Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2018 10:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 10:28 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2018 11:43 |
Очікувана вартість: | 5 558 721,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 897,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27793.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 13:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 13:49 |
ТД амбулаторія Верби нова редакція.doc | |
30 листопада 2018 13:49 |
Перелік змін.docx | |
15 листопада 2018 10:23 |
Додаток 7 проект договору.doc | |
15 листопада 2018 10:23 |
Додаток 6 Технічне завдання Верби.doc | |
15 листопада 2018 10:23 |
ТД амбулаторія Верби.doc |
30 листопада 2018 13:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2018 13:49 |
ТД амбулаторія Верби нова редакція.doc
|
|||
30 листопада 2018 13:49 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 листопада 2018 10:23 |
Додаток 7 проект договору.doc
|
|||
15 листопада 2018 10:23 |
Додаток 6 Технічне завдання Верби.doc
|
|||
15 листопада 2018 10:23 |
ТД амбулаторія Верби.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-31-000010 ● 5b396d305ba74b2da6c7a074935e6e4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2019 № 23
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-15-000524-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-04 15:22:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Вербівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Зелена, 1, в с. Верби Нижньосірогозького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-15-000524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «МАЙСТЕР-БУД» переможцем торгів зважаючи на те, що всупереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 та бруски обрiзні з хвойних порiд цього учасника, перевищують ціни, визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-07 14:50:07
Відповідь на запит від 04.02.2019 р.
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 04.02.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Вербівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Зелена, 1, в с. Верби Нижньосірогозького району – будівництво» (UA-2018-11-15-000524-a), а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «МАЙСТЕР-БУД», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 3229,64 грн. без ПДВ та враховує відпускну ціну портландцементу без ПДВ (2156,88 грн./т), витрати на транспортування (1009,43 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (63,33 грн./т), які передбачені ДБН.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-25 15:01:07
Роз'яснення щодо висновку
Надаємо відповідь на запит від 20.02.2019р:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «МАЙСТЕР-БУД», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом, (сайт ТОВ «НВФ «Інпроект» на 01.12.2018 року - 2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 3229,64 грн. без ПДВ та враховує відпускну ціну портландцементу без ПДВ (2156,88 грн./т), витрати на транспортування (1009,43 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (63,33 грн./т), які передбачені ДБН.
Враховуючи викладену вище інформацію, ТОВ «МАЙСТЕР-БУД» не порушив вимог тендерної документації та Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон). У разі відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР-БУД», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 28, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" |
5 014 698,17
UAH з ПДВ
|
4 179 570,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД |
5 097 667,20
UAH з ПДВ
|
4 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
5 256 617,00
UAH з ПДВ
|
4 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" |
5 547 657,00
UAH з ПДВ
|
5 547 657,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" #41376218 |
Відхилено |
4 179 570,36
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 11:00
|
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД #31212952 |
Відхилено |
4 180 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 11:42
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" #41485685 |
Відхилено |
4 199 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 11:14
|
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" #30627944 |
Переможець |
5 547 657,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 14:36
|
Звіт розірвання договору | укладений |
26 лютого 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 09:17
|
Додаткова угода Вербівська амбулаторія.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 14:01
|
Додаткова угода Вербівська амбулаторія.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2019 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 15:43
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 11:31
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2019 15:04
|
Договір | укладений |
28 січня 2019 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 7 Договору викладено в наступній редакції: «7.1 Генпідрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники – Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДЛЕКС», Товариство з обмеженою відповідальністю «АРЕОН ПЛЮС». Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати ресурси ( матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт; мати досвід виконання аналогічних робіт, тощо. 7.2. Замовник має право після одержання пропозиції Генпідрядника відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і рекомендувати свою кандидатуру. 7.3. Відносини між субпідрядниками та Генпідрядником регулюється із урахуванням положень Загальних умов». |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено реквізити виконавця робіт |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 18.2 договору від 28 січня 2019 року № 6 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Вербівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Зелена, 1, в с. Верби Нижньосірогозького району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 3975325,00 грн (Три мільйони дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста двадцять п’ять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 662554,17 грн (шістсот шістдесят дві тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири грн 17 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |