Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Монітор, принтер)
Очікувана вартість
10 055,00 UAH
UA-2018-11-15-001117-a 1eef0723f7d34967a63ebfe61711dd88
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бунчик Світлана Василівна

380964387688 korpk.org@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий комунальний навчальний заклад "Коростишівськиий педагогічний коледж імені І.Я.Франка" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02135879
Вебсайт: http://korpk.org.ua
Місцезнаходження: 12501, Україна , Житомирська обл., Коростишів, Семінарська, 29
Контактна особа: Бунчик Світлана Василівна
380964387688
korpk.org@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 10 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комп'ютерне обладнання (Монітор, принтер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Монітор, принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12500, Україна, Житомирська область, Коростишів, Семінарська,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  28 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2018 10:48
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій