Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міські автобуси
City buses
Очікувана вартість
70 800 000,00 UAH
UA-2018-11-15-000862-c e4ed4de64148478f9e5fc6803bd68c2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Василь Михайлович

+380342583756 dkp1983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME "Elektroavtotrans" Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 00432426
Contact point: Boychuk Vasily Mihailovich
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 січня 2019 11:52
Очікувана вартість: 70 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 708 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 15 листопада 2018 15:56
Enquiries until: 11 грудня 2018 12:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 70 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 708 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Міські автобуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-франківськ, місто Івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

City buses
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 01 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 12:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 12:09
Перелік змін до тендерного комітету.doc
12 грудня 2018 12:09
Тендерна документація автобуси з змінами.doc
12 грудня 2018 12:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 16:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 12:09
Перелік змін до тендерного комітету.doc
12 грудня 2018 12:09
Тендерна документація автобуси з змінами.doc
15 листопада 2018 15:57
Тендерна документація автобуси .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку 3 і Додатку 4
Дата подання: 05 грудня 2018 11:29
Дата відповіді: 06 грудня 2018 11:13
Згідно п.п. 2.7. Додатку 3: «2.7. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усувати дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну, впродовж 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Постачальником відповідної вимоги (рекламації) Замовника, або в інший, письмово погоджений з Замовником строк.». Згідно п. 66 Технічних вимог Додатку 4: «Строк усунення несправностей в гарантійний період не більше 10 робочих днів з дати подання повідомлення про несправність. Ремонт виконується силами сервісної служби Продавця» Просимо надати пояснення скільки днів надається Постачальнику для усунення несправностей згідно рекламаційного акту. Слід зауважити, що сучасний автобус – це складний механізм підвищеної небезпеки, який складається з багатьох компонентів. Інколи, усунення несправностей деяких компонентів неможливо здійснити протягом 3 робочих днів. Просимо Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію та передбачити достатній термін для виконання гарантійних зобов’язань Постачальника. - П. 64 Технічних вимог Додатку 4 вимагається: «копія сертифікату відповідності виданий уповноваженим органом України або документ про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності;…» - Просимо надати пояснення, у випадку надання Постачальником документу про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса, чи потрібно додатково надавати сертифікат відповідності на запропонований Товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше звернення. Ваші запитання було винесено на розгляд тендерного комітету. За результатами розгляду тендерним комітетом повідомляємо наступне:
- стосовно п.п. 2.7. Додатку 3 - впродовж 3-х робочих днів проходить усунення дефектів виявлених в товарі (заміна неякісного товару);
- стосовно п 66 Технічних вимог додатку №4 - усунення несправностей в гарантійний період повинен становити не більше 10 робочих днів.
Зробивши висновки з вищепереліченого виходить:
- протягом 3-х робочих днів - здійснюється заміна неякісного товару;
- протягом 10 робочих днів - здійснюється усунення несправностей протягом гарантійного періоду.
- стосовно п. 64 Технічних вимог Додатку № 4 - повідомляємо наступне: у разі надання постачальником документу про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса потрібно надавати сертифікат відповідності на запропонований товар.
Технічні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2018 11:52
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:27
Просимо надати роз’яснення стосовно Технічних вимог тендерної документації та внести відповідні зміни у тендерну документацію: • п. 4. Висота автобуса, мм, не більше 3100. – Згідно п. 50 технічних вимог в автобусі має бути встановлений кондиціонер салону, який призводить до збільшення габаритної висоти салону автобуса. Більшість сучасних міських автобусів, з кондиціонером салону, мають висоту 3150-3300 мм. В даному випадку, вимога по висоті автобуса 3100 мм – є обмеженням кола потенційних учасників тендерної закупівлі. • п. 13. Передня вісь пневматична, незалежна – жодними нормами, технічними приписами, у т.ч. правилами ЕЭК ООН N 107, не передбачено обов’язкового використання певної конструкції передньої підвіски, а саме: залежної чи незалежної підвіски. Виробники ТЗ можуть встановлювати, як незалежну підвіску, так і залежну пневматичну підвіску. Для збільшення кола потенційних учасників та уникнення дискримінації Учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, які передбачатимуть можливість використання, як незалежної, так і залежної передньої підвіски. • п. 38. Бокові панелі кузова, двері салону та облицювання виконані з алюмінію. Передні та задні панелі, передні та задні бампери, кришка відсіку двигуна виконані зі склопластику. Та п. 40 Підлога Підлога зроблена з високоякісної фанери товщиною не менше 15 мм, покрита протиковзким та вогнезахисним покриттям. Нижня частина фанери покрита агентом на основі бітуму. Сервісні люки в підлозі добре ізольовані та герметичні, знаходяться всередині автобуса виконані з алюмінію. – Замовником вимагається надання у складі пропозиції Учасників копій діючих сертифікатів відповідностей виданих уповноваженим органом України або документів про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності. Наявність вище вказаного(их) документу(ів) підтверджує(ють) факт того, що запропонована модель автобуса є безпечною, економічною, екологічною та дозволяється до використання на дорогах загального користування. Вимога Замовника, щодо використання певних видів матеріалів у конструкції автобуса, які можуть не відповідати технологічному завданню виробника автобуса, може негативно впливати на вище вказані показники ТЗ. Для збільшення кола потенційних учасників, просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію. • п. 53. Система електрообладнання на базі мультиплексної CAN шини для спрощення діагностики систем і вузлів автобуса – Використання мультиплексної CAN шини призводить до значного ускладнення конструкції електричної мережі автобуса та значно підвищує ціну на такий ТЗ. Для збільшення кола потенційних учасників, просимо передбачити надання Постачальником ТЗ, із системою електрообладнання на базі мультиплексної CAN шини або поставки окремого зовнішнього діагностичного обладнання. Вище вказані Технічні вимоги Додатку 4 тендерної документації є такими, що суперечать Статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують потенційне коло учасників процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше звернення. Ваші запитання розглядались на засіданні тендерного комітету.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
- висота автобуса вказана відповідно до вимог до нас Замовника транспортної роботи та виходячи з транспортної інфраструктури по якій повинен пролягати автобусний маршрут;
- п.13 - передня вісь пневматична незалежна встановлена нашими вимогами, у зв'язку з тим, що транспортні засоби (автобуси, тролейбуси) з передньою незалежною підвіскою уже експлуатуються нашим підприємством і зарекомендували себе з надійної сторони. Легкі в керуванні, надійне зчеплення з дорожнім покриттям, мобільні, комфортабельні для перевезення пасажирів, все це приводить до підвищення рівня безпеки на дорогах.
-стосовно п.38 та п.53 Технічних вимог: дані вимоги встановлені відповідно до п.3 ч.2 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Сертифікат типу КТЗ
Дата подання: 06 грудня 2018 12:09
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:40
Згідно п. 12. Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасником торгів разом з тендерною пропозицією: копію діючого сертифікату відповідності з додатками або сертифікат типу колісного транспортного. Вище вказана вимога підтверджується і п. 2.3. Розділу 2 Проекту договору про закупівлю Додатку 3 тендерної документації: «2.3. Якість Товару підтверджується діючим сертифікатом відповідності з додатками або сертифікатом типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521.» Проте, згідно з п. 64 Технічних вимог Додатку 4 тендерної документації Замовником при поставці кожного автобуса вимагається надання Постачальником: «копія сертифікату відповідності виданий уповноваженим органом України або документ про схвалення (затвердження чи визнання) конструкції автобуса і сертифікат відповідності». Тобто, не передбачено можливості надання Постачальником Сертифікату типу колісного транспортного засобу на Товар, який поставлено. Просимо Вас, внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме передбачити можливість надання Учасником та Постачальником Сертифікату типу колісного транспортного засобу на Товар, який пропонується до постачання та на Товар, який буде поставлятися за результатами торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Ваші запитання були розглянуті тендерним комітетом та прийнято наступні рішення про що повідомляємо:
- стосовно п.12 табл. 2 дод.2 до Тендерної документації - викладені вимоги до Учасника на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
- стосовно вимог сертифікації, які викладаються у дод. 3 та дод.4 до тендерної документації - це вимоги до переможця при укладенні договору. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в Тендерну документацію стосовно сертифікації внести неможливо, у зв'язку з тим, що для подальшої реєстрації транспортного засобу необхідно буде пред'явити сертифікат відповідності.
Попередня оплата
Дата подання: 06 грудня 2018 12:57
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:55
Доброго дня! Просимо Вас розглянути можливість передбачення попередньої оплати за Товар. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо:
- відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року попередня оплата здійснюється у разі, якщо розпорядник надав дозвіл на здійснення такої оплати.
Оскільки наше підприємство є таким, що фінансується з міського бюджету Івано-ранківської міської ради, то станом на сьогоднішній день Івано-Франківська міська рада не надала рішення на здійснення попередньої оплати на закупівлю автобусів за даною закупівлею.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-000862-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 07 грудня 2018 11:31
щодо документів технічної частини
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю: «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб_код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34120000-4 (міські автобуси)», а саме з пунктом 12 Таблиці 2 Додатку 2 згідно якого вимагається надати у складі пропозиції «Копію діючого сертифікату відповідності з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на автобуси, що пропонуються до поставки, або копію сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу на вже виготовлений та реалізований автобус, аналогічний автобусу, що пропонується до поставки», вимагаємо для розширення потенційного кола учасників, та враховуючи, що торги мають міжнародний статус, з ціллю залучення до аукціону європейських та провідних світових виробників пасажирської техніки, п.12 Таблиці 2 Додатку 2 викласти у наступній редакції: «Копію діючого сертифікату відповідності з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на автобуси, що пропонуються до поставки, або копію сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу на вже виготовлений та реалізований автобус, аналогічний автобусу, що пропонується до поставки або документ, виданий уповноваженим органом Європейського союзу, підтверджуючий реєстрацію сертифікату відповідності завершеного транспортного засобу або документ, виданий в країні виробника на відповідність Директиві 2007/46/ЕС Європейського Парламенту та Ради від 05 вересня 2007 року, що встановлює рамки для затвердження автотранспортних засобів та причепів до них, а також систем, компонентів та окремих технічних вузлів, призначених для таких транспортних засобів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2018 14:41
Доброго дня. Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету та прийнято наступне:
Замовником можуть бути внесені зміни, які викладались у Вашій вимозі, за умови надання Вами інформації стосовно механізму та термінів сертифікації транспортних засобів на території України та згідно чинного законодавства України, для підтвердження можливості здійснення поставки транспортних засобів без зривів та відтермінувань.
Чекаємо від Вас вищевказаної інформації, яку просимо направити на ел. пошту : dkp1983@ukr.net, за деталями просимо звертатись за тел. 0342583756; 0666552076.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-15-000862-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "УкрЄвроМАЗ", Код ЄДРПОУ:37474578
Дата подання: 14 грудня 2018 19:23
Скарга щодо обмеження конкуренції та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів UA-2018-11-15-000862-C
Комунальне підприємство «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради (Далі — Замовник) -15.11.2018 року, оприлюднив на сайті: smarttender.biz, оголошення про заплановану закупівлю «Мототранспортних засобів для перевезення 10 і більше осіб: 34120000-4» (Далі – Товар). Відповідно до Тендерної документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «21» грудня 2018 року. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили, що в Технічних вимогах Додатку 4 тендерної документації прописано детально автобус марки Güleryüz COBRA GD 272 LF, що повністю обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Окрім цього, призводить до значно більших витрат бюджетних коштів. Технічні вимоги Додатку 4 тендерної документації є такими, що суперечать Статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують потенційне коло учасників процедури закупівлі, а саме: • п. 4. Висота автобуса, мм, не більше 3100. – Згідно п. 50 технічних вимог в автобусі має бути встановлений кондиціонер салону, який призводить до збільшення габаритної висоти салону автобуса. Більшість сучасних міських автобусів, з кондиціонером салону, мають висоту 3150-3300 мм. В даному випадку, вимога по висоті автобуса 3100 мм – є обмеженням кола потенційних учасників тендерної закупівлі. • п. 38. Бокові панелі кузова, двері салону та облицювання виконані з алюмінію. Але світові виробники мають аналогічні рішення, що виконують задачу антикорозійної стійкості, зокрема оцинкований лист. Для збільшення кола потенційних учасників та уникнення дискримінації Учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, які передбачатимуть можливість використання корозостійких матеріалів. • п. 40. Підлога зроблена з високоякісної фанери товщиною не менше 15 мм, покрита протиковзким та вогнезахисним покриттям. Нижня частина фанери покрита агентом на основі бітуму. Сервісні люки в підлозі добре ізольовані та герметичні, знаходяться всередині автобуса виконані з алюмінію. Застосування алюмінієвих сервісних люків сприятиме виникненню додаткового шуму під час руху автобуса і зниженню комфорту пасажирів. Для зменшення вартості та збільшення кола потенційних учасників та уникнення дискримінації Учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, які передбачатимуть можливість встановлення високоякісної фанери товщиною не менше 12 мм, покритої протиковзким та вогнезахисним покриттям. Нижня частина фанери покрита агентом на основі бітуму. Сервісні люки в підлозі добре ізольовані та герметичні, знаходяться всередині автобуса. • п. 57. Вікна салону із загартованого скла, тоновані на 30%, з розсувними кватирками, вклеєні. Відповідно до п. 4.2., П. 5.5.2 правил №43 ЄЕК ООН при установці двох зовнішніх бокових дзеркал для забезпечення безпеки бічних стекол допускається застосування матеріалів з коефіцієнтом пропускання світла нижче 70%, за умови маркування даних стекол літерою V. Для збільшення кола потенційних учасників та уникнення дискримінації Учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, які передбачатимуть можливість встановлення вікон салону із загартованого скла, тонованих від 30%, з розсувними кватирками, вклеєні. Крім того у розділі 1, п.4.4. Тендерної документації, встановлена вимога: «Строк поставки товарів – 01.03.2019р.» Звертаємо вашу увагу, що така вимога є дискримінуючи з огляду на наступне. Очікувана дата аукціону вказана на сайті 28.01.2019р., з урахування всіх максимально допустимих строків, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», можлива дата підписання договору може бути пізніше зазначеної дати поставки. Тобто, на складі переможця, на дату підписання договору має зберігатися Товар на суму 70 800 000 грн. Таким чином це свідчить про те, що вказаний термін поставки в тендерній документації прописаний під конкретного учасника і товар. Платіжне доручення за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 18.12.2018 №12837.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 10:30

