Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ) Протиаварійні роботи» Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р. (ох. № 412/3-Н) (характер робіт – реставрація)»
Очікувана вартість
17 284 917,00 UAH
UA-2018-11-15-001041-c a2463aeadb7c408c9370f4c580928058
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харун Ганна Миколаївна

+380322999306 arch@loda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38557581
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Винниченка, 18
Контактна особа: Харун Ганна Миколаївна
+380322999306
arch@loda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 17:31
Початок аукціону: 04 грудня 2018 12:51
Очікувана вартість: 17 284 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 424,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація храму Св. Йосифа у с. Підгірці Бродівського району Львівської області (церкви Блаженного Миколая Чарнецького та новомучеників УГКЦ) Протиаварійні роботи» Пам’ятка архітектури національного значення 1763 р.(ох. № 412/3-Н) (характер робіт – реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80660, Україна, Львівська область, с.Підгірці, Брродівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 17:34
ТД -внесені зміни.doc
15 листопада 2018 17:27
Додаток 3 (проект договору).docx
15 листопада 2018 17:27
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
15 листопада 2018 17:27
Додаток 1(форма_пропозицiя).doc
15 листопада 2018 17:27
ТД .doc
21 листопада 2018 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 17:34
ТД -внесені зміни.doc
15 листопада 2018 17:27
Додаток 3 (проект договору).docx
15 листопада 2018 17:27
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
15 листопада 2018 17:27
Додаток 1(форма_пропозицiя).doc
15 листопада 2018 17:27
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-001041-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Креативна фабрика Вікторія, Код ЄДРПОУ:40178963
Дата подання: 19 листопада 2018 17:36
Усунення порушень Замовником
Вимога про усунення порушень Замовником у ТД
1. Замовник встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації встановив кваліфікаційну критерію, щодо виконання аналогічних договорів підряду в період з 2014 по 2018 роки у кількось не менше трьох.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, Законодавець чітко встановив, що повинен бути один аналогічний договір, а не декілька.
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Також, встановив дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють значну кількість потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до пп. 5.4. п. 5. Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає аналогічні договори предметом робіт яких є об’єкти з дерева. Однак, дана вимога є нелогічною оскільки об’єкт даної закупівлі це пам’ятка архітектури (1763р), яка зведена з каменю та цегли.
Дана вимога не має жодного пояснення окрім можливої корупційної складової (ТД під одного учасника)
Таким чином, для уникнення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2018 11:07
На вимогу UA-2018-11-15-001041-c.a1
Замовник торгів UA-2018-11-15-001041-c повідомляє наступне:
Щодо п.1 вимоги замовник вносить зміни у ТД і викладає пп.5.4 у наступній редакції

«5.4. Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
– успішне виконання за попередні періоди договорів на реставрацію об’єктів та не менше одного договору підряду.
− позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці.
Відповідність цьому критерію підтверджується наступними документами:
− довідка у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.
- копії аналогічних договорів, що наведені в довідці (без додатків);
- позитивні відгуки замовників про виконання учасником договорів підряду, зазначених у довідці (відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу);»
Щодо п.2 вимоги замовник повідомляє:
- вимога є некоректною, так як в розміщеній на порталі Держзакупівлі онлайнТД замовника торгів UA-2018-11-15-001041-c відсутні вимоги щодо договорів і предметів робіт на об’єктах з деревом.

Документи

21 листопада 2018 11:07
Розгляд вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія 17 196 307,73
UAH з ПДВ
17 196 307,73
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Федоришин Андрій Григорович" 17 283 580,10
UAH з ПДВ
17 283 580,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 17:29
SCAN0010.PDF
03 грудня 2018 17:29
15. Відгуки.PDF
03 грудня 2018 17:29
14. Ігшфі документи.PDF
03 грудня 2018 17:29
13. Виписка з ЄДР.PDF
03 грудня 2018 17:29
9. ПД.pdf
03 грудня 2018 17:29
12. ліцензія (нова).pdf
03 грудня 2018 17:29
11. Довідка банк.PDF
03 грудня 2018 17:29
10.1. Протокол зборів 2018.pdf
03 грудня 2018 17:29
7.1. субпідрядники.PDF
03 грудня 2018 17:28
6. Довкілля.PDF
03 грудня 2018 17:28
5. Кошторис.zip
03 грудня 2018 17:28
3.1. Договір ПП.pdf
03 грудня 2018 17:28
3. Аналогічні договори.PDF
03 грудня 2018 17:28
2.2. Штатний.pdf
03 грудня 2018 17:28
2.1. лист статистики.PDF
03 грудня 2018 17:28
1.2. Договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Креативна фабрика Вікторія

ФОП "Федоришин Андрій Григорович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
Переможець 17 196 307,73
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 19:53

Документи

05 грудня 2018 19:53
Електронний підпис
05 грудня 2018 19:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
17 196 307,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 19:53
Електронний підпис
05 грудня 2018 19:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 18:39
дод.угода 4 Підгірці.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:38
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:00
Dod_ugod_3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:49
Підписаний контракт зміни до договору
26 грудня 2018 09:45
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:00
додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 10:46
Підписаний контракт укладений
17 грудня 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові кошти на реставрацію
Номер договору про закупівлю: П-18
Договір:
Номер додаткової угоди: П-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування назви договору
Номер договору про закупівлю: П-18
Договір:
Номер додаткової угоди: П-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження реставрації
Номер договору про закупівлю: П-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування
Номер договору про закупівлю: П-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML