Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вул. Центральна 70, смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 340 909,00 UAH
UA-2018-11-14-002966-a be299ec8de8c43d5914d366928338d9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Кощій

+380668330919 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Антоніна Кощій
+380668330919
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 20:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 23:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 14:08
Очікувана вартість: 4 340 909,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 170,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вул. Центральна 70, смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, б.70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 17:00
ТД зі змінами ремонт покрівлі.doc
21 листопада 2018 17:00
Зміни 20.11.18 до Тендерної документації.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 4 Договір.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 3 стаття 17.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 1 Технічне завдання.rtf
14 листопада 2018 20:04
Додаток 5 Лист згода з Проектом договору.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 7 Переможець документи.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 2 Кваліфікація.docx
14 листопада 2018 20:04
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc
21 листопада 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 17:00
ТД зі змінами ремонт покрівлі.doc
14 листопада 2018 20:04
ТД ремонт покрівлі.doc
21 листопада 2018 17:00
Зміни 20.11.18 до Тендерної документації.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 4 Договір.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 3 стаття 17.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 1 Технічне завдання.rtf
14 листопада 2018 20:04
Додаток 5 Лист згода з Проектом договору.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 7 Переможець документи.doc
14 листопада 2018 20:04
Додаток 2 Кваліфікація.docx
14 листопада 2018 20:04
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До тендерної документації
Дата подання: 17 листопада 2018 13:20
Дата відповіді: 21 листопада 2018 16:56
Добрий день! Підскажіть будь-ласка, коли заплановано розпочати виконання робіт підрядником по договору?
Відповідь: Доброго дня! Виконання робіт заплановано розпочати у 2018 році.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-002966-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кумеда Руслана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2993215045
Дата подання: 16 грудня 2018 21:54
Оскарження на дії тендерного комітету
Оскарження на дії та на рішення Замовника - Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради, оформлене протоколом від 06.12.2018 № 38, відповідно до якого Замовником дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вул. Центральна 70, смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)


1. Щодо календарного план графіку:
Календарний план графік складають відповідно до ПОБ (Проект організації будівництва), який є невідємною частиною ПКД (Проектно-кошторисної документації). На основі розділу ПОБ підрядник виконує ПВР (Проект виконання робіт).
Нами було подано Календарний план графік робіт довільної форми, так як вище вказані документи були відсутні у складі тендерної документації Замовника.
Календарний план графік є в складі тендерної пропозиції.
2. Щодо розрахунку заробітно плати:
При складанні кошторису нами була взята заробітна плата прийнята згідно рішення Сумської обласної ради 7 скликання від 02.03.2018р.
Пояснювальна записка є в складі Тендерної Пропозиції.
3. Щодо довідок відповідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника:
Нами, в складі тендерної пропозиції, було подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка за своїм змістом відповідає вимогам Тендерної документації. Також у складі Пропозиції надано Накладні на власне обладнання та механізовані інструменти, також надано договір оренди, який на момент складання Пропозиції є діючим.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ,тендерна пропозиція ФОП Кумеда Р.П. відповідає вище наведеним критеріям і ми не вбачаємо законних підстав відхилення нашої пропозиції.

