Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, 94, в с. Салтикова Дівиця Куликівського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 508 712,00 UAH
UA-2018-11-15-001073-c 092c8d522976432a97a03a264e249852
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:23
Очікувана вартість: 5 508 712,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, 94, в с. Салтикова Дівиця Куликівського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16322, Україна, Чернігівська область, Куликівський район, с. Салтикова Дівиця, вул. Шевченка, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 18:02
Проект договору Амбулаторія.docx
15 листопада 2018 18:02
ТЗ Амбулаторія Салтикова Дівиця.rtf
15 листопада 2018 18:02
ТД Амбулаторія Салтикова Дівиця.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000044 ● 87d81c3e2bc64f30a9b53260eaf4bd58
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13
UA-2018-11-15-001073-c 15.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-11 12:08:36

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, 94, в с. Салтикова Дівиця Куликівського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2018-11-15-001073-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі чого Замовником додатковими угодами від 19.12.2019 № 10 та від 15.09.2020 № 16 до договору підряду від 22.12.2018 №23-Б змінено ціну договору?
2. На підставі чого внесено зміни до видів та об’ємів робіт, які відображені в Додатку 1 до додаткової угоди від 15.09.2020 № 16 до договору підряду від 22.12.2018 №23-Б?
3. Чи враховувалось Замовником, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК"ФЕНІКС+" відсутність у його тендерній пропозиції аналогічного договору укладеного з Дочірнім підприємством «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ», вказаного в таблиці Довідки про виконання аналогічних договорів від 19.11.2018 б/н, що вимагався в пункті 3 додатку 2 тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-14 12:17:35

Пояснення

Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-15-001073-с: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, 94, в с. Салтикова Дівиця Куликівського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» на отримання інформації та повідомляє наступне.
1. Щодо зміни ціни договору підряду.
Додатковою угодою від 19.12.2019 № 10 до договору підряду про закупівлю робіт за державні кошти від 22.12.2018 № 23-Б: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, 94, в с. Салтикова Дівиця Куликівського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-11-15-001073-с) (далі – Договір) змінено ціну Договору, у зв’язку з коригуванням проєктної документації та зменшенням загальної вартості об’єкта будівництва (копії експертних звітів від 12.11.2018 № 17544 та від 31.10.2019 № 000020-19/РБК з доповненням додаються).
Додатковою угодою від 15.09.2020 № 16 до Договору зменшено ціну Договору, у зв’язку з тим, що під час виконання робіт було виявлено відсутність необхідності виконання деяких видів робіт, що були передбачені проєктною документацією. Таке рішення оформлене актами на додаткові роботи, що були визначені комісійно за участю представників замовника, підрядника та проєктної організації.
2. Щодо внесення змін до видів та об’ємів робіт.
Додатковою угодою від 15.09.2020 № 16 до Договору було змінено види та об’єми робіт, у зв’язку з тим, що під час фактичного виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт, які не були передбачені затвердженою проєктною документацією, що підтверджується актами на додаткові роботи. Роботи виконані в межах кошторисної вартості та договірної ціни.
3. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору учасником ТОВ «БК «ФЕНІКС+».
Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного договору, за встановленою формою. На підтвердження договору, надаються обов’язково відгук від замовника, копії договору (додатки не обов’язково) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).
Отже, у тендерній документації йдеться про підтвердження виконання одного аналогічного договору.
Учасником ТОВ «БК «ФЕНІКС+» у складі тендерної пропозиції надано підтвердження виконання одного аналогічного договору, що було достатнім для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"ФЕНІКС+" 5 387 841,58
UAH з ПДВ
5 387 841,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП» 5 494 579,17
UAH з ПДВ
5 494 579,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД АКТИВ ГРУП" 5 500 000,56
UAH з ПДВ
5 500 000,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 18:02
довідки переможця 4
14 грудня 2018 18:02
довідки переможця
14 грудня 2018 18:02
довідки переможця 3
14 грудня 2018 18:02
довідки переможця2
14 грудня 2018 18:02
довідки переможця 1
30 листопада 2018 17:53
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:45
лист гарантія.PDF
30 листопада 2018 17:45
Календарний графік.PDF
30 листопада 2018 17:45
Гарантія.zip
30 листопада 2018 17:45
Тендерна пропозиція.PDF
30 листопада 2018 17:45
Рорах заг вит.PDF
30 листопада 2018 17:45
Розрах заг вит рат.PDF
30 листопада 2018 17:45
Реєстр.PDF
30 листопада 2018 17:45
Пояснювальна записка.PDF
30 листопада 2018 17:45
Підсумкова від рес ст 26 44.PDF
30 листопада 2018 17:45
Локальні кошториси0002.PDF
30 листопада 2018 17:45
Локальні кошториси0001.PDF
30 листопада 2018 17:45
Локальні кошториси.PDF
30 листопада 2018 17:45
Лист пояснення.PDF
30 листопада 2018 17:45
Лист згода на обр пер даних.PDF
30 листопада 2018 17:45
Лист згода на обр пер даних.PDF
30 листопада 2018 17:45
Лист згода з Додатком 6.PDF
30 листопада 2018 17:45
Копія паспорту та ІК.PDF
30 листопада 2018 17:45
Інформаційна довідка ст17.PDF
30 листопада 2018 17:45
ЗКР.PDF
30 листопада 2018 17:45
Договірна ціна.PDF
30 листопада 2018 17:45
Довідка про наяв обл та МТБ.PDF
30 листопада 2018 17:45
Гарантійний лист.PDF
30 листопада 2018 17:45
Гарантійний лист дов форма.PDF
30 листопада 2018 17:45
Відомості про підприємство.PDF
30 листопада 2018 17:45
Копія Статуту підприємства.PDF
30 листопада 2018 17:45
Копія ліцензії та дозволів.PDF
30 листопада 2018 17:45
Копія Витягу пла-ка єд.под..PDF
30 листопада 2018 17:45
Копія Витягу з ЄДР.PDF
30 листопада 2018 17:45
Копії до-ів на повноваження.PDF

Публічні документи

30 листопада 2018 17:49
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:47
Довідка субп.С.rar
30 листопада 2018 17:47
Лист ліцензія.pdf
30 листопада 2018 17:47
G5033.18.7z
30 листопада 2018 17:47
Відгук РМК.pdf
30 листопада 2018 17:47
Розрахунок витрат.pdf
30 листопада 2018 17:47
Ст.17.pdf
30 листопада 2018 17:47
Лист розрахунки.pdf
30 листопада 2018 17:47
Опис.pdf
30 листопада 2018 17:47
Лист санкції.pdf
30 листопада 2018 17:47
Лист щодо рішення ЗУ.pdf
30 листопада 2018 17:47
Лист довкілля.pdf
30 листопада 2018 17:47
Згода ПД.pdf
30 листопада 2018 17:47
Довідка відомості.pdf
30 листопада 2018 17:47
графік (1) Салтикова Дівиця.pdf
30 листопада 2018 17:47
ТП.pdf
30 листопада 2018 17:47
Підтвердження МТБ.pdf
30 листопада 2018 17:47
Довідка кадри.pdf
30 листопада 2018 17:47
Довідка аналог.дог..pdf
30 листопада 2018 17:47
Салтикова.imd
30 листопада 2018 17:47
Салтикова Дівиця пдф.rar
30 листопада 2018 17:47
Салтикова Дівиця.rar
30 листопада 2018 17:47
Статут+рішення.pdf
30 листопада 2018 17:47
Паспорт директора.pdf
30 листопада 2018 17:47
Наказ+протокол.pdf
30 листопада 2018 17:47
Ліцензія з додатками.pdf
30 листопада 2018 17:47
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 09:49
023. Інші документи.pdf
30 листопада 2018 09:49
022. Кошторис.7z
30 листопада 2018 09:49
020. Про достовірність.PDF
30 листопада 2018 09:49
019. Про санкції.PDF
30 листопада 2018 09:49
018. Згода на обробку.PDF
30 листопада 2018 09:49
017. Про захист довкілля.PDF
30 листопада 2018 09:49
014. Календарний графік.pdf
30 листопада 2018 09:49
012. Про Статтю 17.pdf
30 листопада 2018 09:49
010. Довідка про працівників.PDF
30 листопада 2018 09:49
007. Дозвіл та ліцензія.pdf
30 листопада 2018 09:49
006. Витяг платника ПДВ.pdf
30 листопада 2018 09:49
005. Копія Статуту.PDF
30 листопада 2018 09:49
004. Довідка про Учасника.PDF
30 листопада 2018 09:49
003. Тендерне забезпечення.zip
30 листопада 2018 09:49
001. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"ФЕНІКС+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД АКТИВ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"ФЕНІКС+"
#42221325
Переможець 5 387 841,58
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК"ФЕНІКС+"
#42221325
5 387 841,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:06
23-Б_16 Додатки 5.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
23-Б_16 Додатки 4.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
23-Б_16 Додатки 3.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
23-Б_16 Додатки 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
23-Б_16 Додатки 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
23-Б_16.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 17:52
23_Б ДУ15.pdf зміни до договору
17 липня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:58
23_Б ДУ 14.pdf зміни до договору
09 липня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:16
23_Б ДУ 13.pdf зміни до договору
03 липня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 15:42
23-Б_12.pdf зміни до договору
15 травня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:59
23-Б_11 Додатки 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 16:58
23-Б_11 Додатки 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 16:58
23-Б_11 Додатки 1.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 16:58
23-Б_11.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:37
23-Б_10 Додатки 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
23-Б_10 Додатки 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
23-Б_10 Додатки 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
23-Б_10 Додатки 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
23-Б_10 Додатки 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
23-Б_10.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:48
23-Б_9.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:50
23-Б_8.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:25
23-Б_7.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 17:03
23-Б_6.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 11:57
23-Б_5 Додатки 2.pdf зміни до договору
26 липня 2019 11:43
23-Б_5 Додатки 1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 11:43
23-Б_5.pdf зміни до договору
26 липня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 11:09
23-Б_4.pdf зміни до договору
29 травня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 16:49
23-Б_3 Додатки 6.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3 Додатки 5.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3 Додатки 4.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3 Додатки 3.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3 Додатки 2.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3 Додатки 1.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
23-Б_3.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:45
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 18:02
23-Б_2 Додатки 3.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 18:00
23-Б_2 Додатки 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:00
23-Б_2 Додатки 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:00
23-Б_2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2018 17:52
23-Б_1 Додатки 2.PDF зміни до договору
23 грудня 2018 17:48
23-Б_1 Додатки 1.PDF зміни до договору
23 грудня 2018 17:48
23-Б_1.pdf зміни до договору
23 грудня 2018 17:48
Електронний підпис укладений
23 грудня 2018 17:33
Додатки 3 укладений
23 грудня 2018 17:30
Додатки 2 укладений
23 грудня 2018 17:30
Додатки 1 укладений
23 грудня 2018 17:30
23-Б укладений
23 грудня 2018 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2018 рік та джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни та строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та визначення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 23-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 636 116,43
UAH