Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (дизель-генератори)
Очікувана вартість
4 150 000,00 UAH
UA-2018-11-15-000450-b ● 2b61812ccc1b4ec9b979b05c044f2ef6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна +380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 11:47 |
Очікувана вартість: | 4 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (дизель-генератори)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Код за ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (дизель-генератори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2018 13:20 |
Перелік змін.pdf | |
20 листопада 2018 13:20 |
Протокол змін 306.pdf | |
20 листопада 2018 13:20 |
Тендерна документацiя .doc | |
20 листопада 2018 13:20 |
Додаток 2.doc | |
20 листопада 2018 13:20 |
Додаток 1.docx |
20 листопада 2018 13:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2018 13:20 |
Перелік змін.pdf
|
|||
20 листопада 2018 13:20 |
Протокол змін 306.pdf
|
|||
20 листопада 2018 13:20 |
Тендерна документацiя .doc
|
|||
20 листопада 2018 13:20 |
Додаток 2.doc
|
|||
20 листопада 2018 13:20 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги щодо надання документів
Дата подання: 15 листопада 2018 15:56
Дата відповіді: 20 листопада 2018 13:28
Шановний, Замовник!
Згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання наступного документу:
- копію дозволу органу Державної служби України з питань праці на застосування генератора, що пропонується.
Повідомляємо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011р. № 1107, а саме додаток 3 "Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" пункт 8: "Устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)", дизель-генераторна установка, що є предметом закупівлі та має напругу 400В, не входить до цього переліку, отже і не підлягає контролю Державної служби України з питань праці, стосовно відповідності обладнання вимогам нормативно-правових актів охорони праці і промбезпеки, в тому числі видачу будь-якіх дозволів на застосування Продукції.
Вимога щодо подання у складі тендерної пропозиції будь-яких, не передбачених законодавством до обов’язкової наявності, документів є прямою дискримінаційною дією, що обмежує рівні права Учасників та значно звужує коло потенційних Постачальників, та потенційно може завдати прямих збитків державному бюджету.
Отже, згідно закону України про публічні закупівлі, а саме: стаття 5 п. 3 "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників" та стаття 22 п. 4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників", просимо видалити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації з урахуванням вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000450-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 15 листопада 2018 17:42
Дискримінаційні технічні вимоги
При підготовці тендерної Документації, Замовник зобов'язаний керуватися Законом України про публічні Закупівлі у діючій редакції, в тому числі наступними його статтями:
Стаття 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 2. Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Стаття 5 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 2. "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників"
Стаття 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Отже, у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником висуваються наступні вимоги щодо двигуна:
1.1 Максимальна потужність на валу двигуна Не нижче 310 кВт/м
1.9 Об'єм охолоджуючої рідини в системі охолодження Не більше 25 л
1.10 Об’єм мастила в системі змащення Не більше 28 л
та дизель-генератора в цілому:
4.1 Номінальна потужність повна/ активна* Не менше 300 кВА/240 кВт
4.2 Максимальна потужність повна/активна Не менше 330 кВА/264 кВт
Звертаємо, увагу Замовника, що закупівля проводиться за Кодом за ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (дизель-генератори), тобто дизель-генератору ВЦІЛОМУ, як комплектного пристрою.
Функціональне призначення дизель-генератора – генерація електричної енергії необхідної потужності (параметри, що вказано у п.4.1. та 4.2. Додатку 1 до Тендерної документації). К експлуатаційним, економічним та функціональним параметрам дизель-генератора, тобто Товару, також слід відносити: напругу живлення та фазність, частоту живлення, стабільність вихідної напруги, частоту обертання валу двигуна та тип регулювання обертів двигуна, час безперервної роботи при певному рівні навантаження, витрати палива, міжсервісний інтервал обслуговування, певну комплектність обладнання, згідно потреб Замовника.
Однак деякі технічні параметри, що вимагає Замовник у тендерній документації, містять ознаки лобіювання інтересів певного виробника з певним двигуном, а саме параметри визначені п. 1.1., 1.9, 1.10.
Так як закуповується дизель-генераторна установка, що має живити споживачів Замовника потужністю до 264 кВт (згідно п.4.2.), вимоги щодо НАСТІЛЬКИ ТОЧНОГО значення максимальної потужності на валу двигуна 310 кВт (п.1.1.) не мають жодного сенсу. Даний параметр розраховується в індивідуальному порядку кожним Виробником продукції з урахуванням запасу потужності, необхідного для довготривалої надійної роботи двигуна. Підтвердженням надійності конструкції двигуна та його робочих параметрів є гарантія від Виробника. Вимагаємо видалити даний параметр з тендерної документації, або ТЕХНІЧНО (а не узагальнено) обґрунтувати саме таке точне значення максимальної потужності на валу двигуна 310 кВт, відносно максимальної потужності дизель-генератора 264 кВт.
Значення об'єму охолоджуючої рідини в системі охолодження, та об’єму мастила в системі змащення є суто КОНСТРУКТИВНИМ параметром, що розраховується кожним виробником дизельних двигунів, виходячи з КОНСТРУКТИВНИХ особливостей відповідних двигунів. Згідно Статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі п.2 пп.3, Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну КОНСТРУКЦІЮ. Призначення даних параметрів згідно п.1.9. та 1.10 – надійне та довготривале функціонування дизельного двигуна. Дані параметри ніяк НЕ ВПЛИВАЮТЬ на значення потужності, що генерується дизель-генератором в цілому, на його функціонал, на якість електричної енергії, що виробляється дизель-генератором. Вимагаємо видалити даний параметр з тендерної документації, або ТЕХНІЧНО (а не узагальнено) обґрунтувати розрахунки технічних фахівців спеціалізованого комунального підприємства "Харківзеленбуд" точних значень Об'єму охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна - не більше 25 л, та Об’єму мастила в системі змащення двигуна - не більше 28 л.
На даний час, єдиний двигун, що відповідає УСІМ даним вимогам - Сummins QSL9G5. Отже не задовільнивши наші вимоги, щодо видалення п.1.1., 1.9., 1.10 , Замовник тим самим, порушить Закон України Про публічні закупівлі Ст.22 п.2., п.4 та Ст. 5 п.2, штучно створить ситуацію, що обмежить можливості участі у тендері інших потенційних Учасників (окрім учасників, що мають обладнання, що комплектується двигуном Сummins QSL9G5), тим самим дискримінував рівні права всіх Учасників, та потенційно може завдати прямих збитків державному бюджету, шляхом обмеження можливості в участі у тендері інших виробників та постачальників дизель-генераторної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 2. Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Стаття 5 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 2. "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників"
Стаття 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Отже, у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником висуваються наступні вимоги щодо двигуна:
1.1 Максимальна потужність на валу двигуна Не нижче 310 кВт/м
1.9 Об'єм охолоджуючої рідини в системі охолодження Не більше 25 л
1.10 Об’єм мастила в системі змащення Не більше 28 л
та дизель-генератора в цілому:
4.1 Номінальна потужність повна/ активна* Не менше 300 кВА/240 кВт
4.2 Максимальна потужність повна/активна Не менше 330 кВА/264 кВт
Звертаємо, увагу Замовника, що закупівля проводиться за Кодом за ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (дизель-генератори), тобто дизель-генератору ВЦІЛОМУ, як комплектного пристрою.
Функціональне призначення дизель-генератора – генерація електричної енергії необхідної потужності (параметри, що вказано у п.4.1. та 4.2. Додатку 1 до Тендерної документації). К експлуатаційним, економічним та функціональним параметрам дизель-генератора, тобто Товару, також слід відносити: напругу живлення та фазність, частоту живлення, стабільність вихідної напруги, частоту обертання валу двигуна та тип регулювання обертів двигуна, час безперервної роботи при певному рівні навантаження, витрати палива, міжсервісний інтервал обслуговування, певну комплектність обладнання, згідно потреб Замовника.
Однак деякі технічні параметри, що вимагає Замовник у тендерній документації, містять ознаки лобіювання інтересів певного виробника з певним двигуном, а саме параметри визначені п. 1.1., 1.9, 1.10.
Так як закуповується дизель-генераторна установка, що має живити споживачів Замовника потужністю до 264 кВт (згідно п.4.2.), вимоги щодо НАСТІЛЬКИ ТОЧНОГО значення максимальної потужності на валу двигуна 310 кВт (п.1.1.) не мають жодного сенсу. Даний параметр розраховується в індивідуальному порядку кожним Виробником продукції з урахуванням запасу потужності, необхідного для довготривалої надійної роботи двигуна. Підтвердженням надійності конструкції двигуна та його робочих параметрів є гарантія від Виробника. Вимагаємо видалити даний параметр з тендерної документації, або ТЕХНІЧНО (а не узагальнено) обґрунтувати саме таке точне значення максимальної потужності на валу двигуна 310 кВт, відносно максимальної потужності дизель-генератора 264 кВт.
Значення об'єму охолоджуючої рідини в системі охолодження, та об’єму мастила в системі змащення є суто КОНСТРУКТИВНИМ параметром, що розраховується кожним виробником дизельних двигунів, виходячи з КОНСТРУКТИВНИХ особливостей відповідних двигунів. Згідно Статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі п.2 пп.3, Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну КОНСТРУКЦІЮ. Призначення даних параметрів згідно п.1.9. та 1.10 – надійне та довготривале функціонування дизельного двигуна. Дані параметри ніяк НЕ ВПЛИВАЮТЬ на значення потужності, що генерується дизель-генератором в цілому, на його функціонал, на якість електричної енергії, що виробляється дизель-генератором. Вимагаємо видалити даний параметр з тендерної документації, або ТЕХНІЧНО (а не узагальнено) обґрунтувати розрахунки технічних фахівців спеціалізованого комунального підприємства "Харківзеленбуд" точних значень Об'єму охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна - не більше 25 л, та Об’єму мастила в системі змащення двигуна - не більше 28 л.
На даний час, єдиний двигун, що відповідає УСІМ даним вимогам - Сummins QSL9G5. Отже не задовільнивши наші вимоги, щодо видалення п.1.1., 1.9., 1.10 , Замовник тим самим, порушить Закон України Про публічні закупівлі Ст.22 п.2., п.4 та Ст. 5 п.2, штучно створить ситуацію, що обмежить можливості участі у тендері інших потенційних Учасників (окрім учасників, що мають обладнання, що комплектується двигуном Сummins QSL9G5), тим самим дискримінував рівні права всіх Учасників, та потенційно може завдати прямих збитків державному бюджету, шляхом обмеження можливості в участі у тендері інших виробників та постачальників дизель-генераторної техніки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 14:56
На вимогу щодо значення максимальної потужності на валу двигуна 310 кВт/м (п.1.1.), вказаної у Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, повідомляємо, що дизельний двигун є основною складовою дизельного генератору, тому має буди якісним та мати запас потужності для власних потреб, для того щоб видавати вихідну потужність довготривалий час. Вказана потужність не являється точною, учасник може запропонувати будь-яку потужність на двигун дизель-генератора, але не нижче 310кВт/м. Даним параметрам відповідають виробники дизельних генераторів як Cummins, FERBO, Broadcrown та інші. Замовником було обрано потужність повну номінальну /максимальну – відповідно 300/330кВА, що з урахуванням косинуса 0,8 - буде відповідно 240/264кВт. Що також співпадає з потужністю більшості виробників дизель-генераторів. Тому Замовник не вважає доцільним вносити зміни до тендерної документації щодо даного параметру. Щодо параметрів згідно п.1.9. та 1.10 Додатку 1 Замовником внесено зміни до тендерної документації з урахуванням вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
2 699 500,00
UAH з ПДВ
|
2 699 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ" |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 299 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
4 099 992,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕНЕРАТОР.ЮА" |
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Відхилено |
2 699 500,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 16:45
|
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ" #40950975 |
Відхилено |
3 299 900,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 10:13
|
Договір 450.pdf | укладений |
17 грудня 2018 10:13
|