Враховуючи все вище вказане, вимагаємо скасувати своє рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 11:13
Шановні учасники! Відповідно до умов законодавства оцінка тендерних пропозицій має здійснюватися за критеріями та методикою оцінки тендерної пропозиції, що міститься в тендерній документації.
Таким чином замовник оцінює тендерну пропозицію учасника у відповідності до вимог визначених тендерною документацією. Якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом України "Про публічні закупівлі" установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації.
Взявши участь в закупівлі та аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації, та мали виконати всі вимоги щодо подання та оформлення тендерної пропозиції зазначеної в тендерній документації.
Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано даного розрахунку. Таким чином, відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати не пояснювальну записку в складі тендерної пропозиції, а розрахунок кошторисної заробітної плати. В вимогах тендерної документації це чітко прописано.
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати наступні довідки: «1.2. Довідка про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися), яка має містити наступну інформацію» (інформація визначена замовником) та «1.3. Довідка про наявність обладнання та механізованих інструментів (за формою)» (форма встановлена замовником). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано відповідних довідок. А саме такою були вимоги тендерної документації – надати відповідні довідки. Учасник порушив вимоги тендерної документації. Учасник подав довідку не за встановленими формами. В поданій довідці не зазначено всієї інформації, яка вимагалася відповідно до даних довідок умовами тендерної документації. Не зазначено термін експлуатації (років) щодо обладнання та механізованих інструментів. Щодо машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) не зазначена наступна інформація - якщо будівельні машин та механізми не є власними, зазначається найменування організації та код за ЄДРПОУ, з якою укладено відповідний договір та його реквізити (номер та дата). Таким чином, учасник не подав довідки у відповідній формі, як того вимагали вимоги тендерної документації, а також, не зазначив усієї необхідної інформації у довідці, відповідно до вимог тендерної документації.
Окрім, вищенаведених невідповідностей, тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, також, учасником не підтверджено наступні вимоги до нього. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «у випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні будівельні машини і механізми, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, договір оренди, або інший документ, що підтверджує право користування (сканований оригінал або копія)». Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна подано відповідний договір у якому строк договору до 31.12.2018 року. Роботи будуть виконуватися у 2018-2019 роках. Таким чином учасником не подано договору оренди, який би підтвердив використання будівельних машини і механізми, які є не власними, протягом терміну виконання робіт. Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано даного розрахунку.
Тендерна пропозиція учасника ФОП Кумеда Р. П. не відповідає численним вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим тендерну пропозицію відхилено.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кумеда Руслана Петрівна 3 037 977,00
UAH з ПДВ
2 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК" 4 265 832,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СФЕРА АВ 3 985 072,85
UAH з ПДВ
3 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 20:28
Електронний підпис
29 листопада 2018 20:09
довідка офіс та склад.pdf
29 листопада 2018 20:01
субпідряд.pdf
29 листопада 2018 20:01
проект договору.pdf
29 листопада 2018 20:01
робітники гарна скан.pdf
29 листопада 2018 19:38
згода з умовами тендеру.pdf
29 листопада 2018 19:38
довкілля3.pdf
29 листопада 2018 19:38
довкілля2.pdf
29 листопада 2018 19:38
Довкілля.pdf
29 листопада 2018 19:38
довідка3.pdf
29 листопада 2018 19:38
Довідка ст.17.pdf
29 листопада 2018 19:38
відповідність ст.16.pdf
29 листопада 2018 19:37
відповідність копій.pdf
29 листопада 2018 19:37
довідка2.pdf
29 листопада 2018 19:37
Довідка1-2.pdf
29 листопада 2018 19:37
Довідка1-1.pdf
29 листопада 2018 19:37
сміття2.pdf
29 листопада 2018 19:37
довідка.pdf
29 листопада 2018 19:37
сміття.pdf
29 листопада 2018 19:37
відгуки інші.pdf
29 листопада 2018 19:37
відгук освіта.pdf
29 листопада 2018 19:37
лист-зобовязання.pdf
29 листопада 2018 19:37
відгук 6шк.Глухов.pdf
29 листопада 2018 19:37
відповідність матеріалів.pdf
29 листопада 2018 19:37
акти 6 шк..pdf
29 листопада 2018 19:37
коштор.6шк ч.2.pdf
29 листопада 2018 19:37
дог коштор.6шк. ч.1.pdf
29 листопада 2018 19:37
Досвід довідка.pdf
29 листопада 2018 19:37
робітники.pdf
29 листопада 2018 19:37
накладна на інструмент4.pdf
29 листопада 2018 19:37
накладна на інструмент3.pdf
29 листопада 2018 19:37
накладна на інструмент2.pdf
29 листопада 2018 19:37
накладна на інструмент1.pdf
29 листопада 2018 19:37
кран-маніпулятор.pdf
29 листопада 2018 19:37
МТБ.pdf
29 листопада 2018 19:37
Повноваження.pdf
29 листопада 2018 19:36
кошторис ч.2.pdf
29 листопада 2018 19:36
кошторис ч.1.pdf
29 листопада 2018 19:36
Календарний план графік.pdf
29 листопада 2018 19:36
пропозиція.pdf
29 листопада 2018 19:36
паспорт та код.pdf
29 листопада 2018 19:36
витяги ліцензія.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 16:36
Електронний підпис
29 листопада 2018 16:34
Довідка субпідрядники.pdf
29 листопада 2018 16:34
Будівельна ліцензія.pdf
29 листопада 2018 16:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 13:55
Електронний підпис
12 грудня 2018 13:39
Документи переможця
12 грудня 2018 13:39
Документи переможця
12 грудня 2018 13:39
Документи переможця
29 листопада 2018 18:30
Електронний підпис
29 листопада 2018 18:12
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 18:12
Статут.pdf
29 листопада 2018 18:12
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2018 18:12
Реквізити.pdf
29 листопада 2018 18:12
Проект договору підряду.pdf
29 листопада 2018 18:12
Довідка про ліцензію.pdf
29 листопада 2018 18:11
Лист про ціни на матеріали.pdf
29 листопада 2018 18:11
Лист про санкції.pdf
29 листопада 2018 18:11
Витяг з реєстру.pdf
29 листопада 2018 18:11
Довідка про субпідрядників.pdf
29 листопада 2018 18:11
Виписка з ЄДР.pdf
29 листопада 2018 18:11
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кумеда Руслана Петрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"

ТОВ СФЕРА АВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кумеда Руслана Петрівна
#2993215045
Відхилено 2 899 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 18:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"
#40024273
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:50
ТОВ СФЕРА АВ
#42175625
Переможець 3 899 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 10:26

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Кумеда Руслана Петрівна #2993215045

№ рішення у справі

70/65-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

06 грудня 2018 18:00
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:52
протокол38 (1).pdf
30 листопада 2018 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 грудня 2018 14:50
Електронний підпис
07 грудня 2018 14:45
протокол 39.pdf

Документи

10 грудня 2018 10:26
Електронний підпис
10 грудня 2018 10:24
протокол 40-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СФЕРА АВ
#42175625
3 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 10:26
Електронний підпис
10 грудня 2018 10:24
протокол 40-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 15:06
Scan0082 (1).pdf укладений
02 серпня 2022 15:04
IMG_0001 (5).pdf укладений
02 серпня 2022 15:04
Протокол розірвання.pdf укладений
02 серпня 2022 15:04
ДУ 7 розірвання договору.pdf укладений
02 серпня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 09:18
ДУ № 6 (покрівля)321.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:18
Дод.угода569.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 09:48
додаткова угода 4 дог 179_0001.pdf зміни до договору
17 липня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 09:31
ДУ 375.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:28
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 13:12
ду 2 покрівля_0001 (1).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:57
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:03
додаток2.pdf укладений
22 грудня 2018 09:38
додаток1.pdf укладений
22 грудня 2018 09:38
ДОГОВІР179.pdf укладений
22 грудня 2018 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума зобов'язань сторін в межах бюджетних призначень за цим Договором на 2018 рік становить 492535,88 грн та на 2019 рік 3406464,12 грн. Пункти 4.33, 12.4, 12.5, 12.6 вилучити зі змісту Договору підряду №179 від 21.12.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2018рік становить 492 535 грн. 88 коп. (Чотириста дев’яносто дві тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 88коп), без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70 смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2019рік становить 739893,65грн (Сімсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто три гривні 65коп), без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2020рік становить 2666570,47грн (Два мільйони шістсот шістдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят гривень 47коп), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.1. п. 3 «Договірна ціна» договору № 179 від 21 грудня 2018 року, пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 1) складає 3 899 000грн. 00коп. (Три мільйони вісімсот дев’яносто тисяч грн. 00коп.), без ПДВ. Договірна ціна відповідає ціні зазначеній за результатами проведеного електронного аукціону у тендерній пропозиції Підрядника, визначеного переможцем тендеру. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2018рік становить 492 535 грн. 88 коп. (Чотириста дев’яносто дві тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 88коп), без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2019рік становить 735 744,17грн (Сімсот тридцять п’ять тисяч сімсот сорок чотири гривні 17коп) без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області 9коригування)» на 2020рік становить 2 670 719,95грн (Два мільйони шістсот сімдесят тисяч сімсот дев’ятнадцять гривень 95коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.1. п. 3 «Договірна ціна» договору № 179 від 21 грудня 2018 року, пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 1) складає 3 899 000грн. 00коп. (Три мільйони вісімсот дев’яносто тисяч грн. 00коп.), без ПДВ. Договірна ціна відповідає ціні зазначеній за результатами проведеного електронного аукціону у тендерній пропозиції Підрядника, визначеного переможцем тендеру. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2018рік становить 492 535 грн. 88 коп. (Чотириста дев’яносто дві тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 88коп), без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2019рік становить 735 744,17грн (Сімсот тридцять п’ять тисяч сімсот сорок чотири гривні 17коп) без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70 смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2020рік становить 288 690,29 грн (Двісті вісімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто гривень 29 коп) без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області 9коригування)» на 2021рік становить 2 382 029,66 грн (Два мільйона триста вісімдесят дві тисячі двадцять дев’ять гривень 66 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.п. 19.3 п. 19 «Інші умови договору» договору № 179 від 21 грудня 2018 року, пункт 19.3 Договору викласти в наступній редакції: Договір укладено у 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони. Додатки (невід’ємна частина цього договору): № 1 Договірна ціна. № 2 Календарний графік виконаних робіт. № 3 Календарний план фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.1. п. 3 «Договірна ціна» договору № 179 від 21 грудня 2018 року, пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 1) складає 3 899 000грн. 00коп. (Три мільйони вісімсот дев’яносто тисяч грн. 00коп.), без ПДВ. Договірна ціна відповідає ціні зазначеній за результатами проведеного електронного аукціону у тендерній пропозиції Підрядника, визначеного переможцем тендеру. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2018рік становить 492 535 грн. 88 коп. (Чотириста дев’яносто дві тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 88коп), без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2019рік становить 735 744,17грн (Сімсот тридцять п’ять тисяч сімсот сорок чотири гривні 17коп) без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70 смт Степанівка Сумського району Сумської області (коригування)» на 2020рік становить 441 733,05грн (Чотириста сорок одна тисяча сімсот тридцять три гривні 05коп) без ПДВ. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетного призначення за цим Договором, а саме «Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вул. Центральна, 70смт Степанівка Сумського району Сумської області 9коригування)» на 2021рік становить 2 228 986,90 грн (Два мільйона двісті двадцять вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 90коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 02 серпня 2022
Сума оплати за договором: 1 670 013,10
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли спільної згоди розірвати Договір № 179 від 21 грудня 2018 року, у зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації та внесенням суттєвих змін до технічних рішень.