Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 265,00 UAH
UA-2018-11-15-000712-a 0d9da57b54c244c19eeaa539c2f00478
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирошниченко Світлана Володимирівна

380629534259
trudarhiv2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Трудовий архів м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37661630
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Б. Хмельницького, 24 а
Контактна особа: Мирошниченко Світлана Володимирівна
380629534259,
trudarhiv2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 11:01
Початок аукціону: 22 листопада 2018 13:48
Очікувана вартість: 7 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари (палітурний картон, папка-справа, клей ПВА)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1130 штуки
Канцелярські товари (палітурний картон, папка-справа, клей ПВА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульвар Богдана Хмельницького,24, Маріуполь, Донецька область, 87500, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2018  —  16 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 10:56
Оголошення.doc
15 листопада 2018 10:54
Техническое задание канцтовари.doc
15 листопада 2018 10:53
форма пропозиції.doc
15 листопада 2018 10:53
Спецификация.doc
15 листопада 2018 10:53
договор Трудовий архів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-000712-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3535403651
Дата подання: 23 листопада 2018 13:07
Заперечення щодо переможця
Доброго ранку, шановний Замовник! Згідно Вашого рішення від 23.11.2018 р. ви визначили переможцем ФОП Icaкова. На нашу думку Ваше рішення помилково. Так згідно додатку 2 тендерної документації : "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Ви вимагали від Учасників в складі своєї пропозиції наступні документи:
- сертифікат якості на товар;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар
ФОП Ісакова на майданчик в складі тендерної пропозиції були надані тільки уставні документи та комерційна пропозиція. А якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (відсутність необхідних документів) ця пропозиція повинна бути відхилена Замовником, а Ви признаєте його переможцем торгів! Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 17:46
Доброго дня, шановний Учаснику! Додаток №2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" розроблено на всі товари та послуги, які ми раніше закуповували, тому він автоматично був опублікований в даній закупівлі. Даний товар не підлягає обов язковій сертифікації, згідно наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2015 р. (із змінами), до переліку продукції, що підлягає обов язковій сертифікації не входять такі продукти: політурний картон, паперові справи, клей.
Також згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16, п.4 другий абзац "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.", тому що в першу чергу цікавить якість товару. Також ні в якому наказі не прописано, що вищезазначений товар повинен отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу UA-2018-11-15-000712-a.b1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000712-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Исакова Наталья Георгиевна, Код ЄДРПОУ:2638409206
Дата подання: 23 листопада 2018 15:03
сертификаты
сертификаты якости
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 17:55
Сертифікати направлені ФОП Ісакова.
Відповідь на UA-2018-11-15-000712-a.c2
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000712-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3535403651
Дата подання: 23 листопада 2018 15:33
Щодо признання переможцем ФОП Ісакова
Шановний Замовник! У відповідь на нашу вимогу Вимогу Ви дали відповідь? Як расцінювати добавлення Вами на тендерний майданчик висновків СЕС? Вони від переможця Вам надійшли понад тендерного майданчика? В пропозиції ФОП Ісакова цих документів не було. Яке відношення ці документи мають до складу тендерної пропозиції ФОП Ісакової? Ви, як Замовник повинні дотримуватись вимог Закону України "Про публичні закупівлі". Тобто як расцінювати Ваші дії?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 17:52
Шановний Учаснику! Сертифікати опублікував другий учасник.
Відповідь на вимогу/скаргу UA-2018-11-15-000712-a.b3
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000712-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3535403651
Дата подання: 23 листопада 2018 15:35
Заперечення щодо переможця
Шановний Замовник! У відповідь на нашу вимогу Вимогу Ви дали відповідь? Як расцінювати добавлення Вами на тендерний майданчик висновків СЕС? Вони від переможця Вам надійшли понад тендерного майданчика? В пропозиції ФОП Ісакова цих документів не було. Яке відношення ці документи мають до складу тендерної пропозиції ФОП Ісакової? Ви, як Замовник повинні дотримуватись вимог Закону України "Про публичні закупівлі". Тобто як расцінювати Ваші дії?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 17:50
Шановний Учаснику! Сертифікати опублікував другий учасник.
Відповідь на вимогу/скаргу UA-2018-11-15-000712-a.b4
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000712-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3535403651
Дата подання: 26 листопада 2018 11:09
Заперечення щодо переможця
Шановний Замовник! Якщо Вас з вашої відповіді цікавить саме ЯКІСТЬ ТОВАРУ, а не відповідність тендерної пропозиції Учасника якісним та технічним вимогам Замовника, то будь ласка дайте відповідь, яким чином Ви дізнались про якість товару, пропонуємого Вам ФОП Ісакова? З комерційної пропозиції? Або з уставних документів? Жодного документа або інформації щодо якості товару там немає...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2018 11:54
Доброго дня! Комерційна пропозиція ФОП Ісакова, відповідає технічному завданню (додаток №1).
Відповідь на вимогу UA-2018-11-15-000712-a.b5

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 15:03
Висновки СЭС
23 листопада 2018 15:03
Висновки СЭС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" 2 250,00
UAH з ПДВ
2 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Исакова Наталья Георгиевна 6 879,80
UAH з ПДВ
4 239,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 5 281,80
UAH з ПДВ
4 897,98
UAH з ПДВ
Документи
КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ 7 260,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Прокопець Вікторія Сергіївна 6 715,00
UAH з ПДВ
5 333,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 14:35
Оновлена пропозиція.pdf
19 листопада 2018 12:23
паспорт.pdf
19 листопада 2018 12:23
пакет документов.pdf
19 листопада 2018 12:23
договор досвід 2.pdf
19 листопада 2018 12:23
договор досвід 1.pdf
19 листопада 2018 12:23
довідка відс.заборг.docx
19 листопада 2018 12:23
витяг.PDF
19 листопада 2018 12:23
виписка ЄДР.PDF
19 листопада 2018 12:23
виписка банка.pdf
19 листопада 2018 12:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 10:30
ком.предложение
20 листопада 2018 10:11
Уставные Исакова.rar
20 листопада 2018 10:11
Ком.предложение Архив.rar

Публічні документи

21 листопада 2018 10:19
Сертификат.rar
21 листопада 2018 10:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2018 15:40
цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2018 15:40
сертифікат.pdf
20 листопада 2018 15:40
ВИТЯГ_ЄДРЮОФОПГФ_13112018.pdf
20 листопада 2018 15:40
Витяг ЄП з підписом.pdf
20 листопада 2018 15:40
висновок сес.pdf
20 листопада 2018 15:40
висновок сес клей 2.jpg
20 листопада 2018 15:40
висновок сес клей 1.jpg
20 листопада 2018 15:40
Виписка з підписом.pdf

Публічні документи

21 листопада 2018 10:42
Ценовое предложение.PDF
21 листопада 2018 10:42
выписка2.PDF
21 листопада 2018 10:42
выписка1.PDF
21 листопада 2018 10:42
витяг2.PDF
21 листопада 2018 10:42
витяг1.PDF
21 листопада 2018 10:42
Реквизиты.PDF
21 листопада 2018 10:42
Спецификация.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"

ФОП Исакова Наталья Георгиевна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Прокопець Вікторія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"
#3344006040
Відхилено 2 250,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 10:13
ФОП Исакова Наталья Георгиевна
#2638409206
Переможець 4 239,80
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 11:03

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Исакова Наталья Георгиевна
#2638409206
4 239,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Ісакова.PDF укладений
07 грудня 2018 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 239,80
UAH з ПДВ