Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Петропавлівській, 19а, в с. Дмитрушки Уманського району – будівництво»
Очікувана вартість
7 482 248,00 UAH
UA-2018-11-15-000805-b bb761af5bbf24aa6addf3badf376bbc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:29
Очікувана вартість: 7 482 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Петропавлівській, 19а, в с. Дмитрушки Уманського району – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20332, Україна, Черкаська область, село Дмитрушки, Уманський район, вул. Петропавлівська, 19 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 18:17
Проект договору амбулатории.doc
15 листопада 2018 18:17
Додаток 2 Дмитрушки.rtf
15 листопада 2018 18:15
ТД - Дмитрушки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 7 164 072,00
UAH з ПДВ
7 164 072,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 7 464 448,21
UAH з ПДВ
7 464 448,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 7 482 000,00
UAH з ПДВ
7 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2018 10:34
Електронний підпис
08 грудня 2018 10:32
банкрутство
08 грудня 2018 10:31
довільна форма
08 грудня 2018 10:31
довідка з мвс
08 грудня 2018 10:31
корупція
30 листопада 2018 18:06
Електронний підпис
30 листопада 2018 18:04
Подача Дмитрушки.rar
30 листопада 2018 18:04
Кошторис Дмитрушки.rar
30 листопада 2018 18:04
Гарантія Дмитрушки.rar

Публічні документи

30 листопада 2018 15:31
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:23
2003.imd
30 листопада 2018 15:23
Кошторис с. Дмитрушки.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 17:50
5. Відповідність ДСТУ.pdf
26 листопада 2018 17:50
5. Субпідрядник.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Свідоцтва про реєстрацію.pdf
26 листопада 2018 17:50
5. Захист Довкілля.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Листи-згоди працівників.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Лист-відгук до договору.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Кб2 та 3 до договору.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Договір оренди склад.pdf
26 листопада 2018 17:50
4. Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2018 17:50
2. Копія Паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма РАСАВА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 7 164 072,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 17:05

Документи

05 грудня 2018 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
7 164 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:27
КБ-3 укладений
05 лютого 2021 10:26
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 19:29
Дод.угода 13 дог. 1 Дмитрушки.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 18:22
Дод. угода 12 від 20.08.2020 до дог.1 Дмитрушки.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:46
ДУ 11 до дог. 1 Дмитрушки зміни до договору
06 травня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 10:35
ДУ 10 до дог.1 Дмитрушки зміни до договору
27 квітня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 10:16
Дод .уг. 9 до дог.1 Дмитрушки зміни до договору
14 квітня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:40
Дод 8_Дмитрушки.pdf зміни до договору
03 січня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 17:08
Дод 7 Дмитрушки.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:59
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 17:05
Дод угода_6_Дмитрушки.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 17:02
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 17:34
угода 5 дог 1 від 17.12.2018.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 11:12
Додатоква угода_4_Дмитрушки.pdf зміни до договору
12 червня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 10:57
ДУ 3 Дмитрушки.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 17:19
ДУ 2 Дмитрушки.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 17:18
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:48
ДУ 1 Дмитрушки.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 18:16
Договір укладений
19 грудня 2018 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 4 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вести зміни до додатку 4 до Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі внесено зміни до п.5.1 р.5 Виконання робіт та п.10.2 р.10 Строк дії договору. Внесено зміни до додатку 3 План фінансування будівництва та додатку 4 Календарний графік виконання робіт до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 29 листопада 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 29 листопада 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, сторони дійшли згоди, що ціна цього Договору зменшилась і становить 6840,78695 тис. грн. з ПДВ. 2. Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 6840,78695 тис.грн. з ПДВ». 3. Внести зміни п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх у наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначаються датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 4. Внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна), Додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва)), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 6 498,7456 тис.грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 342,04135 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1 Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт- датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору»; «П.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 6 498,7476 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 6 059,59328 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 439,15432 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 342,03935 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 204,04492 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 137,99443 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Внести зміни до додатку 2 ( План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції. «Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Адреса: 18000, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/р UA818201720344271029184094996, р/р UA798201720344281029174094996, р/р UA778201720344291029164094996, р/р UA 808201720344201029167094996, Державна казначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78. Підрядник: ТОВ Фірма «РАСАВА» Адреса: вул. Уколова,1, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська обл., 19400 р/р UA 373543470000026001051516491 в ЧФ ЗАТ КБ «ПриватБанк» Код ЄДРПОУ 22810254 тел. (067) 597 36 59.» 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції: «Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Адреса: 18000, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223 р/р UA798201720344281029174094996 р/р UA 808201720344201029167094996 Державна казначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 6 498,7476 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 5 919,58172 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 579,16588 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 342,03935 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 204,04492 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 137,99443 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 4.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 17,92560 тис. грн. і становить 6 822,86135 тис. грн з ПДВ (шість мільйонів вісімсот двадцять дві тисячі вісімсот шістдесят одна гривня 35 коп. з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 6 498,7476 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 5 919,58172 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 579,16588 тис. грн. Виконано в 2020 році роботи на суму 324,11375 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 194,20296 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів –129,91079 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 17,92560 тис. грн. і становить 6 822,86135 тис. грн. з ПДВ (шість мільйонів вісімсот двадцять дві тисячі вісімсот шістдесят одна гривня 35 коп. з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 6 498,7476 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 5 919,58172 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 579,16588 тис. грн. Виконано в 2020 році роботи на суму 324,11375 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 194,20296 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів –129,91079 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в. 5. Додаткову угоду № 12 до цього Договору визнати недійсною. Викласти додатки 1,2, 3, 4 до цього Договору в новій редакції. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 6 822 861,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 122 205,56 UAH)