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 грудня 2018 10:30
рішення від 18.12.2018 №12837.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2018
UA-2018-11-15-000862-ce4ed4de64148478f9e5fc6803bd68c2f
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 грудня 2018 12:59
Електронний підпис

Публічні документи

20 грудня 2018 19:04
Сертифікат.pdf
20 грудня 2018 19:04
Цінова пропозиція.PDF
20 грудня 2018 19:04
Кваліфікація.pdf
20 грудня 2018 19:04
Відповідність.pdf

Документи

27 грудня 2018 13:00
Електронний підпис

Публічні документи

10 січня 2019 16:24
Електронний підпис
03 січня 2019 14:35
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2018 11:27
технічна частина.pdf

Документи

27 грудня 2018 13:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 70 632 200,00
UAH з ПДВ
65 995 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 70 800 000,00
UAH з ПДВ
66 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 70 668 000,00
UAH з ПДВ
69 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 16:24
Електронний підпис
03 січня 2019 14:35
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:27
тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2018 11:27
технічна частина.pdf

Публічні документи

20 грудня 2018 19:04
Сертифікат.pdf
20 грудня 2018 19:04
Цінова пропозиція.PDF
20 грудня 2018 19:04
Кваліфікація.pdf
20 грудня 2018 19:04
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 65 995 200,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
65 995 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 12:13
Звіт про виконання договору укладений
03 червня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 09:39
Договір укладений
22 січня 2019 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 65 995 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 999 200,00 UAH)