Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32420000-3 Мережеве обладнання Комплект обладнання для організації корпоративної мережі ДП «НЕК «Укренерго»
32420000-3- Network equipment Equipment for organization the corporate network of NPC Ukrenergo
Очікувана вартість
32 683 708,33 UAH
UA-2018-11-15-000499-b 51b46287a1ca44bc82c2b0d466820d00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КАВЕРІНА Тетяна Андріївна

+380442383705 Kaverina.TA@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: КАВЕРІНА Тетяна Андріївна
+380442383705
Kaverina.TA@ua.energy
Додаткові контактні особи: Грузінова Кристина Вікторівна
Gruzinova.KV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: Kaverina Tetyana
+380442383705
Kaverina.TA@ua.energy
Additional contacts: Gruzinova К.V.
Gruzinova.KV@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 14:25
Очікувана вартість: 32 683 708,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 326 837,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 784409 UAH
Publication date: 15 листопада 2018 14:53
Enquiries until: 20 січня 2019 12:00
Complaints submission until: до 26 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 січня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 32 683 708 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 326 837 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 пункт
32420000-3 Мережеве обладнання Комплект обладнання для організації корпоративної мережі ДП «НЕК «Укренерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська обл., Київ, Cимона Петлюри, 25, 27
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

32420000-3- Network equipment Equipment for organization the corporate network of NPC Ukrenergo
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікації спеціалістів виробником обладнання
Дата подання: 05 грудня 2018 11:02
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:39
Шановний Замовнику! В п 1.1. Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначена вимога щодо надання Учасниками «Довідки (складеної в довільній формі) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю не менше двох спеціалістів, що мають сертифікацію від виробника запропонованого учасником обладнання». Просимо надати однозначну відповідь щодо того, яку саме сертифікацію, з яких напрямків діяльності та якого рівня повинні мати спеціалісти Учасника задля того, аби пропозицію Учасника не було відхилено за формальними ознаками. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в Додаток 2 тендерної документації внесено зміни, які розміщено в електронній системі закупівель Prozorro.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 05 грудня 2018 12:22
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:40
Просимо надати роз’яснення щодо Розділу 2 Додатку 3 Тендерної документації, а саме примітки, яка передбачає, що в разі надання учасником підтвердження повноважень та гарантійних зобов’язань від представництва виробника, він додатково повинен підтвердити повноваження представництва виробника. Під час відповіді на питання просимо дати посилання де саме в Законі «Про публічні Закупівлі» міститься опис такої вимоги? Вимоги до учасника у частині кваліфікаційних вимог, регулюються Статтею 16 Закону. Що стосується вимог до «технічних, якісних та кількісних предметів Закупівлі», то вони вичерпно класифіковані у Статті 22 Закону і стосуються тільки предмету закупівлі. Що таке «офіційне представництво»? Якою саме статтею Господарського та Податкового кодексу регулюється діяльність "представництва", яке малось на увазі? Яким саме документом має бути підтверджено повноваження представництва виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо про те, що Розділ 2 Додатку 3 тендерної документації дійсно містить Примітку, але в ній зазначено наступне: «* Документи надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF)». Посилання Вами на формулювання примітки із фразою «в разі надання учасником підтвердження повноважень та гарантійних зобов’язань від представництва виробника, він додатково повинен підтвердити повноваження представництва виробника» не є зрозумілим, оскільки відсутнє в тендерній документації. Прошу ще раз ознайомитись з умовами тендерної документації, яка розміщена за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-15-000499-b
Збільшення строку реалізації проекту
Дата подання: 05 грудня 2018 12:24
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:40
В рамках закупівлі передбачається здійснити постачання різних типів обладнання та програмного забезпечення, та надання послуг з проектування, налаштування і тестування побудованих систем. Хочемо зауважити, що поставка обладнання та програмного забезпечення може тривати 60 – 90 днів, а тривалість надання інших послуг може становити до 3 місяців, після здійснення поставки. Таки чином, строк, визначений Замовником у п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації, є недостатнім. Просимо пояснити якими документами та/або регламентами користувався Замовник при формуванні строку реалізації даного проекту? Просимо збільшити цей термін до 31.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в тендерну документацію внесено зміни в частині продовження строків до 30.09.2019р. Зміни розміщені в електронній системі закупівель Prozorro.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 грудня 2018 14:16
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:41
Відповідно до вимог, визначених у Розділі 3. «Опис предмету закупівлі», Додатку 3 до Тендерної Документації та у формі тендерної пропозиції (Додаток 1 до Тендерної Документації), Учасник має зазначити вартість Послуг з проектування та впровадження. З іншої сторони в проекті договору (Додаток 4 до Тендерної Документації) використовується термін «Роботи». З огляду на це, звертаємося з проханням внести зміни до Тендерної документації та використовувати єдиний термін "Послуги" як для умов проекту Договору (Додаток 4) так і для Тендерної документації в цілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в Додаток 4 тендерної документації внесено зміни, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro
Технічне завдання щодо послуг
Дата подання: 05 грудня 2018 16:43
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:44
Просимо надати технічне завдання щодо послуг з проектування та впровадження, наведених у Додатку 3 до Тендерної Документації, яке має включати себе, але не обмежуватися наступними пунктами: чітко визначити зміст та обсяг послуг з аудиту існуючої мережі передачі даних; надати перелік компонентів мережі, які потрібно аналізувати; надати вихідні дані для проектування відповідно до чинного законодавства; надати наявні в замовника інформацію щодо поточного стану мережі; надати перелік об’єктів замовника, де необхідно проводити аудит та щодо яких необхідно здійснювати проектування/впровадження; визначити вимоги щодо оформлення результатів аудиту, проектування, впровадження. В іншому випадку не є зрозумілим, що для Замовника буде критерієм виконання цих послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в Додаток 3 тендерної документації внесено зміни, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro
Питання стосовно проектів модернізації мережі
Дата подання: 05 грудня 2018 16:45
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:45
В рамках надання послуг з впровадження рішення, описаних в п.16 Додатку 3 до тендерної документації, має бути створено високорівневий ескізний проект модернізації мережі (HLD) та детальний низькорівневий технічний проект модернізації мережі (LLD). Просимо надати роз’яснення, що має бути результатом розробки та реалізації високорівневих та низькорівневих проектів? Які вимоги висуваються до розробки детального технічного завдання з модернізації мережі? Які вихідні дані надаються замовником для проведення проектування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в Додаток 3 тендерної документації внесено зміни, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro
Запит переліку та змісту послуг з міграції
Дата подання: 05 грудня 2018 17:46
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:45
Просимо надати роз’яснення щодо переліку та змісту послуг з міграції на нову мережеву інфраструктуру та внести відповідні доповнення в Тендерну документацію.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в Додаток 3 тендерної документації внесено зміни, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 грудня 2018 16:09
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:51
У Таблицю №1 Розділі 3. Опис предмету закупівлі: Комутатор доступу – Тип 1 (кількість – 200) просимо внести зміни та надати роз’яснення з наступних питань, у пунктах: 7. Об’єм ПЗП Не менше 1 Гбайт (типу «Flash») Об’єм ПЗП потрібен для операційної системи та конфігурації. Об’єм ПЗП потенційного виробника становить 512 МБ. Операційна система потенційного виробника складає менше 100 МБ, а конфігурація - не більше 10 МБ, тому для роботи комутатора потенційного виробника достатньо 512 МБ. Таким чином вимога «не менше 1 Гбайт» містить дискримінаційні ознаки, оскільки таке рішення може бути реалізовано лише певним виробником, при цьому функціонально не впливає на належну роботу комутатора. Вимагаємо внести зміни до додатку №3 тендерної документації виклавши пункт 7 в наступній редакції: 7. Об’єм ПЗП Не менше 512 Мбайт (типу «Flash») 15. Технології мережевої безпеки. - IEEE 802.1ae MACsec (з довжиною AES-ключа не менше 128 біт) на всіх Ethernet-портах, в тому числі вбудованих портах та портах додаткового модулю розширення; В Україні з метою забезпечення належного захисту інформації в державних органах та державних підприємствах використовуються засоби захисту інформації вітчизняного виробництва. Реалізація даної вимоги у складі необхідного обладнання значно здорожує його виробництво, як наслідок Замовник свідомо передбачає перевитрату коштів на закупівлю. Також, зазначена вимога реалізована тільки одним виробником обладнання, а саме Cisco, що є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, які можуть запропонувати обладнання інших виробників. Вимагаємо виключити із Додатку №3 тендерної документації дану умову тендерної документації. 16. Система керування. У випадку необхідності міграції традиційної архітектури мережі до архітектури Software-Defined Networking («Програмно-конфігуровані мережі») комутатор повинен мати можливість підключення до SDN контролерів. Для архітектури Software-Defined Networking («Програмно-конфігуровані мережі») відсутній єдиний стандарт який описує функціонал, застосування та принципи. Реалізація Software-Defined Networking від різних вендорів відрізняеться, тому SDN контролер одного виробника може не підтримувати обладнання іншого. Вимагаємо виключити із Додатку №3 тендерної документації дану умову тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду питань повідомляю про наступне.
Щодо питання по п.7 Таблиці
Об’єм Flash пам’яті, з досвіду експлуатації, впливає на роботу мережі в цілому і на роботу технічного персоналу з цим комутатором. Вимога в 1 Гбайт висунута по тій причині, що на цій флеш пам’яті будуть зберігатися резервні копії операційної системи та резервні копії конфігурацій для швидкого відновлення комутатору до робочого стану, а також останні логи пристрою на випадок непередбачуваної ситуації, наприклад, атаки при якій буде заблоковано доступ до лог серверу. Також, при оновленні ПЗ, може зберігатись декілька версій ПЗ.
Щодо питання по п. 15 Таблиці
Технологія IEEE 802.1ae MACsec є стандартом і реалізована багатьма виробниками мережевого обладнання, наприклад: Alcatel, Brocade, Cisco, Huawei, Juniper, тощо.
Слід зазначити, що у Вас відсутнє посилання на нормативний документ/документи, якими передбачено наступне твердження Учасника «В Україні з метою забезпечення належного захисту інформації в державних органах та державних підприємствах використовуються засоби захисту інформації вітчизняного виробництва.»

Щодо питання по п. 16 Таблиці
Для архітектури Software-Defined Networking такий стандарт існує, він називається OpenFlow. Підтримується більшістю виробників мережевого обладнання, наприклад: Alcatel, Brocade, Cisco, Extreme, Huawei, NetGear, Juniper, тощо.
Виробники SDN контролерів в своїх власних контролерах підтримують обладнання інших виробників, існують також контролери третіх виробників, які підтримують велику кількість обладнання різних виробників, наприклад: OpenDaylight, ONOS, Calico, The Fast Data, Floodlight, Beacon, NOX, Open vSwitch, vneio, Ryu, Cherry, Faucet, тощо.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-15-000499-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК", Код ЄДРПОУ:38870862
Дата подання: 12 грудня 2018 22:48
Скарга щодо умов закупівлі
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов для учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2018 16:39
рішення від 14.12.2018 № 12740+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2018 16:39
рішення від 04.01.2019 № 92.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 92-р/пк-пз від 04.01.2019 в ТД внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2019 17:08

Документи подані скаржником

12 грудня 2018 22:47
Скарга_12.12.2018_мереж_32М.docx
12 грудня 2018 22:47
платіжне доручення.pdf
12 грудня 2018 23:20
Скарга_2.pdf

Документи подані замовником

03 січня 2019 17:09
Лист Cisco.pdf
03 січня 2019 17:09
Лист Hp.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 лютого 2019
UA-2018-11-15-000499-b51b46287a1ca44bc82c2b0d466820d00
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ" Документи
Відхилено
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 лютого 2019 14:16
протокол №59 від 27.02.19.pdf
28 лютого 2019 14:16
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2019 14:20
протокол №59 від 27.02.19.pdf
28 лютого 2019 14:20
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2019 15:32
Електронний підпис
29 січня 2019 15:24
Технічна частина.pdf
29 січня 2019 15:24
Гарантія.rar
19 грудня 2018 11:30
Електронний підпис
19 грудня 2018 11:28
Технічна частина.pdf
19 грудня 2018 11:28
Гарантія33333333.rar

Документи

28 лютого 2019 14:20
протокол №59 від 27.02.19.pdf
28 лютого 2019 14:21
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2019 11:38
3. Технічна частина.rar
19 грудня 2018 11:45
3. Технічна частина.rar
19 грудня 2018 11:45
2. Кваліфікація.rar

Документи

28 лютого 2019 14:18
протокол №59 від 27.02.19.pdf
28 лютого 2019 14:18
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2019 14:30
ДФС до 20.03.2019.pdf
15 березня 2019 14:05
Перерахунок ціни.pdf
14 березня 2019 10:17
Довідка МВС.pdf
14 березня 2019 10:17
Довідка ДФС.pdf
29 січня 2019 16:55
Електронний підпис
29 січня 2019 16:55
Електронний підпис
29 січня 2019 14:20
Електронний підпис
29 січня 2019 14:19
Електронний підпис
29 січня 2019 14:09
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2019 12:43
Технічна частнина.pdf
29 січня 2019 12:43
Тенд. пропозиція.pdf
29 січня 2019 12:43
Іменні сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 29 966 173,95
UAH
28 985 362,95
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 32 200 383,71
UAH
28 985 562,95
UAH
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:30
ДФС до 20.03.2019.pdf
15 березня 2019 14:05
Перерахунок ціни.pdf
14 березня 2019 10:17
Довідка МВС.pdf
14 березня 2019 10:17
Довідка ДФС.pdf
29 січня 2019 16:55
Електронний підпис
29 січня 2019 16:55
Електронний підпис
29 січня 2019 14:20
Електронний підпис
29 січня 2019 14:19
Електронний підпис
29 січня 2019 14:09
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2019 12:43
Технічна частнина.pdf
29 січня 2019 12:43
Тенд. пропозиція.pdf
29 січня 2019 12:43
Іменні сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
Переможець 28 985 362,95
UAH
13 березня 2019 18:19

Документи

13 березня 2019 18:19
Електронний підпис
07 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
28 985 362,95
UAH
Документи

Документи

13 березня 2019 18:19
Електронний підпис
07 березня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 11:32
Додаткова угода №2 від 03.09.2019 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 08:05
Додаткова угода №1 від 09.08.2019 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2019 08:04
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:02
Договір 06-1-0630-19.pdf укладений
02 квітня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 06-1/0630-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із уточненням адреси поставки
Номер договору про закупівлю: 06-1/0630-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 28 985 362,95
UAH