Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ) Протиаварійні роботи» Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р. (ох. № 412/3-Н) (характер робіт – реставрація)»
Очікувана вартість
17 284 917,00 UAH
UA-2018-11-15-001041-c ● a2463aeadb7c408c9370f4c580928058
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38557581 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Харун Ганна Миколаївна +380322999306 arch@loda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 17:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 17:31 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2018 12:51 |
Очікувана вартість: | 17 284 917,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 424,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ) Протиаварійні роботи» Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р.(ох. № 412/3-Н) (характер робіт – реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80660, Україна, Львівська область, с.Підгірці, Брродівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2018 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2018 17:34 |
ТД -внесені зміни.doc | |
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx | |
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 1(форма_пропозицiя).doc | |
15 листопада 2018 17:27 |
ТД .doc |
21 листопада 2018 17:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2018 17:34 |
ТД -внесені зміни.doc
|
|||
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 3 (проект договору).docx
|
|||
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
|
|||
15 листопада 2018 17:27 |
Додаток 1(форма_пропозицiя).doc
|
|||
15 листопада 2018 17:27 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-15-001041-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Креативна фабрика Вікторія, Код ЄДРПОУ:40178963
Дата подання: 19 листопада 2018 17:36
Усунення порушень Замовником
Вимога про усунення порушень Замовником у ТД
1. Замовник встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації встановив кваліфікаційну критерію, щодо виконання аналогічних договорів підряду в період з 2014 по 2018 роки у кількось не менше трьох.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, Законодавець чітко встановив, що повинен бути один аналогічний договір, а не декілька.
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Також, встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає аналогічні договори предметом робіт яких є об’єкти з дерева. Однак, дана вимога є нелогічною оскільки об’єкт даної закупівлі це пам’ятка архітектури (1763р), яка зведена з каменю та цегли.
Дана вимога не має жодного пояснення окрім можливої корупційної складової (ТД під одного учасника)
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації встановив кваліфікаційну критерію, щодо виконання аналогічних договорів підряду в період з 2014 по 2018 роки у кількось не менше трьох.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, Законодавець чітко встановив, що повинен бути один аналогічний договір, а не декілька.
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Також, встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає аналогічні договори предметом робіт яких є об’єкти з дерева. Однак, дана вимога є нелогічною оскільки об’єкт даної закупівлі це пам’ятка архітектури (1763р), яка зведена з каменю та цегли.
Дана вимога не має жодного пояснення окрім можливої корупційної складової (ТД під одного учасника)
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2018 11:07
На вимогу UA-2018-11-15-001041-c.a1
Замовник торгів UA-2018-11-15-001041-c повідомляє наступне:
Щодо п.1 вимоги замовник вносить зміни у ТД і викладає пп.5.4 у наступній редакції
«5.4. Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
– успішне виконання за попередні періоди договорів на реставрацію об’єктів та не менше одного договору підряду.
− позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці.
Відповідність цьому критерію підтверджується наступними документами:
− довідка у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.
- копії аналогічних договорів, що наведені в довідці (без додатків);
- позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці (відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу);»
Щодо п.2 вимоги замовник повідомляє:
- вимога є некоректною, так як в розміщеній на порталі Держзакупівлі онлайнТД замовника торгів UA-2018-11-15-001041-c відсутні вимоги щодо договорів і предметів робіт на об’єктах з деревом.
Замовник торгів UA-2018-11-15-001041-c повідомляє наступне:
Щодо п.1 вимоги замовник вносить зміни у ТД і викладає пп.5.4 у наступній редакції
«5.4. Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
– успішне виконання за попередні періоди договорів на реставрацію об’єктів та не менше одного договору підряду.
− позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці.
Відповідність цьому критерію підтверджується наступними документами:
− довідка у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.
- копії аналогічних договорів, що наведені в довідці (без додатків);
- позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці (відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу);»
Щодо п.2 вимоги замовник повідомляє:
- вимога є некоректною, так як в розміщеній на порталі Держзакупівлі онлайнТД замовника торгів UA-2018-11-15-001041-c відсутні вимоги щодо договорів і предметів робіт на об’єктах з деревом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
17 196 307,73
UAH з ПДВ
|
17 196 307,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Федоришин Андрій Григорович" |
17 283 580,10
UAH з ПДВ
|
17 283 580,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія #40178963 |
Переможець |
17 196 307,73
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 18:39
|
дод.угода 4 Підгірці.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 17:00
|
Dod_ugod_3.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 09:49
|
Підписаний контракт | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 16:00
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 10:46
|
Підписаний контракт | укладений |
17 грудня 2018 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткові кошти на реставрацію |
Номер договору про закупівлю: | П-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування назви договору |
Номер договору про закупівлю: | П-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження реставрації |
Номер договору про закупівлю: | П-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткове фінансування |
Номер договору про закупівлю: | П-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |