30 листопада 2018 17:50
Лист про санкции.pdf
30 листопада 2018 17:50
наказ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:26
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:16
Виконані договори.rar
30 листопада 2018 17:16
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 17:16
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 17:16
Лист-згода.pdf
30 листопада 2018 17:16
Лист-гарантія.pdf
30 листопада 2018 17:16
Ukrainian passport and Code.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:08
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:06
Додаток 5 Лист згода.pdf
30 листопада 2018 17:06
Статут.pdf
30 листопада 2018 17:06
Артінтелліко Витяг ПДВ.PDF
30 листопада 2018 17:06
Вытяг_1001232025_40656107.pdf
30 листопада 2018 17:06
Акт-6.pdf
30 листопада 2018 17:06
Акт-5.pdf
30 листопада 2018 17:06
Договір_поствки-2016-11-1-1.pdf
30 листопада 2018 17:06
ВН-5_ДП_2016-11-1-1.pdf
30 листопада 2018 17:06
Довідка_досвід.pdf
30 листопада 2018 17:06
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ .pdf
30 листопада 2018 17:06
Полномочия.pdf
30 листопада 2018 17:06
Договір 01-03-01-1_Додаток1.pdf
30 листопада 2018 17:06
Договір 01-03-01-1_Додаток2.pdf
30 листопада 2018 17:06
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 17:20
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:17
Виписка 2.pdf
30 листопада 2018 17:17
Виписка 1.pdf
30 листопада 2018 17:17
договір лавра.pdf
30 листопада 2018 17:17
договір дсз.pdf
30 листопада 2018 17:17
Tsinova propozytsia.pdf
30 листопада 2018 17:17
статут.pdf
30 листопада 2018 17:17
kval kryterii pratsivnyky.pdf
30 листопада 2018 17:17
kval kryterii dogovory.pdf
30 листопада 2018 17:17
kval kryterii-mattech baza.pdf
30 листопада 2018 17:17
протокол загальних зборів.pdf
30 листопада 2018 17:17
проект договору.pdf
30 листопада 2018 17:17
Лист-гарантія закон ст.17.pdf
30 листопада 2018 17:17
Наказ про призначення.pdf
30 листопада 2018 17:17
Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАВЕРІКС ЕДЖЕНСІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК"

ФОП "ГУЛИК НАЗАРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"

ТОВ "АРТІНТЕЛЛІКО"

ТОВ Ейзерсофт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАВЕРІКС ЕДЖЕНСІ
#41968572
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 15:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК"
#38870862
Переможець 997 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 15:11

Документи

04 грудня 2018 15:05
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:02
Протокол 78.pdf

Документи

04 грудня 2018 15:11
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:11
Протокол 78.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК"
#38870862
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 15:11
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:11
Протокол 78.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 14:05
177 Договір ПУЗ.pdf укладений
19 грудня 2018 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 997 000,00
UAH з ПДВ