Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 12, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 770 764,00 UAH
UA-2018-11-14-002719-a efbea1ee11dc473e9b09e918d1b376e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 12:39
Очікувана вартість: 2 770 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 771,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 12, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 12, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Генерала Жмаченка, 12, під'їзд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКС-Л" 2 765 811,36
UAH з ПДВ
2 765 811,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 2 766 341,36
UAH з ПДВ
2 766 341,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 11:09
Інформація переможця.zip
29 листопада 2018 13:06
12. Кошториси.zip
29 листопада 2018 13:06
7. Інші документи.zip
29 листопада 2018 13:06
1. Реєстр.PDF
29 листопада 2018 13:06
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 листопада 2018 09:52
Інші документи.7z
29 листопада 2018 09:52
Кошторисний розрахунок.7z
29 листопада 2018 09:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕКС-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕКС-Л"
#38138855
Переможець 2 765 811,36
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 20:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 20:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКС-Л"
#38138855
2 765 811,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 16:24
Звіт про виконання договору № 80-18-КТ від 17.12.2018 Жмаченка, 12.pdf укладений
29 грудня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 16:22
Додаткова угода № 4 від 27.12.2019 до дог. № 80-18-КТ від 17.12.2018, вул. Г.Жмаченка, 12, п. 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 14:58
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 12:12
додаткова угода 3 від 13.08.2019 до дог 80-18 КТ вул. Генерала Жмаченка, 12.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 12:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:08
Додаткова угода № 3 від 28.12.2018 до договору № 80_18-КТ від 17.12.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 12:56
додаткова угода 1 від 26.12.2018 до дог 80-18 КТ вул. Генерала Жмаченка, 12 .pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:55
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 11:22
Договір підряду № 80_18-КТ від 17.12.2018.pdf укладений
18 грудня 2018 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами), внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 80/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 80/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору - в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору - в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору - до додатків до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт. Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 9 від 13.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 748 351,82
UAH (в тому числі ПДВ 458 058,64 UAH)