Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Київській, 52, в с. Степанці Канівського району – будівництво"
Очікувана вартість
7 482 342,00 UAH
UA-2018-11-15-000808-b fa0bce36915640c38ee631515d974ddc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа замовника: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 15:52
Очікувана вартість: 7 482 342,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Київській, 52, в с. Степанці Канівського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19031, Україна, Черкаська область, село Степанці Канівського району, вул. Київській, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2018 18:39
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2018 18:17
Проект договору амбулатории.doc
15 листопада 2018 18:17
Додаток 2 Степанці.rtf
15 листопада 2018 18:17
ТД - Степанці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ 7 470 998,00
UAH з ПДВ
7 470 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯБУДМОНТАЖ" 7 479 578,40
UAH з ПДВ
7 479 578,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 17:27
Субпідрядники.pdf
30 листопада 2018 17:27
Ст 17.pdf
30 листопада 2018 17:27
Протокол на директора.pdf
30 листопада 2018 17:27
Паспорт Мазурева.pdf
30 листопада 2018 17:27
Обладнання.pdf
30 листопада 2018 17:27
Накази на робітників.pdf
30 листопада 2018 17:27
Наказ.pdf
30 листопада 2018 17:27
Кошторис Степанці.pdf
30 листопада 2018 17:27
Календарний графік.pdf
30 листопада 2018 17:27
Згоди працівників.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довкілля.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довідка про посадову особу.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довідка з банку.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довідка ДСТУ.pdf
30 листопада 2018 17:27
Довідка аналогічний досвід.pdf
30 листопада 2018 17:27
Гарантійний лист 5.1.2.pdf
30 листопада 2018 17:27
Відгук.pdf
30 листопада 2018 17:27
Витяг зі Статуту.pdf
30 листопада 2018 17:27
29.imd

Публічні документи

30 листопада 2018 14:47
01_Кошториси.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
Переможець 7 470 998,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 17:45

Документи

04 грудня 2018 17:45
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
7 470 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 17:45
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2018 17:34
Договір укладений
21 грудня 2018 17:31
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 14:47
Дод угода 6_Степанці.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:23
sign.p7s зміни до договору
15 серпня 2019 16:05
дод угода _5 до дог 1.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 15:56
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2019 15:44
дод угода 4_Степанці.pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:32
sign.p7s зміни до договору
04 квітня 2019 17:31
ДУ 3 Степанці.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 17:28
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2019 13:05
ДУ 2 Степанці.pdf зміни до договору
28 березня 2019 13:04
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 15:43
ДУ 1 Степанці.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 14 Договору в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) У зв'язку з неможливістю виконати роботи у повному обсязі у термін, враховуючи несвоєчасне фінансування внести зміни до п.5.1 та п. 10.2 - термін виконання робіт та термін дії договору до 31 липня 2019 року; Внести зміни в додаток 3 (План фінансування) та додаток 4 (Календарний графік) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4.4 ст.36 Закону Про публічні закупівлі внесено зміни до п.5.1 р.5 Виконання робіт та п. 10.2 р.10 Строк дії договору і викладено їх в наступній редакції: початок робіт визначається датою підписання договору по об'єкту, закінчення робіт-датою прийняття об'єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт-з моменту підписання Договору та скріплення печатками сторін і діє до 31 жовтня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 жовтня 2019 року, а в частині зобов'язань до повного їх виконання. Внесено зміни до додатку 3 План фінансування будівництва на 2019 рік та додатку 4 Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 6 112, 65920 тис.грн. з ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 6 112,65920 тис.грн. з ПДВ. 3. Внести зміни до додатку 1 (Договірна ціна), додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку