Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля машин для обробки даних (апаратна частина) (Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор), ноутбук)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-11-15-000813-b ● bdabfb2684bc4d0b956f27f7cbe48f5d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37537246 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Соборна,59 |
Контактна особа: |
Бондарєв Олександр Миколайович +380432595210 bondarev@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2018 18:35 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 13:35 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
(Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор), ноутбук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
(Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор), ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Соборна,59, каб.412
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 18:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 18:27 |
договір ПТК.docx | |
15 листопада 2018 18:27 |
Документація ПТК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2018 09:27
Дата відповіді: 16 листопада 2018 16:39
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
В Документації (технічних вимогах до товару) на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) (Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор), ноутбук) вказано предмет закупівлі та торгову марку (модель на назву товару).
В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються.
Дякуємо.
Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
В Документації (технічних вимогах до товару) на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) (Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор), ноутбук) вказано предмет закупівлі та торгову марку (модель на назву товару).
В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються.
Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000813-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 грудня 2018 11:48
Шановний Замовнику
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять в пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна за телефоном (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2018 18:51
Шановний учаснику !
Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. В даний момент перевірити запропоноване обладнання та програмне забезпечення не вважається можливим по причині його відсутності у Замовника. Відповідність товару та програмного забезпечення буде перевірено після його отримання.
До моменту поставки у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції. У випадку, якщо після укладання договору з постачальником, Замовником буде виявлено факт постачання, не якісного, не нового товару, або ж не ліцензійного програмного забезпечення, договір про закупівлю товару буде розірвано та повторно проведено процедуру публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ТОВ «ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав:
- гарантійний лист на те що товар є новим ;
- скановану копію Авторизаційного листа, щодо того, що він є офіційним дилером ТОВ «СОФТІКО»-Silver partner Microsoft».
Подана Вами інформація буде взята до уваги, дякуємо за інформацію.
Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. В даний момент перевірити запропоноване обладнання та програмне забезпечення не вважається можливим по причині його відсутності у Замовника. Відповідність товару та програмного забезпечення буде перевірено після його отримання.
До моменту поставки у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції. У випадку, якщо після укладання договору з постачальником, Замовником буде виявлено факт постачання, не якісного, не нового товару, або ж не ліцензійного програмного забезпечення, договір про закупівлю товару буде розірвано та повторно проведено процедуру публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ТОВ «ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав:
- гарантійний лист на те що товар є новим ;
- скановану копію Авторизаційного листа, щодо того, що він є офіційним дилером ТОВ «СОФТІКО»-Silver partner Microsoft».
Подана Вами інформація буде взята до уваги, дякуємо за інформацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" |
134 880,00
UAH з ПДВ
|
126 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД" |
136 536,00
UAH з ПДВ
|
126 222,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
137 440,00
UAH з ПДВ
|
129 797,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
149 985,90
UAH з ПДВ
|
149 985,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" #36150592 |
Відхилено |
126 198,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2018 14:24
|
ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД" #13339639 |
Відхилено |
126 222,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 13:06
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
129 797,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
10 грудня 2018 15:21
|